CRÒNICA I Mototuriselefanttrefen.cat

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

CRÒNICA I Mototuriselefanttrefen.cat

Entrada Autor: Siono1000 » dt. feb. 05, 2008 5:55 pm

Fotos de James Bonb, sergi3, pacs47, itaca i stromkel.

El dia 2-3 de Febrer del 2008, varem començar els més intrèpids i aventurers una experiència quasi religiosa, la
I MOTOTURISELEFANTTREFEN.CAT “descafeïnada”.

Encara que el impronunciable nom li dona grandiloqüència no era rés més que una sortida de cap de setmana del més normal ( tenia que ser).
Al final només 14 persones humanes es varen apuntar a alguna part de l’experiència. Per sort tots gent avesada a la provisionalitat de la vida i amb prou “mundologia” interior per poder encaixar els imprevistos i canvis d’una forma natural.

D’entrada el temps semblava força favorable, una de les coses més importants la teníem de part nostra. Comença bé el tema.
El primer punt de trobada per nosaltres es la Benzinera de la Pera a les 8:00 am
Puntualitat anglesa, (Itaca, Sais i sionos)
El segon punt de trobada es a la rotonda de la Lluna al començament de l’Eix a les 8:17 am, arribem amb 3 minuts de retard i l’Stromkel no hi es, una trucada i ens diu que per un assumpte familiar sortirà més tard i que ja ens trobarem al lloc de dinar.
El tercer punt de trobada es a la benzinera de l’Eix a Vic a les 8:52 am. Tota la certesa es aquest post:
James_Bond ha escrit:
Bé, com ja he vist que suposàveu, jo no puc venir. Potser el dissabte podria venir, si mi voleu, a fer la ruta, ja que he vist que aneu al Coll de Merolla i que queda a prop de casa meva.
Vsssssss
007
Arribem amb 10 minuts de retard i ell no hi es, ens estranya per la seva puntualitat. Com anem bé de temps l’esperem tot esmorzant. No ve. Sembla que aixó serà un caos. Ens dirigim al punt de trobada general. A pocs km de Calaf ens empaita la boira, només entrar a Calaf veiem en Sergi3&Ester que fan benzina allà on no toca, tots plegats arribem al lloc de trobada al mateix minut acordat, les 10:15 am. No hi ha ningú. Tot es força estrany. Uns 15 minuts més tard apareix el primer en James Bond tot solet. Diu que ha marxar de Vic just abans d’arribar nosaltres i que ja vé de Torà, si que comencem bé doncs.
La resta (Guillem, Lujoisla, pacs37 i pepcudie) via telefònica ens comuniquen que ja s’han conegut voltant per Calaf i que estan esmorzant a un Bar. Anem a trobar-los i tornem a entaular-nos. No se ben bé a quina hora comencem la ruta, però segur que al menys amb una hora de retard, a tots ens va bé, no problemo.
No era a on havíem quedat però be que ens varem trobar.
Amb tota l’historia jo no poso benzina.
RUTA DISABTE

Ara si que ja hi som tots, comencem.
Imatge
Enfilem Torà, Ponts, Comiols amb boira.
Imatge

Imatge
Just passar el Coll ja tenim el sol de ple, un dia fresquet però assolellat.
Imatge
Imatge
Descobrim que el Restaurant triat no es a Conques sinó a Vilamitjana a 4 km de Tremp.
Imatge

Que ara han canviat el sistema i no serveixen dinars fins a les dues, son les 12:35, no podem esperar tant.
Imatge
Imatge
Mirem un que hi ha al costat, te força bona pinta i ens diuen que ens faran dinar a aquella hora i a un preu molt bo 14 € tot inclòs.
Imatge

