I MOTOTURISELEFANTREFFEN cafeinada FOTOS pag 7

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dc. gen. 30, 2008 2:54 pm

stromkel ha escrit:I tu Vendetta, quina moto tens ara ???????????:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Axió ha estat un cop baix. Hi hagi pau companys. Per cert Lluneta, no ens coneixem però també et trobarem a faltar :cerv

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dc. gen. 30, 2008 3:12 pm

sergi3 ha escrit:
stromkel ha escrit:I tu Vendetta, quina moto tens ara ???????????:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Axió ha estat un cop baix. Hi hagi pau companys. Per cert Lluneta, no ens coneixem però també et trobarem a faltar :cerv
Si, jo no ho volia dir, pero... Stromkel Stromkel :sado

PD: Aquest és el missatge 101

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm

Entrada Autor: Sergi3 » dc. gen. 30, 2008 4:24 pm

Una pregunteta, com compteu els missatges?, d'un en un?

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dc. gen. 30, 2008 4:40 pm

sergi3 ha escrit:Una pregunteta, com compteu els missatges?, d'un en un?
Sergi, per fer contatges has de fer buidatges previament, és un tema molt complex i requereix ser informàtics, en Vendetta, des de que no te moto, es dedica a comptar tots el missatges, clar li sobre temps .... :wink:

missatge 123
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dc. gen. 30, 2008 9:56 pm

Bones!!!

Per liar-ho tot una mica més: No se si vindre a la ruta, m'han sortit uns "deures" que els tenia en ment, però no acabaven de quadrar, avui s'han quadrat, així que no se siono123456789 vindre o siono123456789 no vindre...

Total, que no vindré a la ruta! Que us ho passeu molt bé i no feu dolenteries, difícil si sou vosaltres els protagonistes!

Fins aviat!
Imatge

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dj. gen. 31, 2008 2:10 pm

Bueno...
ja quasi es el dia.
Em sap molt de greu que en Xavi i la Sandra no puguin venir, segur que els trobarem molt a faltar, un altre cop serà doncs. :cry:

En Carles al final ha entés que ell no estava preparat per aprendre les questions claus de la vida i ha fet molt bé de tirar-se endarrere. :D

Itaca, en el vídeo que has penjat m'ha semblat veure que per allà el darrera mig amagat hi sortia un tiu que s’assembla força a tu, deu ser un d'aquells que fan "bulto" i com que no canten s'amaguen allà on poden. :lol:

Lluneta, reina, es claríssim que et trobarem a faltar. Fins hi tot m'atreviria a dir que a alguns s'els hi ha fet la llum i ja saben el que mancava a la seva vida, ells no sabien el que era però trobaven a faltar quelcom i aquest buit que tenen tu ven bé el podries emplenar. :wink: :wink:

Sergi 3'5, tu ves practicant les cançons que seràs el que portarà la veu cantant. 8)

Alicinamaripili 325, tu que estàs ON en el mon de la moto pots tenir per segur que brindarem més d'un cop per la millor. No cal que diguem quina es, no??? :roll:

Lujoisla no pateixis que ja ens trobarem tots plegats donant voltes per Calaf intentant arribar al punt aquest de trobada que ningú sap exactament on es.

A la resta de la gent, gent sense escrúpols bàsicament , pacs32, jordistrom abans vendetta 0'3, stromkel cero a l'esquerra i Guillem 012 els castigaré amb la meva indiferència.

<embed src="" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="353"></embed></

[youtube][/youtube]

Salut a tots, fins disabte que sembla que fara un sol de película i les temperatures seràn estiuenques. :wink:
Salut i kilómetres

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dj. gen. 31, 2008 2:20 pm

Fa vint anys que tinc vint anys.
Vint anys i encara tinc força,
i no tinc l'ànima morta,
i em sento bullir la sang.

I encara em sento capaç
de cantar si un altre canta.
Avui que encara tinc veu
i encara puc creure en déus...

Vull cantar a les pedres, la terra, l'aigua,
el blat i el camí que vaig trepitjant.
A la nit, al cel, a aquest mar tan nostre,
i al vent que al matí ve a besar-me el rostre.

Vull alçar la veu,
per una tempesta,
per un raig de sol,
o pel rossinyol
que ha de cantar al vespre.

i no tinc l'ànima morta,
i em sento bullir la sang.

i el cor, encara, s'embala,
per un moment d'estimar,
o en veure un infant plorar...

Vull cantar l'amor. Al primer. Al darrer.
Al que et fa patir. Al que vius un dia.
Vull plorar amb aquells que es troben tots sols
i sense cap amor van passant pel món.

Vull alçar la veu,
per cantar als homes
que han nascut dempeus,
que viuen dempeus,
i que dempeus moren.

Vull i vull i vull cantar
avui que encara tinc veu.
Qui sap si podré demà.

i no tinc l'ànima morta,
i em sento bullir la sang...
[youtube][/youtube]
Salut i kilómetres

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dj. gen. 31, 2008 3:24 pm

A veure com dir-ho...
:flor Jordi :flor :666 Storm :Disparant :pcenfado :enfadat :enfaduu

:flor :Saltant Vendetta :Saltant :flor :brindis :brindis

:mestre :mestre :mestre :mestre :mestre

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. gen. 31, 2008 10:07 pm

M'han agradat moltíssim aquestes cançons, gràcies per posar-les :cerv :cerv :cerv

Bé, com ja he vist que suposàveu, jo no puc venir. Potser el dissabte podria venir, si mi voleu, a fer la ruta, ja que he vist que aneu al Coll de Merola i que queda a prop de casa meva.

Espero que us ho paseu molt bé, com ja segur que serà, i que en un moment donat feu un brindis per els demés que no hi serem però que pensarem amb vosaltres.

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dj. gen. 31, 2008 10:16 pm

bones!!!!!!

i tant que et volem, necesitem, algu amb una mica de seny, per fer-hi de guia espiritual.
de totes maneras, per lo que estem parlant Siono 3,141618 i jo, em sembla que els que no venen es perderan.............. bueno ja ho veuras dilluns.

salut
SOCI A.M.M. 16284

Lluneta
Presentats
Entrades: 289
Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)

Entrada Autor: Lluneta » dj. gen. 31, 2008 11:44 pm

sergi3 ha escrit:

Gracies macu, ens coneixerem molt aviat perque sino hi vaig a alguna sortida , em se d'un que em possara el cul vermell de pantuflades.

je je
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. gen. 31, 2008 11:47 pm

Lluneta ha escrit:

Gracies macu, ens coneixerem molt aviat perque sino hi vaig a alguna sortida , em se d'un que em possara el cul vermell de pantuflades.

je je
Uiui!!!!

Explica, explica qui et posarà el cul vermell, vaaaaaaaaaaaa!!!!! :lol:

?¿?¿? -----------> :sado <--------------Lluneta
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Lluneta
Presentats

Entrada Autor: Lluneta » dj. gen. 31, 2008 11:52 pm

jajajaja el qui no me deixa dormir a les nits xerrant fins les tantes, i el qui m'explica la seva llarga vida jajaja. Pero la veritat es que sense aquest homenet jajaja la meva vida seria molt trista i aburrida. Gracies a ell i les seves xarrades, les meves nits han deixat de ser tristes, la meva llum que s'anava apagant torna a lluir. Ays que em posso sentimental jajajaja.

X cert, pistes pistes, viu cap amunt, i te una semblança a cervantes jejeje i no es per la perilla.
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. gen. 31, 2008 11:56 pm

Lluneta ha escrit:
X cert, pistes pistes, viu cap amunt, i te una semblança a cervantes jejeje i no es per la perilla.

