LA CRIDA DELS ORIGENS...

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

LA CRIDA DELS ORIGENS...

Entrada Autor: Terraxaman » dc. feb. 20, 2008 8:31 pm

Hola nois/es:

Si ja ho sé, us tinc una mica oblidats, en realitat vaig molt de bòlit... encara no sé si aixó és bona o mala senyal, però de moment és el que hi ha!.
Si compartiu l'interés pels mites sobre l'origen de Catalunya, de'n Otger Cataló, si us criden l'atenció les verges negres i el seu misteri i voleu veure els paratges del Comte Arnau, cliqueu l'enllaç:

http://terraxamanrutes.blogspot.com/200 ... ri-de.html

Imatge

Imatge

Espero que us agradi.

V'sssssssssssss
Terraxaman l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 21, 2008 9:02 am, en total s’ha editat 2 vegades.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. feb. 20, 2008 8:32 pm

Falta l´enllaç!!!!!!!!!!!

Supoo que es aquesst ;)

http://terraxamanrutes.blogspot.com/200 ... ri-de.html

ESPECTACULAR COM SEMPRE
Ex ...moltes coses

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. feb. 20, 2008 10:39 pm

Quin goig el llegir-te, Terra!!!!! :bow
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dc. feb. 20, 2008 11:08 pm

:eyes Fets a barrejar "llegenda", amb historia i recuperacions del "marc politic" al 1.300 i pico, doncs remena,remena....

També el martell de thor, estaba a la historia"d`alguns" i els raios de Odin...

I Don Pelayo i El Cid, remena, remena....

Com podeu comprobar, no soc partidari de barrejar, historia, amb llegenda, pero....

P.D:Ho dic desde el més gran dels respectes per les llegendes de qualsevol cultura i de la seva historia.

I l`escrit del Terraxaman es un gran treball de totes dues coses, pero una cosa son els fets demostrables i un altre les llegendes. :!:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dj. feb. 21, 2008 12:15 am

Hola nois i noies:
J@N LINCE ha escrit::eyes Fets a barrejar "llegenda", amb historia i recuperacions del "marc politic" al 1.300 i pico, doncs remena,remena....

Com podeu comprobar, no soc partidari de barrejar, historia, amb llegenda, pero....

P.D:Ho dic desde el més gran dels respectes per les llegendes de qualsevol cultura i de la seva historia.
T'agreixo la sinceritat del teu escrit i el recordatori metodològic,,,
Des del punt de vista "acadèmic" estás carregat de raó i pot semblar imprudent fer-ho!...
No sé si te cap interés discutir de metodologia d'investigació històrica en un foro de motards, però tinc arguments suficients com per a creure que la majoria dels nostres coneixements "científics" sobre el pasat, fins i tot de bona part del més recent, no és una altre cosa que una altre forma de legenda...
La intenció que persegueixo en aquestes reflexions de les sortides a més de compartir dubtes, interrogants i recuperar el nostre folcklore i les nostres legendes -en aquest cas-, és fonamentalment despertar la curiositat, si pot ser divertir-nos, i adonar-nos junts de que tot alló en el que posem l'atenció, si som capaços de fer-ho l'estona suficient i amb la suficient atenció, esdevé sorprenent i meravellós.
I per cert!, soc perfectament conscient de les meves limitacions i incapacitats...

Una abraçada.

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dj. feb. 21, 2008 12:32 am

Terraxaman ha escrit:Hola nois i noies:
J@N LINCE ha escrit::eyes Fets a barrejar "llegenda", amb historia i recuperacions del "marc politic" al 1.300 i pico, doncs remena,remena....

T'agreixo la sinceritat del teu escrit i el recordatori metodològic,,,
Des del punt de vista "acadèmic" estás carregat de raó i pot semblar imprudent fer-ho!...
No sé si te cap interés discutir de metodologia d'investigació històrica en un foro de motards, però tinc arguments suficients com per a creure que la majoria dels nostres coneixements "científics" sobre el pasat, fins i tot de bona part del més recent, no és una altre cosa que una altre forma de legenda...
La intenció que persegueixo en aquestes reflexions de les sortides a més de compartir dubtes, interrogants i recuperar el nostre folcklore i les nostres legendes -en aquest cas-, és fonamentalment despertar la curiositat, si pot ser divertir-nos, i adonar-nos junts de que tot alló en el que posem l'atenció, si som capaços de fer-ho l'estona suficient i amb la suficient atenció, esdevé sorprenent i meravellós.
I per cert!, soc perfectament conscient de les meves limitacions i incapacitats...

Una abraçada.
Company, en cap moment he dit que el teu treball sigui limitat, si no tot el contrari, em sembla una currada i molt ben fet.

Només he fet una reflexió, per lo de més, el teu "lef motiv", em sembla encomiable.

I t`encoratjo per que continuis amb croniques com aquesta.

Ojala jo pogués fer una cronica(no he fet cap) :oops: , si més no la meitat de bona que la teva.

Una abraçada a tu també, de tot cor. :wink:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dj. feb. 21, 2008 10:49 pm

Bones!!!

Com sempre Terraxaman, increible... el que pots arribar a fer amb una moto i una mica d'història. Ja fa dies que es va comentar, a veure per quan una ruta moto-històrica??

Fins aviat!
Imatge

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dv. feb. 22, 2008 7:35 pm

Tot un documental....em trec el barret.

Merci per compartir-ho i bona feina

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. feb. 22, 2008 9:54 pm

Interesantìssim !! Un copa més gràcies Josep Eduard.

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Mell
Presentats
Entrades: 158
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 10:38 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mell » dg. feb. 24, 2008 8:41 pm

INCREIBLE, és un plaer llegir-te :bow :bow
TRANQUILITAT I ANAR FENT

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”