Una ruta OFF ROAD senzilla.
Molt sovint, les petites incursions a zones desconegudes porten a situacions un xic complicades o inusuals.
Aquest podria ser un exemple del que et pots trobar quan fa molt de temps que no has passat per un lloc.

O aquest altre exemple. Aquí s’acaba el camí.

Ens podem trobar situacions plàcides i divertides, com podria ser badajar un rierol.

O camins on no se sap cap on et porten i semblen no tenir fi.

Aquesta vegada us parlaré d’una zona on es pot fer una petita incursió al bosc per acabar arribant a un lloc el qual sempre m’ha fascinant. Potser sigui perquè part dels meus orígens familiars es situen en aquesta zona. Es tracta de El Castellot de Castellví de la Marca.
Es un punt elevat on hi ha les ruïnes d’un Castell, un punt estratègic en el temps dels àrabs situat a 468 metres sobre el nivell del mar, des d’allà es divisa bona part de l’Alt Penedès.
Que jo sàpiga hi han dues rutes per pujar a aquest lloc, es poden fer perfectament amb una moto trail, i si m’apuren inclòs amb moto de carretera. En el pitjor (o millor) dels casos sempre es pot fer la pujada a peu tot fen una passejada de dos o tres quilometres, sent aquesta la ruta mes curta.
Una vista general.

Ens anem acostant.

I es puja per aquesta pista.

El Castellot.

Precioses vistes de l’Alt Penedès.

Es evident que no pot faltar la foto de la moto.

Aquestos son els llocs on m’agrada perdrem, on quan arribo al lloc que m’agrada paro la moto i començo a gaudir de la bellesa, la llibertat, i el silenci que em donen aquestos paratges.
Fi.