Primera noticia de stromkel, no ve a dinar, ha escollit una altre ruta i ja ens trobarem a mig camí.
Va estar molt bé, un menú de disseny a preu de batalla.
Imatge
El problema es que s’ha allargat més del recomanable, a tothom li segueix anant bé. Son les 2:45 pm.
Segona noticia de l’stromkel, ens esperarà a Gósol, fara aquestes carreteres molt recomanables:
ruta
Fent amics i turisme per la zona.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Nosaltres mentrestant per no fer-lo esperar més del compte decidim ( ells diuen decideixo) fer un petit canvi retallant per Montant. Aquesta:
NOVA RUTA

No va anar tant bé com semblava o potser més bé i tot. Per començar anem força tard. Després hem de fer benzina per culpa meva. Fins a Coll de Nargó de pel•lícula. La pujada a Montant sembla la de l’Stelvio de la quantitat de paelles que hi ha, anem disfrutant.
Imatge
Imatge
Al arribar a Montant la carretera s’acaba i com que no ens ho creiem seguim una pista asfaltada que ens porta a un carreró sense sortida del tot glaçat, jo que vaig al davant quant veig que es impracticable m’aturo, ja es tard, en pepcudie al tocar el fre cau.
Imatge

Imatge

Algun desperfecte menor tant sols. Muntem tot un espectacle per donar la volta a les motos, sembla exagerat, però creieu-nos que no ho era. Ni dempeus estava assegurada la nostra verticalitat.
Imatge
Imatge
Imatge
Veient que tant sols queda la pista per seguir i que la alternativa es la ruta original que allarga uns 60 km l’arribada a Gósol...fem unanimitat i decidim fer la pista.
Preguntem a una senyora que durant tota la nostra maniobra ha estat fregant un vidre (netíssim ha quedat).
PREGUNTA: Com esta la pista ??
RESPOSTA: Hi ha grava.
PREGUNTA: Es llarga ???
RESPOSTA: Deunidor
Tenint aquesta preuada informació decidim jugar-nos-la. A sobre el mapa semblen uns 12 km. Res que uns motards com nosaltres no puguin suportar.
Truquem a l’stromkel per informar-lo. No hi ha cobertura.
Endavant doncs.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Imatge

[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]

Imatge
Imatge

Imatge
Imatge
Al final no eren 12 km sinó 18 km.
Imatge
Tots estem eufòrics, hem patit i disfrutat, hem viscut. Alguns més que altres.
Algun es va al·legrar molt de tornar a l'asfalt.
Imatge
Aquí tornem a tenir cobertura i ens posem en contacte amb stromkel, diu que ens espera de totes formes, pobre, dues hores solet a Gósol de carnaval.
Ara toca ruta nocturna per carreteres humides, salades i brillants.
Imatge
Imatge
L’stromkel s’afegeix a nosaltres a plena nit, ens espera al bell mig del no rés.
Imatge
Arribem a lloc a les 8:00 pm...unes tres hores més tard del previst. En vendetta ens espera de fa força rato, ell al menys ha estat més còmode que altres.
En Bond, James Bond, ens deixa i se’n va sol a casa seva, uns quants km més de nit, però els agents secrets poden amb tot.
El dia ha estat exactament aixis:
James_Bond ha escrit:Bé, jo acabo d'arribar ara mateix a casa de fer la ruta, els altres ja estan tots col•locadets al refugi.

Tal i com havia previst la organització, tot ha fallat.

Les trobades, els horaris, la ruta, el lloc de dinar, les hores d’arribada. Res no ha coincidit.

HA ESTAT UN ÈXIT !!!!!!

No ens hem trobat al lloc on havíem quedat per anat junts a Calaf, hi he tingut d’anar sol.
No ens hem trobat a l’hora acordada a Calaf.
No ens hem trobat al lloc acordat tots plegats.
No hem esmorzat al lloc on havíem quedat.
No hem sortit a l’horari previst de Calaf.
No tothom ha fet benzina a Calaf.
No ha vingut l’Stromkel. Per problemes familiars ha sortit més tard de casa seva i ha passat per un altra lloc.
No ens hem trobat amb l’Stromkel ni al lloc previst ni a l’hora que havíem quedat.
No hem dinat ni al lloc ni a l’hora.
No hem fet la ruta que teníem prevista. L’organitzador ha decidit canviar-la per fer-la més àgil i ràpida, cosa que NO ha estat així.
No hem arribar al refugi a les 4-5 de la tarda sinó a les 8 h. en punt del vespre.

