Demà a les 6 ho discutim, ok? :lol:gs12 red ha escrit:AH val ? doncs segur que demà ( dissabte ) NO discutirem....gs12 red ha escrit:Si senyor.gs12_red ha escrit:
Vols dir que s´han venut 100000 Gs per la victoria d´en Gaston Rahier fa 25 anys ?????
Perquè et penses que el Renaul Mégane és lider de vendes a Espanya? Per l'Alonso, el que corre en F-1.
Ho discutim demà la tarda davant un Moritz? :cerv
El Megane podría ser o no lider de vendes, depèn del que t´agradi l´Alonso :x com a pilot eh ?
De totes maneres m´extranya que et puguis influenciar amb " la propaganda" tú que t´ho estudies tots els preus avans de fer qualsevol compra......vaja...que ets capaç d´anar al barber a Barcelona per estalviar-te 0,50€ ...... els que teniu calers sou així..... :!:
Primers "problemes" amb la GS2008
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
S´ha de reconéixer que bona o dolenta la Gs será una llegenda, el món de la moto es així i que consti que jo no sóc un BMW´ista forofo.Randy-650 ha escrit:Steelman ha escrit:
Hi han molts sistemes de suspensió davantera que no tenen res a veure amb una forquilla convencional, i suposo que molts d'aquests sistemes són millors en quant a estabilitat-confort de marxa-informació sobre la carretera. Fique'm per ejemple la Yamaha GTS 1000:
Molts sistemes de suspensió devantera ???: Telescopica, Earles , neumatica i Telelever ( D´aquestes 4 , tres son made in BMW )
Aquesta moto quan la van treure al mercat prometia, i molt. Però va ser un fracàs estrepitós. Perquè? Perquè va néixer amb esperit viatger, i al no portar cardàn les vendes no van ser les esperades, per lo qual Yamaha Corporation va decidir treure-la del mercat als pocs anys de tenir-la. Encara recordo a la cua per entrar a la visita guiada al Monastir budista la conversa amb en JosepGTS, parlant de les qualitats-desventatges de la suspensió del davant d'aquest model.
Motiu : Patent Honda-Elf amb demanda judicial i motor Exup primera sèrie amb consum d´oli exagerat a altes velocitats ..
També sóc dels que penso que si la BMW GS va tenir èxit va ser degut a aquest petit GRAN pilot com va ser en Gaston Rahier (acs) al guanyar dues vegades el Paris-Dakar amb una BMW.
Vols dir que s´han venut 100000 gs. per la victòria del Gaston Rahier fa mes de 25 anys ???

- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- josepgts
- Presentats
- Entrades: 139
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:58 am
- Ubicació: Rubi
eiii, que us esteu ficant amb la meva moto....
a veure...
1 la patent de la suspensió (si no l'han venut) era de bimota, i era de la combinació de suspensió i direcció, ho va dissenyar un tio de bimota que si no recordo malament es deia rood, i van fer una moto de competició amb el sistema que va correr un parell d'anys. El telelever es la suspensió de la meva però amb direcció per forquilla, per reduir el cost, i per tenir més informació dels limits de la carretera perdent comoditat.
2, això del consum d'oli exagerat a altes velocitats es mentida!!! te un consum exagerat a totes les velocitats.
ara la meva opinió sobre el seu fracàs...
1er, no la van fer per ser un exit en vendes, sino per demostrar que yamaha podia fer una moto millor que honda que era lider indiscutible.
2on, al 93 quan va sortir una cbr600 (que llavors era una moto de la ostia) costava 950.000 pts, i la gts quasi 2 milions.
3er la prova de que no van pensar comercialment en aquest model, es per exemple que el motor no es 998 com totes les 1000, es de 1002 lo que fa que l'impost de circulació a gran part d'europa dupliqui el preu.
4art en els 9 anys que va estar al mercat no van fer cap evolució, la meva de 93 es identica a ultima del 2002 excepte en els colors disponibles, i que a partir del 95 (em sembla) van afegir el mode amb abs.
us en podria dir moltes més, però ja n'hi ha prou.
ara respecte al fil...
lo de que no arribi el cd a temps es una anecdota, segur que fallaràn més coses, com a tots els models "nous" de totes les marques. el problema que te bmw es que ha venut 100000 gs i que existeix internet, m'explico. que fallin el 2% d'un producte es tot un exit, però si en vens 100000 vol dir que en fallen 2000, i amb internet vol dir que hi ha 2000 tios queixantse als foros. ara imaginem que de vstorms n'han venut 10000 (m'ho invento) si fallen el 2% son només 200 tios queixant-se... osigui que sembla que no fallin. abans sense internet com a molt coneixies a 1 que li fallava la moto i pensaves que era aquella, no el model, ara amb el rotllo internet es sap tot... es el poder de la comunicació...
