Diumenge 09-03-08, esmorçar i ruteta
Moderador: Airald
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
bones!!!!!!J@N LINCE ha escrit:Si, si, millor tindre al PACS47 a la cua, que no al devant.siono1000 ha escrit: i en Pacs87 de cua segur que tot va anar molt bé, l'exit es ta assegurat. Son bona gent. :roll:
Salut.![]()
Per lo menos en el meu cas, Oi PACS?![]()
Felicitats per la sortida!!!!
Quina parella en Siono 125 i en J@n Lince, amb el primer una cruilla "fantasma" :roll: :roll: :roll: a França i amb tu la sortideta "ecologista" a buscar-hi ametlles :shock: :shock: :shock:
lo bo es contar-ho i riure una estoneta, J@n, li has posat el ull amb algun camp, per :roll: :roll: parar-hi, una estoneta aquet diumege :?: :?:
salut
SOCI A.M.M. 16284
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Lluismi
- Presentats
- Entrades: 12
- Membre des de: dg. nov. 25, 2007 7:08 am
- Ubicació: castelldefels
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Pacs47
- Presentats
bones!!!!!!!!!!!!!!Randy-650 ha escrit:Explica això, vinga, explica-ho!!!! Què va passar? que es va repassar al pacs47 amb la seva SV?????? :martelllluismi ha escrit:.......... i en alguna ocasió va deixar alguna Suzuki (bicilindrica) a 5 minuts vista
podem deixar-ho, en una parada tecnica :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
a la meva edat, ja se sap :oops: :oops: :oops: :oops:
salut
SOCI A.M.M. 16284
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Ostres, havia perdut aquest fil.
Bona sortida, bona companyia i bon esmorzar, no es pot demanar res més.
Felicitats i fins la propera
D'en pacs47 no dic res (millor deixara-ho així) :twisted: :twisted:
Bona sortida, bona companyia i bon esmorzar, no es pot demanar res més.
Felicitats i fins la propera
D'en pacs47 no dic res (millor deixara-ho així) :twisted: :twisted:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
Una parada tècnica?. :twisted: :twisted:pacs47 ha escrit:bones!!!!!!!!!!!!!!Randy-650 ha escrit:Explica això, vinga, explica-ho!!!! Què va passar? que es va repassar al pacs47 amb la seva SV?????? :martelllluismi ha escrit:.......... i en alguna ocasió va deixar alguna Suzuki (bicilindrica) a 5 minuts vista
podem deixar-ho, en una parada tecnica :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
a la meva edat, ja se sap :oops: :oops: :oops: :oops:
salut
La pròstata? Que potser t'havies apretat massa el tanga? :b9 :b9 :b9
- NaRenard
- Presentats
- Entrades: 34
- Membre des de: dj. gen. 24, 2008 8:34 pm
- Ubicació: Igualada (Catalunya)
hola gent!!!! no m'he conectat fins ara xq he tingut 1 examen peró aquesta tarda ja l'he fet i ja stic lliure!!!! :P
ei! no us passeu amb els companys que em van acompanyar el diumenge, q es van comportar coms uns cavallers i van trenir molta paciencia!!!!
va ser una sortideta molt maca, amb molt bona companyia que em van saber aconcellar molt i molt bé!!!! si continuo aixi algun dia d'aqests aprenc a conduir i tot!!!!
moltes gracies per les fotos, a veure si m'animo i em vaig apuntant a més sortides!!!!! :!:
ei! no us passeu amb els companys que em van acompanyar el diumenge, q es van comportar coms uns cavallers i van trenir molta paciencia!!!!
moltes gracies per les fotos, a veure si m'animo i em vaig apuntant a més sortides!!!!! :!:
- Pacs47
- Presentats
: :oops: :oops: :oops:
salut[/quote]
Una parada tècnica?. :twisted: :twisted:
La pròstata? Que potser t'havies apretat massa el tanga? :b9 :b9 :b9[/quote]
bones!!!!!!
jo Bravo, vas directe :oops: :oops:
que vols que et digui??? tens tota la rao, pero no era el tanga, tu ja saps que jo al igual que molts de mototurisme, som de panty :shock: :shock:
salut
salut[/quote]
Una parada tècnica?. :twisted: :twisted:
La pròstata? Que potser t'havies apretat massa el tanga? :b9 :b9 :b9[/quote]
bones!!!!!!
jo Bravo, vas directe :oops: :oops:
que vols que et digui??? tens tota la rao, pero no era el tanga, tu ja saps que jo al igual que molts de mototurisme, som de panty :shock: :shock:
salut
SOCI A.M.M. 16284
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Pacs87 jo crec que vares fer molt bé d'escoltar a la "nena" del foro.
:bow :bow :bow
Jo ara mateix tinc una filla que s'està treguent el carnet de 125 i tot el dia en mareja amb que vol canviar l'Scooter per una de marxes 125. Potser si d'aquí un temps la NaRenart encara segueix entre nosaltres (que no s'hagi espantat en veure l'edat mitjana del foro :oops: ) podriem fer una sortida plegats amb la meva filla, en comprometo a anar l'últim tota l'estona fent de moto escombra.
Salut per tornar-hi.
:bow :bow :bow
Jo ara mateix tinc una filla que s'està treguent el carnet de 125 i tot el dia en mareja amb que vol canviar l'Scooter per una de marxes 125. Potser si d'aquí un temps la NaRenart encara segueix entre nosaltres (que no s'hagi espantat en veure l'edat mitjana del foro :oops: ) podriem fer una sortida plegats amb la meva filla, en comprometo a anar l'últim tota l'estona fent de moto escombra.
Salut per tornar-hi.
Salut i kilómetres
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
A veure¡¡¡ No havíem quedat que eres de tanga?? O potser era jo?? Ah¡¡¡ sí, erem jo i el siono3'1416.pacs47 ha escrit:
salut
Què li passa a la mitjana d'edat del foro? Jo trobo que la mitjana d'edat del foro és la de l'home i la dona en la seva plenitud, tret d'algún cas excepcional de ancianitat a dalt d'una moto. Malgrat tot, penso que allò que és realment important és sentir-se jove amb allò que es fa. 8) 8) 8) 8)siono1000 ha escrit: Potser si d'aquí un temps la NaRenart encara segueix entre nosaltres (que no s'hagi espantat en veure l'edat mitjana del foro :oops: )