HA ESTAT UN ÈXIT !!!!!!

El que si que cal dir es que aquesta sortida anomenada.

I MOTOTURISELEFANTTREFEN.CAT descafeïnada!!

ja se li pot canviar el nom, de descafeïnada res de res.

Hem conduit, més ben dit pilotat, les nostres motos amb boira, aigua, humitat, grava fina, pedres, gel i NEU !!!

Hem fet 18 quilòmetres no de pista forestal sinó de camí de cabres, i llocs on ni tant sols hi havia camí i a on hi ha calgut tot el nostre gran saber en l’art de la conducció de la moto.

Jo m’ho he passat molt bé, molt i molt bé. Ara els altres companys suposo que estaran sopant. Encara els hi queda tota la nit per endavant per acabar de incomplir les previsions fetes al llarg d’aquests post.

James
Com molt bé diu en Lujoisla, el dia ha tingut tres rutes ben diferents, una de corbes (amb boira, humitat, sol i gel), una trail i una nocturna. Mira que bé un dia complert.

Ara toca la nit...Ens instal•lem mínimament i a sopar ( Caldo, carn d’olla, pollastre rostit) ens entra bé.
Imatge

Anem al nostre local social per passar una estoneta relaxada i entretinguda (per alguns fins a les 4 del mati). Amenitzada amb música DJ (pda+altaveu), música en directa (guitarra i harmònica) i espectacles de “varietes”. Tot el que fa la gent en aquestes circumstàncies. Res fora del “normal”.
Imatge
qui es el famós Antonio????????? :roll: :roll:
Imatge
tot un mestre de cerimònies :shock: :shock:
Imatge
Tangas i pantys a dojo.
Imatge

Imatge
Imatge
Imatge
Durant la “tranquila” xerrada ens va trucar l’Stelvio per desitjar-nos una bona estada, hem de dir que gràcies a ell ens varen tractar molt bé. Per tornar-hi un altre cop.

Abans de les 9 del mati ja ens comencem a moure, fins hi tot hem dormit.

De bon mati tot era favorable per començar un bon dia.
Imatge
Imatge
Imatge
Anem a fer una volta i gaudir de les vistes del Pedraforca.
Imatge
Imatge

Imatge
Imatge
Hi havien grans explicacions sobre el mon audiovisual que sembla que divertien a alguns.
Imatge
Imatge

Imatge
Com a tot arreu per on passa sempre desperta la curiositat. LA MILLOR MOTO MAI FABRICADA. No cal dir quina es, no??
Imatge
O potser miraven els desperfectes??.
Imatge
Esmorzar-dinar a 2/4 de 11. Per cert aquesta em sembla que es les foto a on hi surt més gent de tota la sortida. També ens varen descuidar de fer la foto de grup.
Imatge
Imatge
Recollir i acomiadament.
En Pacs47 i Lujoisla marxen cap a La Pobla de Lillet i la resta junts fins a Ripoll. En vendetta ens fa de cotxe escombra.
Imatge
A Ripoll ens acomiadem d’en Guillem i en pepcudie.
Els que quedem enfilem la bonica pista de Vidrà-Siuret-Sant Privat de Bas.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
L’última parada.
Imatge

Per ser descafeïnada no ha estat mancada d’emocions, no buscades però si viscudes.
Una bona convivència entre gent oberta i amb predisposició anímica ens ha deixat un bon record, crec. Com anar d’acampada però amb el plat a taula i a cobert. Una barreja de ruta amb moto i convivència en la mida justa de nerviosisme i relaxació.
No ha estat malament, no per fer-ho cada setmana però un cop a l’any...

