ahir vaig volar
Moderador: Airald
- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
ahir vaig volar
Hola,
ahir nit vaig tenir el meu primer accident amb moto!
a un trencant de girona un cotxe es va salar un ceda el paso i no vaig esser a temps de frenar.
No és que anes gaire depressa, soposo que a 50 o 60 pero caram reconec que el metall és dur. Vaig xocar a la porta del copilot i la moto va quedar girada amb jo enmig del cotxe i moto.
Sort de la jaqueta bering i dels guants (per descomptat el casc també) doncs amb el meu cos vaig trencar el vidre de la finestra del cotxe.
Algu va dir que el temps és relatiu, doncs tenia rao, perque desde el moment que vaig veure que me la fotia fins que me la vaig fotre va esser com si es pares el temps, o com si es relantitzes, sense poder reaccionar pero veient-ho tot.
A part dels blaus que tinc per sort no m'ha passat gaire res (ara em comença a fer mal tot, ahir nit poca cosa). La moto... bé es podrà recuperar, encare que els amortidors devanters estan totalment doblats, algo de xassis de plastic i petites cosetes (si més no el que jo puc apreciar). Puc donar gracies al cofre, doncs va evitar que quedes totalment encastrat al cotxe, no hauria dit mai que aguantés un impacte com aquest ( i encare funciona!)
És curios que ara i només ara entenc realment el perill d'anar amb moto, la fragilitat que tenim, soposo que fins que un no es crema no sap què és el foc.
En fi tot va bé si acaba millor, ara només toca paperassa (força) i esperar peritatge, m'han dit uns 20 dies. O sigui que em passo a les 4 rodes per una temporadeta.
En fi, espero que el proper missatge sigui més agredable.
V'ssssssss.
ahir nit vaig tenir el meu primer accident amb moto!
a un trencant de girona un cotxe es va salar un ceda el paso i no vaig esser a temps de frenar.
No és que anes gaire depressa, soposo que a 50 o 60 pero caram reconec que el metall és dur. Vaig xocar a la porta del copilot i la moto va quedar girada amb jo enmig del cotxe i moto.
Sort de la jaqueta bering i dels guants (per descomptat el casc també) doncs amb el meu cos vaig trencar el vidre de la finestra del cotxe.
Algu va dir que el temps és relatiu, doncs tenia rao, perque desde el moment que vaig veure que me la fotia fins que me la vaig fotre va esser com si es pares el temps, o com si es relantitzes, sense poder reaccionar pero veient-ho tot.
A part dels blaus que tinc per sort no m'ha passat gaire res (ara em comença a fer mal tot, ahir nit poca cosa). La moto... bé es podrà recuperar, encare que els amortidors devanters estan totalment doblats, algo de xassis de plastic i petites cosetes (si més no el que jo puc apreciar). Puc donar gracies al cofre, doncs va evitar que quedes totalment encastrat al cotxe, no hauria dit mai que aguantés un impacte com aquest ( i encare funciona!)
És curios que ara i només ara entenc realment el perill d'anar amb moto, la fragilitat que tenim, soposo que fins que un no es crema no sap què és el foc.
En fi tot va bé si acaba millor, ara només toca paperassa (força) i esperar peritatge, m'han dit uns 20 dies. O sigui que em passo a les 4 rodes per una temporadeta.
En fi, espero que el proper missatge sigui més agredable.
V'ssssssss.
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Sort que no t'has fet mal.
Si necessites quelcom, ho dius
Si necessites quelcom, ho dius
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Pere
- Presentats
- Entrades: 946
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
- Ubicació: Lliçà d'amunt
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
- jordi__99
- Presentats
- Entrades: 283
- Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Ànims, company!!!!!
Això demostra que anar ben equipat és primordial. Ara et farà mal tot el cos, amb el temps ja marxarà, suposant que no tinguis res de trencat. No et mengis l'olla massa, si no pitjor, t'ho dic per experiència.
Una pregunta: amb quin moto anaves? Perquè em penso ja d'entrada que et donaràn sinistre total.... :?
Això demostra que anar ben equipat és primordial. Ara et farà mal tot el cos, amb el temps ja marxarà, suposant que no tinguis res de trencat. No et mengis l'olla massa, si no pitjor, t'ho dic per experiència.
Una pregunta: amb quin moto anaves? Perquè em penso ja d'entrada que et donaràn sinistre total.... :?

- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
- Lujoisla
- Presentats
- Entrades: 1018
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
- Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Ànims gandalfxt,
Si et serveix de consol et diré que molts de nosaltres hem passat per situacions similars a la teva i no ens ha agradat gens, estic segur que a tu tampoc :( . Son coses que passen i no haurien de passar :x .
Vinga noi, alguna part del teu cos dèu sent dolor, dons ara toca recuperar-se :) .
Salutacions company :D .
Si et serveix de consol et diré que molts de nosaltres hem passat per situacions similars a la teva i no ens ha agradat gens, estic segur que a tu tampoc :( . Son coses que passen i no haurien de passar :x .
Vinga noi, alguna part del teu cos dèu sent dolor, dons ara toca recuperar-se :) .
Salutacions company :D .
Salutacions moteres.
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA