Amb un toc retro.....i sembla còmoda, oi?
Però si os hi fixeu, diu 2008. Potser és potoxop. :?:
Moderador: Airald
No oblidem que es tracta d'una moto americana i destinada bàsicament al mercat americà.DAVID973 ha escrit:Personalment no m'agrada gaire la veig com la tipica moto per ferse mirar i poka cosa mes, i no krek ke per les nostres carreteres sigui gaire efectiva :twisted: aixo si la tipika moto per passejarte per salou a l'estiu :D
DAVID973 ha escrit:UFFF!! :shock:
A mi em semble un poti poti entre les bmw, la pan i una custom
tonet ha escrit:Sense parlar de practicitat, prestacions, tamany, etc... a mi m'agrada. no me la compraré mai, peró la moto es xula a cabassos. Es el que pense :? :? :?
Estic d’acord amb vosaltres, així no cal escriure res de nou.carles ha escrit: Trobo que és un estil d'aquests que es porta tant de moda ara, així com retro però amb unes pincellades de modernitat...
Ostres tu!!!geroni ha escrit:Lo que es comoda,comoda,no ho pot ser;anem a pams,la posició de conduccio amb els peus avançats al principi sembla i es comoda,pero si fas bastants km.es carrega moltisim la esquena,tot el pis cel cos s`apoya al mateix lloc,ho dic perque la meva moto anterior era custom i la posicio de conducció es tipica Harley o sigui custom.Vaig tindre que traurem la moto(Drag star 1100)per els problemes que em donaba al coxis cuant portaba 100-150km.
geroni ha escrit:,jo coneixo jent del foro de HTC que en un dia han arribat a fer fins a 1400 km venint de l`interior d`Europa.
QSC ha escrit:Vei...!!!! que pots sortir escaldat !!!!, si s'ha dit MODERNES .... son MODERNES !!!!!Randy-650 ha escrit: MODERNES?????????????
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
V'ssssssssssss
Amb una GW això tampoc es massa!!! :twisted: :twisted:geroni ha escrit: ..... jent del foro de HTC que en un dia han arribat a fer fins a 1400 km venint de l`interior d`Europa. :)