No varem cantar la Paulina Rubio però si aquesta:

[youtube][/youtube]

Fa una nit clara i tranquil•la,
hi ha una lluna que fa llum.
Els convidats van arribant
i van omplint tota la casa
de color i de perfums.
Heus ací a Blancaneus, en Pulgarcito,
als tres porquets,
al gos Snoopy i el seu secretari l’Emili
i en Simbad,
l’Ali Babà i Gulliver.

Oh! Benvinguts, passeu, passeu.
de les tristors en farem fum.
A casa meva és casa vostra,
si és que hi ha casa d’algú.

Hola Jaimito! Donya Urraca!
En Carpanta i Barba-azul,
Frankestein i l’home llop,
el compte Dràcula i Tarzan,
la mona Xita i Peter Pan.

La senyoreta Marieta de l’ull viu
ve amb un soldat.
Els Reis d’Orient, Papà Noël,
el Pato Donald i Pascual.
La Pepa maca i Superman.

Bona nit senyor King Kong,
senyor Astèrix i Taxi Key,
Roberto Alcázar i Pedrín,
l’Home del sac i en Patufet,
senyor Charlot i Obèlix.

En Pinotxo ve amb la Monyos,
agafada de bracet,
hi ha la dona que ven globus,
la família Ulises
i el capitán Trueno amb patinet.

A les dotze han arribat
la fada bona i Ventafocs
en Tom i Jerry, la Bruixa Calitxa,
Bambi i Mobby Dick,
i l’emperadriu Sissí.

Mortadelo i Filemó
i Guillem Brown i Guillem Tell
la caputxeta vermelleta
el llop ferotge,
el caganer, Cocoliso i Popeie.

Oh! Benvinguts, passeu, passeu.
Ara ja no hi falta ningú,
o potser sí, ja me n'adono que tan sols
hi faltes tu...

També pots venir si vols.
T'esperem, hi ha lloc per tots.

El temps no compta ni l'espai...
Qualsevol nit pot sortir el sol.

Salut hi hagi.
Siono1000 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 07, 2008 9:48 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Salut i kilómetres

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dt. feb. 05, 2008 6:04 pm

Jo, després de veure les fotos de la nit, em sembla que em donaré de baixa del foro. Això és vergonyós srs.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Molt bon reportatje siono.
Ja hes veu que us ho vareu passar molt rebé nois
FELICITATS||||

Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dt. feb. 05, 2008 6:45 pm

bones!!!!!!!!!!!!!!!!!

benvolgut company Juan, ni jo mateix, hu aguesi fet tan be.

felicitats.

:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow

tambe et dic una cosa fora del tema, despres d'aquesta "contigo al fin del mundo"

salut
SOCI A.M.M. 16284

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. feb. 05, 2008 7:59 pm

Excelent crònica d'una bona sortida i una millor organització.

La propera la podem fer a Gósol, em sembla que em volen fer fill adoptiu del poble.

A la propera no cal posar post ni dir l'hora ni el lloc ni res, total feu el que us passa per els c......

Jo era dinant a Ripoll i ells començaven a dinar. Jo ja era a Gósol i ells encara dinaven :wink: Això deu ser per que l'Vstrom és la millor moto del mon :wink:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dt. feb. 05, 2008 8:57 pm

Una molt bona crònica, com ja era d'esperar.

I trobo que si, que no fa falta posar ruta l'efecte sorpresa/aventura/caos és de lo mès interessant. Vaja suposo :lol: :lol: :lol: jo en aquesta no ho he pogut experimentar.

Però és que la gent volem ser engañats a vegades.

Kel
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. feb. 05, 2008 10:09 pm

Tuixen a les 3 de la tarda és un lloc molt agradable, el dia era net i fred, el sol escafava una mica. El congost que m'apropa sota el Cadí vers a Gósol, és tranquil i impressionant, tenia el sol a l'esquena i vaig poder parar-me a Sant Jaume de Tuixen a fer unes fotos.

