De concert
Moderador: Airald
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
De concert
Pues avui per la nt,vaig de concert a Barna a veure aquest grup que versiona Pink Floyd,segons critiques ho fan molt bé.
Si algú s`anima,queden poques entrades,el concert es al Auditori.Demá comentaré om ha anat.
http://www.stage6.com/user/TAPFS/video/ ... tably-Numb
Si algú s`anima,queden poques entrades,el concert es al Auditori.Demá comentaré om ha anat.
http://www.stage6.com/user/TAPFS/video/ ... tably-Numb
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Geroni
- Presentats
Pues en aquest cas,l`Elvira no vè,i anem amb uns amics del poble,ella te que estar a la tendaRandy-650 ha escrit:Caram amb el geroni i l'elvira, que bé que s'ho munten!
....................................
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Geroni
- Presentats
Segur que si Joan,es el meu grup preferit :ban :ban :ban :ban :banJoanF ha escrit:Que vaigi be Jesús. Disfruteu força.
![]()
![]()
- Geroni
- Presentats
Bè senyors.ahir per la nit vaig gaudir de la musica com feia molt de temps que no ho feia.
El concert va estar un exit total,fen aixecar la gent dels seients amb aplaudiment molt llarccccccccccccccccccccccccc.Casi 3 horas de concert recordant cançons inolvidables de tota la vida de Pink Floyd,i si tancaves ells ulls,hagueses dit que eran els mateixos Roger Waters i David Gilmour els que tocaban.
Si s`hagués de posar una pega (molt petita) es que l`escenari era un chic petit i no varen poder posar tot el montatge de llums que porta el grup.
El só,perfecte tal i com correspon al Auditori,que per cert,estaba ple com un ou.
A les 12 varem sortir i cap a casa que hi falta gent.
Només una cosa que dir-vos:si alguna vegada torne aquest grup (espero que sigui molt aviat),no deixeu de anar a veurels,mereix la pena el que val l`entrada.

El concert va estar un exit total,fen aixecar la gent dels seients amb aplaudiment molt llarccccccccccccccccccccccccc.Casi 3 horas de concert recordant cançons inolvidables de tota la vida de Pink Floyd,i si tancaves ells ulls,hagueses dit que eran els mateixos Roger Waters i David Gilmour els que tocaban.
Si s`hagués de posar una pega (molt petita) es que l`escenari era un chic petit i no varen poder posar tot el montatge de llums que porta el grup.
El só,perfecte tal i com correspon al Auditori,que per cert,estaba ple com un ou.
A les 12 varem sortir i cap a casa que hi falta gent.
Només una cosa que dir-vos:si alguna vegada torne aquest grup (espero que sigui molt aviat),no deixeu de anar a veurels,mereix la pena el que val l`entrada.
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Doncs hi han grups que son uns virtuossos de l'imitació i ho fan realment bé (recolzats per la critica, eh?) Jo jhe anat a veure els "clons" dels Dire Straits, els d'U2 i fins i tot el paio que diuen que es el nº 1 de l'estat de l'imitació de l'Elvis...i tots molt però que molt bé.
A falta dels originals, doncs la veritat es que passes una molt bona estona escoltant a la gent que sap tocar...i si a sobre tocan les cançons dels teus grups preferits doncs millor que millor, no?
Geroni, molt bona la teva elecció.
A falta dels originals, doncs la veritat es que passes una molt bona estona escoltant a la gent que sap tocar...i si a sobre tocan les cançons dels teus grups preferits doncs millor que millor, no?
Geroni, molt bona la teva elecció.
- Geroni
- Presentats
Gracies Deivid,no es que no pari de anar amb concerts,ja ma pasat l`epoca de aixó,pero de tant en tant,em dono un petit regal a mi mateix :lol: si es fá algun concert com aquest.(l`ultim que habia anat :Roger Waters al Sant Jordi).
No cal dir la musica que m`agrada,¿ no? :lol: :lol: .encara que els gustos els tinc molt variats
No cal dir la musica que m`agrada,¿ no? :lol: :lol: .encara que els gustos els tinc molt variats
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- Geroni
- Presentats
Aquesta cançó es la que tancaba els concerts de Pink Floyd.
Maximiceu la pantalla i disfruteu
http://www.stage6.com/Metal-Gods/video/ ... -Like-Hell
Maximiceu la pantalla i disfruteu
http://www.stage6.com/Metal-Gods/video/ ... -Like-Hell
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- Alucinamaripili
- Presentats
- Alucinamaripili
- Presentats
- Geroni
- Presentats
jo no els descarrego,pulsa on hi a la fletxa i vá molt mès rapit.siono1000 ha escrit:Es normal que tardi molt a carregar???? :shock:
El Buffering aquest va a pas de puça. :twisted: :twisted:
Paciència doncs i esperar.
Salut.
- Geroni
- Presentats
La perfecció no existeix,hem se saber conviure sense ellaalucinamaripili ha escrit:Dona gust, el so de la bona música...
Tens bon gust per la música, Jesús...només et falta una Vstrom per ser perfecte.