i sobre les vendes de gs... si, son moltes, però això no vol dir que sigui la millor moto, es alló que diuen de "diezmil millones de moscas no pueden equivocarse, come mierda" es la més venuda, perque una part la compra perque es bmw i això dona caché ( son els que veus amb tot el equip nou, una gs de 3 anys que encara te els "pelillos" de les rodes, i que porten fins i tot els calçotets bmw) un altre part, perque la diferencia de preu amb altres marques que abans era exagerada ara ja no ho es tant, i una altre part perque indiscutiblement es un bon producte, i a més no té una competencia directa perque v's, varaderos... son més asfaltiques...
buff quin rotllo us he fotut... resumint, que ni v's ni hondas ni bmw's... la millor moto la gts, amb maletes grans per portar l'oli que gasta, jejeje
a veure...
1 la patent de la suspensió (si no l'han venut) era de bimota, i era de la combinació de suspensió i direcció, ho va dissenyar un tio de bimota que si no recordo malament es deia rood, i van fer una moto de competició amb el sistema que va correr un parell d'anys. El telelever es la suspensió de la meva però amb direcció per forquilla, per reduir el cost, i per tenir més informació dels limits de la carretera perdent comoditat.
2, això del consum d'oli exagerat a altes velocitats es mentida!!! te un consum exagerat a totes les velocitats.
1er, no la van fer per ser un exit en vendes, sino per demostrar que yamaha podia fer una moto millor que honda que era lider indiscutible.
2on, al 93 quan va sortir una cbr600 (que llavors era una moto de la ostia) costava 950.000 pts, i la gts quasi 2 milions.
3er la prova de que no van pensar comercialment en aquest model, es per exemple que el motor no es 998 com totes les 1000, es de 1002 lo que fa que l'impost de circulació a gran part d'europa dupliqui el preu.
4art en els 9 anys que va estar al mercat no van fer cap evolució, la meva de 93 es identica a ultima del 2002 excepte en els colors disponibles, i que a partir del 95 (em sembla) van afegir el mode amb abs.
ara respecte al fil...
lo de que no arribi el cd a temps es una anecdota, segur que fallaràn més coses, com a tots els models "nous" de totes les marques. el problema que te bmw es que ha venut 100000 gs i que existeix internet, m'explico. que fallin el 2% d'un producte es tot un exit, però si en vens 100000 vol dir que en fallen 2000, i amb internet vol dir que hi ha 2000 tios queixantse als foros. ara imaginem que de vstorms n'han venut 10000 (m'ho invento) si fallen el 2% son només 200 tios queixant-se... osigui que sembla que no fallin. abans sense internet com a molt coneixies a 1 que li fallava la moto i pensaves que era aquella, no el model, ara amb el rotllo internet es sap tot... es el poder de la comunicació...
i sobre les vendes de gs... si, son moltes, però això no vol dir que sigui la millor moto, es alló que diuen de "diezmil millones de moscas no pueden equivocarse, come mierda" es la més venuda, perque una part la compra perque es bmw i això dona caché ( son els que veus amb tot el equip nou, una gs de 3 anys que encara te els "pelillos" de les rodes, i que porten fins i tot els calçotets bmw) un altre part, perque la diferencia de preu amb altres marques que abans era exagerada ara ja no ho es tant, i una altre part perque indiscutiblement es un bon producte, i a més no té una competencia directa perque v's, varaderos... son més asfaltiques...
buff quin rotllo us he fotut... resumint, que ni v's ni hondas ni bmw's... la millor moto la gts, amb maletes grans per portar l'oli que gasta, jejeje
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Estic d´acord amb tú , també vaig dir avans que tan si es bona moto com no, es una llegenda , i es degut al seu " caché " com dius tú, que se l´hi veuen tots els defectes, una mica com la diva del cinema que se li sap tota la seva vida i continuament se li comenten les seves sortides a escena, a la que fa bé la seva feina i es una dona endreçada no s´en parla mai.... així es la vida, quan un arriva a certa edat i ha tingut tota clase de motos, doncs potser es compra una BMW ja com a definitiva, després ja costa canviar de marca, per aixó s´associa aquesta marca a gent gran " amb calers" i la seva vestimenta a vegades ja no es té ganes d´anar de botigues i compres el que tens més a má i com que diuen que la roba BMW es bona....... ( es bona , o certifico !!! ......i cara ) :evil: l ´edat , a vegades dona una visió diferent de les coses.josepgts ha escrit:eiii, que us esteu ficant amb la meva moto....
a veure...
ara respecte al fil...