A Gósol el mòbil es va penjar i veien que no sobrava bateria vaig optar per no fer fotos. No fotos no Gósol, deixem-ho aquí.

De tots els km que es varen fer el cap de setmana els millors sense cap mena de dubte són els que marco al mapa, quasi 50 km de revolts

ruta

Les primeres tres fotos son a Tuixen i les altres a Sant Jaume (citada abans de l'any 1.000) -com en siono :wink: -

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. feb. 05, 2008 11:04 pm

Una de les millors cròniques que he llegit en molt de temps!!!! :bow :bow :bow :bow :bow

I la veriTAT que això és l'autèntic espirit d'anar en moto: boira baixa, pista forestal, neu, nit.......som els meus herois, senyors!!!!! :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow

Em jugo els o*s a que si es torna a fer una cosa per l'estil s'hi apuntarà molta més gent. :castell
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. feb. 05, 2008 11:33 pm

Randy-650 ha escrit:Em jugo els o*s a que si es torna a fer una cosa per l'estil s'hi apuntarà molta més gent. :castell
Joooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Kel
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. feb. 05, 2008 11:50 pm

miquelpericas ha escrit:
Randy-650 ha escrit:Em jugo els o*s a que si es torna a fer una cosa per l'estil s'hi apuntarà molta més gent. :castell
Tu seras a Valladolid ...... :wink:

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. feb. 05, 2008 11:56 pm

stromkel ha escrit:
miquelpericas ha escrit:
Tu seras a Valladolid ...... :wink:
Qui sap, potser tu també hi siguis! ;)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Itaca
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
Ubicació: l'empordanet

Entrada Autor: Itaca » dc. feb. 06, 2008 12:59 am

Encara que una mica tard arriva un dels videos, ja posaré algún més.
Volia fer-ne un de sencer però no me'n surto amb l'editor de videos per fer el montatge, la veritat és que no ho fet mai, si algú em pot ajudar i m'explica alguna cosa m'aniria bé. Ho he provat amb el Windows Movie Maker i els arxius no s'obren, bé se sent l'audio i no és veu l'imatge :x
[youtube][/youtube]
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI
Imatge

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

Guillem
Presentats
Entrades: 94
Membre des de: dv. juny 01, 2007 8:42 pm
Contacta:

Entrada Autor: Guillem » dc. feb. 06, 2008 9:18 pm

Merci per la crònica Sionos, serà una sortida que costarà de oblidar, tan per l'esperit de la sortida, la companyia, els pantys i la botifarra etc... com per el master de conducció Off Road que varem fer!!! :wink:

Salut!!!

DAVID973
Presentats
Entrades: 154
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 1:23 pm
Ubicació: Agramunt(Lleida)

Entrada Autor: DAVID973 » dc. feb. 06, 2008 9:19 pm

Otia nois kina enveja!! :shock: :shock: :wink:
FANTASTIC ; FENOMENAL un reportatge GENIAL sous uns fieres :wink:
OLE I OLE!! :wink:
SALUT I KILOMETRES!!!

Xavi-Gs
Presentats
Entrades: 662
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
Ubicació: Almenar

Entrada Autor: Xavi-Gs » dc. feb. 06, 2008 9:23 pm

SR. Joan.... aixo es una cronica, ets un crack!!!!!!!!

Molt bona, si senyor, e drisfrutat molt llegen-la, quasi em feia estar alla mateix, es molt bona, la veritat.Deixes el llisto molt alt...

FElicitats per a tots els que vareu poder gaudir d'aquesta magnifica sortida,enhorabona.

