Un ensurt
Moderador: Airald
- Pere
- Presentats
- Entrades: 946
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
- Ubicació: Lliçà d'amunt
Un ensurt
Hola companys, el pasat dimecres,baig tenir un accident de feina, era traballan a Madrid al Piruli, cuan , i despres de fer-ho ja dos dies, de cop la bastida on era enfilat per treballar, va decidir de plegarse........quedant-me agafat al ben mig d'una sala, a una viga del sostre, a uns cinc metres l'alsada, per molt que penses que fer, per molt fort que m'agafes, que aixi va ser, no podia baixar per enlloc, van ser moments desesperants i molt fotuts, de molta por, i finalment despres de lluitar, las mans, van dir que no podien mes i va se el moment de caure. No cal dir que la gent, mentres va intentar de tot pero, no va donar temps a montar res per salvarme. Cal dir que era uns estudi de televisio, sense res, a falta de posar decoracio, axi que poca cosa podia servir......
Un cop a terra, sentia un dolor molt gran, pero no reconeixia d'on era, pasats uns instants, ja podia localitzar el dolor, era el peu, el peu dret, la resta del cos magullat i dolorit, pero aquell peu era terrible, en pocs minuts, el servei netge de TVe ja era alla, i breus instants despres la policia local y el samur.
Donada la proximitat, en poc temps, era al Gregorio Marañon, on despres de fer-me una exploracio d'urgencia, determinen que es te que operar el peu dret amb rapidesa, comento que estic sol a Madrid i si seria posible un trasllat a Barcelona, diuen que si.
El telefon a treure fum, i el RACC, en poca estona organitza el reton a Barcelona.
El dijous al mati, una enfermera del RACC, ve buscarme, i a mitja tarda, ja soc al Hospital general de catalunya, on el divendres, em baren operar, avui els metges han fet mes radiografies per veure el resultat i donare l'alta hospitalaria, i ja soc a casa.
Ara "nomes" queda no posar el peu a terra en unes tres setmanes i tornar a l'hospital a buscar bones noticies, tot i que ja han dit que m'oblidi de fer vida normal en tres mesets, anan tot be, aixi que paciencia.
Tot pot ser, que a la gran aventura, que no magradaria perdre'm, la meva asistencia tambe sigui amb 4x4.....
I pel que podia ser, no ha estat res.
salutacions!!!
Un cop a terra, sentia un dolor molt gran, pero no reconeixia d'on era, pasats uns instants, ja podia localitzar el dolor, era el peu, el peu dret, la resta del cos magullat i dolorit, pero aquell peu era terrible, en pocs minuts, el servei netge de TVe ja era alla, i breus instants despres la policia local y el samur.
Donada la proximitat, en poc temps, era al Gregorio Marañon, on despres de fer-me una exploracio d'urgencia, determinen que es te que operar el peu dret amb rapidesa, comento que estic sol a Madrid i si seria posible un trasllat a Barcelona, diuen que si.
El telefon a treure fum, i el RACC, en poca estona organitza el reton a Barcelona.
El dijous al mati, una enfermera del RACC, ve buscarme, i a mitja tarda, ja soc al Hospital general de catalunya, on el divendres, em baren operar, avui els metges han fet mes radiografies per veure el resultat i donare l'alta hospitalaria, i ja soc a casa.
Ara "nomes" queda no posar el peu a terra en unes tres setmanes i tornar a l'hospital a buscar bones noticies, tot i que ja han dit que m'oblidi de fer vida normal en tres mesets, anan tot be, aixi que paciencia.
Tot pot ser, que a la gran aventura, que no magradaria perdre'm, la meva asistencia tambe sigui amb 4x4.....
I pel que podia ser, no ha estat res.
salutacions!!!
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Ostres Pere, quin ensurt.
Moments dramàtics es pasa quant et trobes en una situació d'aquestes.
Menys mal que només ha estat el peu, esperem que aquest peu es recuperi, i aviat pugues estar entre nosaltres en alguna sortideta.
Si et poden portar, vine a menjar caragols home et convido jo.
Ànims i a recuperar-se.
:!: :!: :!:
Moments dramàtics es pasa quant et trobes en una situació d'aquestes.
Menys mal que només ha estat el peu, esperem que aquest peu es recuperi, i aviat pugues estar entre nosaltres en alguna sortideta.
Si et poden portar, vine a menjar caragols home et convido jo.
Ànims i a recuperar-se.
:!: :!: :!:
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Pere, sort que ja ets a casa, a fer bondat i esperar (que més és pot fer?)
Ara, potser, passaràs a ser un del membres més actius del fòrum. Si necessites quelcom, aquí hi ha de quasi tot, no dubtis en plantejar-nos els teus dubtes, que alguna resposta bona et donarem entre tots.
Salut i cuida't !!!
Ara, potser, passaràs a ser un del membres més actius del fòrum. Si necessites quelcom, aquí hi ha de quasi tot, no dubtis en plantejar-nos els teus dubtes, que alguna resposta bona et donarem entre tots.
Salut i cuida't !!!
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Molts anims!!!!!!! :!:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Pere
- Presentats
- Entrades: 946
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
- Ubicació: Lliçà d'amunt
- Lujoisla
- Presentats
- Entrades: 1018
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
- Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Encara no havia contestat !!!! :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall
Pere, havia llegit el teu escrit però no vaig poder contestar-te.
Ànims i endavant, no ha estat res, ja esta passat. Ara paciència per recuperar-te.
Si creus que puc - podem - ajudar en alguna cosa no dubtis a dir-ho
Una abraçada
Vssssss
Ramon
Pere, havia llegit el teu escrit però no vaig poder contestar-te.
Ànims i endavant, no ha estat res, ja esta passat. Ara paciència per recuperar-te.
Si creus que puc - podem - ajudar en alguna cosa no dubtis a dir-ho
Una abraçada
Vssssss
Ramon
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- jordi__99
- Presentats
- Entrades: 283
- Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm