Dani Pedrosa fracturat a Sepang

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Dani Pedrosa fracturat a Sepang

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. gen. 22, 2008 8:44 pm

Motociclisme
Dani Pedrosa es trenca la mà i ajorna els seus entrenaments a Sepang
Actualitzat a les 15:57 h 22/01/2008
Males notícies per a Dani Pedrosa, que ha caigut en els entrenaments de Moto GP que s'han començat a disputar avui en el Circuit de Sepang i s'ha fet mal en una mà. El pilot de Castellar ha estat víctima d'una caiguda espectacular en què s'ha incendiat la seva Honda i ha hagut de ser traslladat al centre mèdic. Pedrosa s'ha fracturat el segon metacarpià de la mà dreta i ara és examinat. En les pròximes hores està previst que viatgi cap a Barcelona però no sembla que perilli la seva participació en el primer gran premi de Qatar, al mes de març. Abans de caure, Pedrosa havia aconseguit el segon millor temps d'aquesta primera jornada, només superat per Randy de Puniet.

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dt. gen. 22, 2008 8:58 pm

Bones!!!

Vaja... una mala noticia, esperem que es recuperi i pugui estar al capdavant de la carrera, que de ben segur que ho farà, aquests pilots estan fets d'una altra pasta!!!

Fins aviat!
Imatge

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dc. gen. 23, 2008 8:17 am

Bé ja veurem si aixó no será la excusa, pel rendiment d'aquesta temporada.... :( :( :( :(

Que es recuperi, i a veure si s'espavila.

Vsssssss

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. gen. 23, 2008 1:52 pm

Que no és en Ronaldinho, se suposa que és un paio valent i es jugaran el mundial amb en Lorenzo, que els té molt ben posats.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. gen. 23, 2008 10:35 pm

Ride ha escrit:Bé ja veurem si aixó no será la excusa, pel rendiment d'aquesta temporada.... :( :( :( :(
Ho dubto, aquest any anirà a saco, directe a guanyar el campionat, ja ho veureu. :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dc. gen. 23, 2008 11:26 pm

Randy-650 ha escrit:
Ride ha escrit:Bé ja veurem si aixó no será la excusa, pel rendiment d'aquesta temporada.... :( :( :( :(
Ho dubto, aquest any anirà a saco, directe a guanyar el campionat, ja ho veureu. :wink:
Si el campionat de canicas del seu barri. Oi? :wink:

Es conya. Pero em sembla que aquest any, ho te cru.

Problemes per a Pedrosa:

1.ROSSI.

2.LORENZO.

3.STONER.

4.JHON HOPKINS.

Li fara falta, no una flor al :sado ,

li fara falta un jardi sense. :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor

:flor :flor :flor

P.D: Espero que es recuperi i pugui competir en igualtat de condicions.
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dc. gen. 23, 2008 11:30 pm

J@N LINCE, sóc dels que penso que l'únic problema que té el Dani és ell mateix..... :roll: N'estic segur que por arribar a ser campió de MotoGP aquest any!!!!!

I aquest any no portarà a l'Albert Puig de sombra, aviam..... 8)
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dc. gen. 23, 2008 11:35 pm

Randy-650 ha escrit:J@N LINCE, sóc dels que penso que l'únic problema que té el Dani és ell mateix..... :roll:

..... 8)
Estic d`acord, algo li passe. :martell

Pero aquet algo que li manque, es lo que crec que te de més el LORENZO.
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

jordi__99
Presentats
Entrades: 283
Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm

Entrada Autor: jordi__99 » dv. feb. 01, 2008 10:41 pm

Hola,

Es un contratemps importat. Tant com per fer-se notar a les primeres curses. Hayden desenvolupara la Honda?? Hayden te moltes qualitats pero precisament amb aquesta va fluix

La meva opinio de Pedrosa respecte a Lorenzo es la mateixa que la d'Albert Puig "Lorenzo es molt bon pilot pero no es Pedrosa"

A Lorenzo cal donar-li temps, aquest any com a molt plantara chupa-chups als circuits

El que mes m'ha sorpres de Pedrosa
Trencar-se el dos tormells. No fer una pretemporada com cal perque s'estava recuperant, debuta a 250cc i guanya la primera cursa i el mundial. Dic el mateix que Doohan "sobran las palabras"
Correr amb una cama destrosada i quedar tercer. Hasta Rossi va perdre els papers fent no se que amb una cadira

Espero que aquest any les curses de motogp siguin molt mes emocionants. Debuten James Toseland, Alex De Angelis, Jorge Lorenzo i Andrea Dovizioso

Gas i que guanyi el millor

Salutacions

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dv. feb. 01, 2008 10:53 pm

-Pretemporada a Philip Island:

Hemos tenido que llegar a Australia, país natal de Casey Stoner, para que la nueva Ducati GP8 del actual Campeón del Mundo demostrara el porqué de ese número 1 que lleva en el carenado. En el tercer y último días de test, Casey Stoner le ha metido un segundo a la Honda RC212V del campeón de 2006, Nicky Hayden, marcando un estratosférico 1:28.777 que supone una rebaja de 2 décimas al récord oficial del circuito que estaba en poder, precisamente, de Hayden.

Muy buena también la tercera plaza de un James Toseland que ya está en los tiempos de los de arriba con su Yamaha del equipo Tech 3, seguido de un no menos sorprendente Andrea Dovizioso. Toni Elías ha marcado el noveno mejor tiempo del día. En definitiva, Stoner a parte, los Michelin han sido los dominadores de los tiempos con gomas de clasificación, ya que el primer Bridgestone no-Stoner es el piloto de Suzuki Chris Vermeulen, 6º clasificado. Pero hoy también era el día de los simulacros de carrera.

Estos tiempos sólo indican el resultado de la batalla de las motos con gomas de clasificación. Hoy también era el día de los simulacros de carrera, del que Stoner también ha quedado francamente contento: “El simulacro de carrera, con una de las nuevas gomas Bridgestone ha resultado francamente bien, aunque lo he interrumpido tres vueltas antes de lo previsto. Hoy la temperatura del asfalto era bastante más alta con respecto a la carrera del año pasado y la diferencia se ha hecho notar. He logrado permanecer sobre el 1.30 bajo y esto demuestra lo bien que están trabajando en Japón”.

Por su parte, Hayden no puede decir lo mismo de su Honda: “Para ser sincero, han sido un par de días frustrantes. Hemos llegado a rodar en 31” en la cuarta salida de boxes del primer día y no hemos sido capaces de superar ese tiempo, excepto con neumáticos de clasificación, que eran buenos.Hemos seguido buscando pero todavía no he encontrado unos neumáticos de carrera que me gusten”. En sus manos está la evolución de la Honda mientras Dani Pedrosa esté lesionado.

Tiempos:

1 Casey Stoner Ducati Marlboro 1,28.777 51
2 Nicky Hayden Repsol Honda 1,29.734 102
3 James Toseland Yamaha Tech3 1,29,754 89
4 Andrea Dovizioso JiR Team Scot Honda 1,29.780 90
5 Colin Edwards Yamaha Tech3 1,29.795 56
6 Chris Vermeulen Rizla Suzuki 1,30.216 73
7 Alex de Angelis Honda Gresini 1,30.438 91
8 Shinya Nakano Honda Gresini 1,30.728 89
9 Toni Elías Ducati Alice Team 1,30.966 97
10 Randy de Puniet Honda LCR 1,30.978 115
11 Sylvain Guintoli Ducati Alice Team 1,30.983 58