Espero no perdrem la proxima..... :wink: :wink:

Ens veiem aviat
Hi ha tres classes d'homes, els que saben comptar i els que no. Homer Simpson

Imatge

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. feb. 06, 2008 9:33 pm

Excel·lent crònica Siono10.000 !!!!!!
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

PetitSuis
Presentats
Entrades: 35
Membre des de: dl. jul. 30, 2007 1:20 pm

Entrada Autor: PetitSuis » dc. feb. 06, 2008 11:43 pm

Acabo de llegir la crònica ...
I m'estic partint de riure, bonissima !!!! :lol: :lol:
Felicitats a l'organització i als valents i valentes que van seguir endavant!!!!

PetitSuis
BMW GS1200
I, en acabat, que cadascú es vesteixi
com bonament li plagui, i via fora,
que tot està per fer i tot és possible.

Stelvio
Presentats
Entrades: 167
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 6:21 pm
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: Stelvio » dc. feb. 06, 2008 11:53 pm

Vaja colla de trapelles... :wink:
Des del 1968:

Imatge Si el coneixes sabràs quines rutes m'agraden

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dj. feb. 07, 2008 12:14 am

itaca ha escrit:Encara que una mica tard arriva un dels videos, ja posaré algún més.
Volia fer-ne un de sencer però no me'n surto amb l'editor de videos per fer el montatge, la veritat és que no ho fet mai, si algú em pot ajudar i m'explica alguna cosa m'aniria bé. Ho he provat amb el Windows Movie Maker i els arxius no s'obren, bé se sent l'audio i no és veu l'imatge :x
Prova-ho amb el TMPGenc DVD Author.

Per cert, enhorabona a tots per gaudir i fer-nos gaudir a tots els que no us hem pogut acompanyar. m'heu fet disfrutar moooooooooolt.
:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dj. feb. 07, 2008 12:44 am

Primer de tot dir-vos a tots que sou uns "piloteros" de cal ampla. :shock:
Que no cal que sigueu tant "politicament correctes". :shock:

Jo ja se que quant tinc ganes en surten les millors cròniques del MON MUNDIAL I PART DE L'ESTRANGER.( jo practico l'autopiloteig, en soc un fan). :roll: :roll: 8)

Només dir que si teniu alguna queixa per el depriment espectacle de la nit, canalitzeu totes les reclamacions a en BRAVO, ell es l'autèntic culpable del tema panty i tanga. Ja ho sabeu doncs, pleits i indemnitzacions a ell.
Jo particularment crec que potser els pantys son més còmodes, però d'abrigar, abrigar...res com el tanga. :wink:

Encara el tinc molt fresc a la memòria aquest cap de setmana.
No va estar malament.

Salut per tornar-hi.
Salut i kilómetres

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dj. feb. 07, 2008 11:47 pm

siono1000 ha escrit:
Només dir que si teniu alguna queixa per el depriment espectacle de la nit, canalitzeu totes les reclamacions a en BRAVO, ell es l'autèntic culpable del tema panty i tanga. Ja ho sabeu doncs, pleits i indemnitzacions a ell.
Jo particularment crec que potser els pantys son més còmodes, però d'abrigar, abrigar...res com el tanga. :wink:

Encara el tinc molt fresc a la memòria aquest cap de setmana.
No va estar malament.

Salut per tornar-hi.
Ep, ara no em vingueu amb romanços, que jo sols vaig ser el pare intel.lectual (desquiciat). :mrgreen: :mrgreen: Això si, em reafirmo: com un tanga, per abrigarte ben abrigadet no hi ha rés millor. Ja ho sabeu: jo de tanga de tota la vida.
Si a més a més el tanga és de pell de lleopard amb borra per dins, que tinguis les colleringues ben calentetes, ja s'hi pot fregar el plaer celestial. El problema ve quan tens les mans fredes i els dits insensibilitzats i no s'agafa bé el que ve a ser "el tirachinas". Llavors, la flora del darrere entra en perill, oi pacs74'5?

Encara que, veient les fotos, teniu tots un vici en panty que........Quita, quita, que m'estic posant malalt :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”