Qui pot ser aquest homenet? :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

Viu amunt, sembla el Cervantes (el Ivan Cervantes? :P ), i porta perilla.... :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Lluneta
Presentats

Entrada Autor: Lluneta » dj. gen. 31, 2008 11:57 pm

:lol:

x cert dema hi vaig a concessionaris. A vore motos (HONDA) como no, i a vore preus, finançament i cosetes aixi. Osti que vui moto ja mer.... que a aquest pas a la propera sortida hi tindre que anar amb el Vendetta i no se jo......
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

Lluneta
Presentats

Entrada Autor: Lluneta » dv. feb. 01, 2008 12:05 am

Ahhhh m'oblidaba, amb aquest homenet he tingut una nit de passio desenfrenada i locura a tota pastilla, amb la seva pan, abans que pobreta patis una caiguda que en veritat va ser per culpa de aquesta passio que ens va portar per les curves del amor
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dv. feb. 01, 2008 8:17 am

Lluneta ha escrit::lol:

x cert dema hi vaig a concessionaris. A vore motos (HONDA) como no, i a vore preus, finançament i cosetes aixi. Osti que vui moto ja mer.... que a aquest pas a la propera sortida hi tindre que anar amb el Vendetta i no se jo......
Oleeeeeeee oleeeeeeee!!!!!!!!!!!! A veure si tens sort i et convenç el que hi vegis, i tornes a casa sobre dues rodes! :) Si necessites res, ja saps on ens pots trobar (per exemple, per cascar als venedors maxistes, jejejeje :P)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dv. feb. 01, 2008 8:17 am

Lluneta ha escrit:Ahhhh m'oblidaba, amb aquest homenet he tingut una nit de passio desenfrenada i locura a tota pastilla, amb la seva pan, abans que pobreta patis una caiguda que en veritat va ser per culpa de aquesta passio que ens va portar per les curves del amor
d'això... els detalls tòrrids no calen, eh? :lol: :lol: :lol: Que després es revoluciona el fòrum i haurem de posar "moderació". :wink:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dv. feb. 01, 2008 2:09 pm

James_Bond ha escrit:M'han agradat moltíssim aquestes cançons, gràcies per posar-les :cerv :cerv :cerv

Bé, com ja he vist que suposàveu, jo no puc venir. Potser el dissabte podria venir, si mi voleu, a fer la ruta, ja que he vist que aneu al Coll de Merola i que queda a prop de casa meva.

Vsssssss
007
Si no dius rés en contra t'esperem a la benzinera de Vic de l'Eix a les 8:52 am. Fins demà.

Lluneta ha escrit:Ahhhh m'oblidaba, amb aquest homenet he tingut una nit de passio desenfrenada i locura a tota pastilla, amb la seva pan, abans que pobreta patis una caiguda que en veritat va ser per culpa de aquesta passio que ens va portar per les curves del amor
No et creguis el que et diuen, a la majoria el tema "nits desenfrenades" ens interessen, no et tallis un pel i ja pots explicar tot el que vulguis. :roll:

No sé en vendetta o jordistrom si anirà directament al coll de Merolla, en principi soposo que si, aixís que no l'esperem a cap altre lloc.

stromkel...!!!! et fa a les 8:17 am a la rodona de la LLuna ??? ( rés a veure amb la Lluneta...eh !!!).

A la resta ens veiem donant voltes per Calaf intentant trobar la benzinera aquella.
Jo el tanga potser el deixaré, però els pantys...em sembla que no. :wink:

Fins demà doncs. salut.
Salut i kilómetres

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dv. feb. 01, 2008 3:47 pm

miquelpericas ha escrit:
d'això... els detalls tòrrids no calen, eh? :lol: :lol: :lol: Que després es revoluciona el fòrum i haurem de posar "moderació". :wink:
Miquel miquel.. porta't bè... 8) Potser utilitzes psicologia inversa i vols detalls.. Ara que això de revoluciò, sona bè.

Siono afirmativament estarè allà a la masia en principi, suposo que entre 19 i 20h.

En quan a tu Lluneta.. ja m'has deixat sense paraules, m'intimada que publiquin els meus mèrits en public, alhora que crescut, ara que s'ha de dir tambè.. que vas estar fantastica 8) 8) ,vaig suar la gota grossa i ben a gust.

Ja està bè que no vinguis el dissabte i és que sino... allà son lliteres i no deixariem dormir a la resta. Tot i que ja t'hi trobarè a faltar :!: :!: :!: :!: :!:

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”