:roll: :roll:
Dues coses més: la millor moto es la que té cadascú..i una moto s´estima per ser molt nova o molt vella, jo mateix tinc Una Ossa Yankee i estic boig per ella......
I una reflexió sobre l´imatge de marca: Tots coneixeu els Skoda no ?
doncs estic segur que , per exemple , el Skoda Octavia en comptes de portar l´anagrama de la seva marca, portés els 4 aros de un Audi seria un.....supervendes, per qué es un molt bon cotxe !!!!!!.
:D

- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Tard i cansats de tant parar a recollir trossos d'Honda del cami. :D :DJames_Bond ha escrit:Estic preparant el vídeo que vaig fer dissabte en un camí totalment Off-road i que demostra explícitament que les motos que anaven al davant i tenien d'esperar a les demés era Honda ....... DE CARRETERA !!!!! La d'en Sais, la d'en Lujoisla i la meva Pan €.
Al cap d'una bona estona arriben les V'Stroms a bots i empentes.
Està documentat !!!!!!!!!!!!!!
Vssssssss
007
Salut i kilómetres
- josepgts
- Presentats
- Entrades: 139
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:58 am
- Ubicació: Rubi
gs12red, ara m'has fet pensar en l'altre problema de la gs, i es el que tu has dit de la edat dels propietaris, jo amb 16 anys tenia una cota 247 trail, i cada 2x3 es parava i et tocava lijar la bujia perque es feia "la perla" i jo ni em vaig queixar mai, ni hi veia problema, ara amb 38 em passa això i em cago amb montesa, escric a foros, els hi cremo la fabrica... el fet de que el client de la gs tingui de 30 en amunt fa que sigui un client més "queixós" tens raó en que les coses es veuen diferent.
permet que et rectifiqui una mica, la millor moto no es la que tens, son totes les que has tingut, com m'agradaria tenir encara la cota, i la vaig vendre per 50.000 pts (mira que soc imbecil) i tot i que n'he tingut poques per mi totes son les millors del mon... no vull ni pensar que em passaria si tingués una vstorm (segons diuen) perque a la meva edat no aguantaria un orgasme continu... jejeje
per cert, la moto que menys ha fallat del mon segurament sigui la gts, perque si en va fallar el 2% tenint en compte que a espanya s'en van vendre 27, només va fallar un 0,14 d'una, jejeje
permet que et rectifiqui una mica, la millor moto no es la que tens, son totes les que has tingut, com m'agradaria tenir encara la cota, i la vaig vendre per 50.000 pts (mira que soc imbecil) i tot i que n'he tingut poques per mi totes son les millors del mon... no vull ni pensar que em passaria si tingués una vstorm (segons diuen) perque a la meva edat no aguantaria un orgasme continu... jejeje
per cert, la moto que menys ha fallat del mon segurament sigui la gts, perque si en va fallar el 2% tenint en compte que a espanya s'en van vendre 27, només va fallar un 0,14 d'una, jejeje
- Randy-650
- Presentats
josepgts, ara que ha sortit el tema del teu moto, em dedicaré a estudiar-la per internet en els diferents fòrums tant nacionals com internacionals. Perquè la veritat que el concepte de la GTS sempre m'ha agradat...... :roll:
Ja faré cinc cèntims dels meus "estudis" en el món internauta. :lol:
Ja faré cinc cèntims dels meus "estudis" en el món internauta. :lol:

- CarlosGT
- Presentats
- Entrades: 178
- Membre des de: dc. oct. 17, 2007 12:11 am
- Ubicació: Sabadell
ostras gs12red !!! és veritat que tens una yankee? :shock: jo habia tingut una fa molts molts anys, habia molt poques i en alguna ocasio habia sortit amb un grup per exemple per a anar a la "ninot de neu" o a la concentracio de Gener a Jaca, a veure si resultarà que ens coneixem :roll: si organitzes alguna visita privada a veure la teva yankee avisa que em faria molta ilusio veure-la 

- Randy-650
- Presentats
- CarlosGT
- Presentats
- Entrades: 178
- Membre des de: dc. oct. 17, 2007 12:11 am
- Ubicació: Sabadell