si algu fa una sortideta un mati o vol anar a fer una birra, aqui estem de reten com els bombers 8)
Algu per Sabadell i rodalies?
Moderador: Airald
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
Algu per Sabadell i rodalies?
mentre tothom carda al camp a la platja o al muntanya, jo vinc a pasar uns dies per Castellar del Valles, com els salmons, a contracorrent
si algu fa una sortideta un mati o vol anar a fer una birra, aqui estem de reten com els bombers 8)
Erg Chebbi - Merzouga

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Algu per Sabadell i rodalies?
TOTHOM NO!!!atramuntanat ha escrit:mentre tothom carda al camp a la platja o al muntanya
ALguns els CARDEN BEN CARDATS treballant divendres,dissabte,diumenge,dilluns,....
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Demà no puc, tinc mountain. 8)A Rocafort hi vem anar no fa gaire una colla d'aqui a esmorzar. Et recomano cigrons amb butifarra.atramuntanat ha escrit:..... uns de gstrail m'han dit d'anar a esmorçar dissatbte a Rocafort, pero NPI d'on para encara que em sona.
Rocafort: vas cap a Matadepera, Coll d'Estenalles, et fiques cap a Mura, passes el poble, vas tirant i vualà, arribes a Rocafort. Trail 100%.
http://picasaweb.google.es/ViniTensi/Es ... 6777725154