Augmentem la família
Moderador: Airald
- Terracota
- Presentats
- Entrades: 799
- Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
Augmentem la família
A casa hem acordat augmentar la família i tenir una cadell. Voldríem un gos tipus Golden o Labrador, però tenen uns preus prohibitius, de fet sempre he pensat que els gossos no s'haurien de vendre i comprar.
A les protectores no tenen cadells i per la meva filla vull un cadell que es facin desde petits.
Si algú sap d'algú que tingui cadells que m'ho faci saber.
Gràcies.
A les protectores no tenen cadells i per la meva filla vull un cadell que es facin desde petits.
Gràcies.
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Si busques una mica segur que trobes quelcom 
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Terracota, crec que és una gran idea! Un gos a casa hi dona un caliu especial i fa aflorar uns sentiments vers els animals molt macos. A casa vàrem tenir durant 14 anys una Boxer (la Morla, no se si encara es veuran les fotos)i va ser la millor idea que han tingut mai els meus pares. Crec que més d'un corroborarà el que estic dient. :) Molta sort en la cerca! :D
PD: Si no trobes un llaurador, t'asseguro que els Boxers són la cosa més carinyosa i tendra que hi ha.
PD: Si no trobes un llaurador, t'asseguro que els Boxers són la cosa més carinyosa i tendra que hi ha.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
A la natalia li agraden molt els gossos. a mi en fan una mica de respecte si son grans i no els conec.
Suposo que es per que no he tingut mai animals a casa (a part de ma mare).
A mi m´agradaria un golden o un huskie pero en un pis ...no es el millor lloc per ells. SI mai em toca la loto i anem a una casa...
Si se d´algu que en tingui ja t´ho fare saber terracota ;)
Vs
Suposo que es per que no he tingut mai animals a casa (a part de ma mare).
A mi m´agradaria un golden o un huskie pero en un pis ...no es el millor lloc per ells. SI mai em toca la loto i anem a una casa...
Si se d´algu que en tingui ja t´ho fare saber terracota ;)
Vs
Ex ...moltes coses
- Terracota
- Presentats
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: Augmentem la família
terracota ha escrit:A casa hem acordat augmentar la família i tenir una cadell. Voldríem un gos tipus Golden o Labrador, però tenen uns preus prohibitius, de fet sempre he pensat que els gossos no s'haurien de vendre i comprar.
Gràcies.
Cap problema, avisa en Sagal que ell te un Llaurador preciós i et podrà informar.

Vsssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Coneixes al Torrents, el solter aquell de més amunt de Cal Botafoc, que treballa de forestal per l'ajuntament? Doncs fa anys la seva gossa "labradora" va parir uns gossets maquíssims. Quan vegi al meu cunyat que s'ajunta amb ell ja l'hi preguntaré, ok?
P. D: Com sigui veritat lo que m'has dit al privat, al final haurem de fer-te una visita a casa, eh? :lol:
P. D: Com sigui veritat lo que m'has dit al privat, al final haurem de fer-te una visita a casa, eh? :lol:

- Terracota
- Presentats
Aquesta setmana he posat una dotzena de pollastres i tinc una parella de conills i d'aquí quinze dies em porten unaltre conilla, mica en mica semblara una granja, je je je. Però ja saps pots venir quant vulguis i quant l'hort comenci a donar fruits ja et baixaré alguna cosa perque la tastis. i lo del cavall va per llarg.. si hi ha sort de cara l'any que ve...Randy-650 ha escrit:Coneixes al Torrents, el solter aquell de més amunt de Cal Botafoc, que treballa de forestal per l'ajuntament? Doncs fa anys la seva gossa "labradora" va parir uns gossets maquíssims. Quan vegi al meu cunyat que s'ajunta amb ell ja l'hi preguntaré, ok?![]()
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Terracota
- Presentats
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Terracota, tenir una mascota, dona moltes satisfaccions. Peró també feina abans de tenir gos sempre dono el mateix consell, mira si en algún moment donat pot ser un problema, vacances, caps de setmana, segones residencies, viatges, etc...
Si ho tens clar, endevant, com bé dius els golden i llauradors estan pels nuvols, peró son molt bona raça per conviure-hi. Per la zona on estás et desaconsello raçes de caça, ja que els gens sont molt forts, i podria fugir a seguir rastres...
Salut....
Si ho tens clar, endevant, com bé dius els golden i llauradors estan pels nuvols, peró son molt bona raça per conviure-hi. Per la zona on estás et desaconsello raçes de caça, ja que els gens sont molt forts, i podria fugir a seguir rastres...
Salut....
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
Terracota ya mirare por mi lado, pero como bien dice Ride, tienes que tener en cuenta las vacaciones, etc, pero ademas donde lo tendras y para que, y tener en cuenta la raza por ej. un golden es un perro de caza al asi que no le pidas que se este quieto dentro de un piso al igual que un coker al menso los 5 primeros años
- Randy-650
- Presentats
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Mira't aquestes pagines et poden ser molt utils:
http://www.todoperro.es/razas/
http://www.galeon.com/xauxau/gos/gos.html
jo personalment et recomanaria:
Pastor Alemá
Boxer
Llaurador
Golden
Setter
Entre aquest hi han de més economics, pero també hi han moltes pagines o donen gossos, sense pedrigee evidentment...
http://www.todoperro.es/razas/
http://www.galeon.com/xauxau/gos/gos.html
jo personalment et recomanaria:
Pastor Alemá
Boxer
Llaurador
Golden
Setter
Entre aquest hi han de més economics, pero també hi han moltes pagines o donen gossos, sense pedrigee evidentment...
- boncopdegas
- Presentats
- Entrades: 85
- Membre des de: dg. feb. 25, 2007 12:07 am
- Ubicació: Castellserà (Lleida)
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Jo tinc un gos d'atura català, bueno...un "bordai" que se li asembla i et diria que si et va la marxa es el gos ideal, mai descansa, mai es cansa, mai creu més del nessesari, amb caracter, te vida propia i ideas propies. No es el adequat per un pis, ni per nens petits, ni per gent que vulgui estar un rato creient que no te gos.
Això si, si tens un ramat del que sigui pot ser feliç, tot el "puto" dia controlant el bestiar, sense descans ni defallir.
Diuen que les piles Duracel "duran y duran", jo no se els gossos d'atura quines porten, però...de durar ja t'asseguro jo que duren.
Salut.
Això si, si tens un ramat del que sigui pot ser feliç, tot el "puto" dia controlant el bestiar, sense descans ni defallir.
Diuen que les piles Duracel "duran y duran", jo no se els gossos d'atura quines porten, però...de durar ja t'asseguro jo que duren.
Salut.
Salut i kilómetres
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Bona sort en la recerca... :D :D :D
De totes maneres els Gats porten menys feina...
:!: i Vvvvsss
De totes maneres els Gats porten menys feina...
:!: i Vvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
- Terracota
- Presentats
El tema vacances no tinc gaire problema. Vivim tota la familia en tres cases una al costat de l'altre. A més això de viure en un poble, te avantatges, ja faig de canguro de tant en tant d'algun gos d'algun amic.
També havíem pensat en un border collie..

A veure que passa.
També havíem pensat en un border collie..

A veure que passa.