JoanF ha escrit:Llàstima que no puguem tenir un bon assurtit de Pan€s entre tots els que ens agrada aquesta màquina, i fer callar per sempre més aquesta colla de Vsstromeros :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
stromkel ha escrit:Escolta potser l'interessa a un amic meu
De quin anys és?
Porta equip de música?
Ja diràs quelcom.
:form :form :form :form :form :form :form
hijpanitat ha escrit:Hem tingut coneixement que, al menys, un del nostres membres vol canviar-se la moto.
Hijpanitat, SCI; sempre atenta als moviments especulatius d'aquests tipus, ni confirma ni desmenteix el rumor, tot hi que sembla que per les fons consultades, la noticia és fidedigna.
Seguirem informant ....
Permanezcan atentos a esta pantalla !!!!!!
hijpanitat ha escrit:Per causes alienes a la nostra voluntat; hem tingut una filtració d'informació confidencial. Aquesta informació reservada (ara ja no ho es tan) pot representar un daltabaix per algun del nostres membres.
Tan per el que es voll canvia de moto, com per el cooperativistes que han parlat més del compte.
A la propera reunió d'Hijpanitat, SCI, rodaran caps i més d'un i/o d'una maleiran el haver expressat públicament informació privada de la nostra empresa.
I aprofitem el moment per convocar la propera reunió per a mitjans del més proper, el lloc i data es comunicarà al seu moment, tot i que en principi es farà a una de les nostres seus socials a Le Péras o a Cordes sur Ciel
Atentament;
Hijpanitat, SCI
¿SERÁ UNA KAWA, LA QUE ES CONVERTIRÁ EN HONDA?
¿SERÁ UNA SUZI?
¿QUE SERÁ,SERÁ? ¿QUI LO SÁ?
¡¡¡¡¡JOOOOO HOOOO SEEEEE!!!!!!!!! :jump :sheep :ban
Pero, una certa empresa(de molt fosca procedencia), m`ha avisat:
:666 :KO :tremolant :sado :halfcry :crys
M`haure de callar,doncs.
Es el meu coll lo que esta en perill. :tremolant
:evil:
:eyes :tremolant :halfcry :hot :crys :enfaduu
!!!!!DEU MEU!!!!!! Ja estic rebent trucades anonimes de molt mal caire!!!!
Ho sento, m`haure de amagar per un temps!!!!!
Mai se sap de que son capaces aquest tipus de empreses!!!!! :666
P.D: :discussio Crec que es un Harlero, el que es cambia el moto. :tremolant