La parella i la moto.
Moderador: Airald
- Terracota
- Presentats
- Entrades: 799
- Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
La parella i la moto.
Costa bastant que a la meva parella li agradi la moto. La veritat es que això em limita sortir més sovint. :evil: com ho teniu vosaltres aquest tema?
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: La parella i la moto.
terracota ha escrit:Costa bastant que a la meva parella li agradi la moto. La veritat es que això em limita sortir més sovint. :evil: com ho teniu vosaltres aquest tema?
Jo no tinc aquest problema, no et puc aconsellar :D :D :D :D :D
Vssssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
-
- Presentats
- Entrades: 168
- Membre des de: dl. juny 11, 2007 7:07 pm
Vsssssss
Adi Kaifern l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 25, 2009 4:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Jo penso que primer de tot s'ha de buscar un ambient que puguis anar amb parelles i que lla si trobi bé, desprès sortir amb moto en plan de pendre el sol "o sigui anar a passeig passeig", que vaigi super relaxada.
A la meva dona li agrada molt la moto quan anem amb aquest plan si no és aixi ja no vol pas venir.
A la meva dona li agrada molt la moto quan anem amb aquest plan si no és aixi ja no vol pas venir.

- Silvestre Tornassol
- Presentats
- Entrades: 129
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 4:57 pm
- Ubicació: Barcelona
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Terracota
- Presentats
- Entrades: 799
- Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Dons el meu cas com el de J@N LINCE, i si mes no, millorat. Ara, ni el fred, ni la pluja aturen de pujar-se a la moto a la meva senyora. Per als qui no la coneixeu, esta registrada amb el nick Violant de Bru.J@N LINCE ha escrit:Doncs la meva, desde que va pujar, que no ha tornat a baixar.
P.D: Només baixa, quan fa fred.
Salutacions
Salutacions moteres.
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!Angel ha escrit:Dons el meu cas com el de J@N LINCE, i si mes no, millorat. Ara, ni el fred, ni la pluja aturen de pujar-se a la moto a la meva senyora. Per als qui no la coneixeu, esta registrada amb el nick Violant de Bru.
Com canvien les coses Angel, quan ens vam conèixer em vas comentar que s'havia pujat en contades ocasions a les 650 que tenies... i mira-la ara, això si que te mèrit!! :P :P :P
Fins aviat!

- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Ja ho pots ben be dir així, Carles. Com canvien les coses i quina gran sort que haguí anat així.carles ha escrit:
Com canvien les coses Angel, quan ens vam conèixer em vas comentar que s'havia pujat en contades ocasions a les 650 que tenies... i mira-la ara, això si que te mèrit!! :P :P :P
Fins aviat!
A els que no teniu aquesta sort, dir-vos que no us desanimeu. El dia menys pensat les vostres parelles poden canviar d’opinió
Salutacions
Salutacions moteres.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Ara em ficaré a on no em demanen..........
Perquè dieu "parella", "la meva parella" ?
Una parella esta composta de dues unitats (sabates, arracades, guàrdia civil, etz ).
Si som jo i la parella som tres.
Si jo estic amb una parella (per exemple de guàrdia civil) en total som tres , o no ?
I mira que a mi els trios m'agraden DHD
i dic parella quan faig un trio. Bé, això de fer un trio DHD està en la meva ment només. :D
Jo dic sempre, al menys ho diem al meu poble, i de tota la vida hem dit, la xicota, la dona, el meu marit, el meu home..etz. sense cap mena de complexa, son expresions més nostrades.
Vssssssss
007
Una parella esta composta de dues unitats (sabates, arracades, guàrdia civil, etz ).
Si jo estic amb una parella (per exemple de guàrdia civil) en total som tres , o no ?
I mira que a mi els trios m'agraden DHD
Jo dic sempre, al menys ho diem al meu poble, i de tota la vida hem dit, la xicota, la dona, el meu marit, el meu home..etz. sense cap mena de complexa, son expresions més nostrades.
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Silvestre Tornassol
- Presentats
- Entrades: 129
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 4:57 pm
- Ubicació: Barcelona
Del diccionari de l'IEC:James_Bond ha escrit: Perquè dieu "parella", "la meva parella" ?
parella
1 1 f. [LC] [DE] Conjunt de dues persones o dos animals destinats a fer alguna cosa plegats. Una parella de bous. Una parella de ball. En Joan i la Maria fan una bona parella. Una parella de mossos d’esquadra, de policies.
1 2 f. [LC] Mascle i femella d’una mateixa espècie. He comprat una parella de coloms missatgers.
1 3 f. [LC] Persona o cosa que forma parella amb una altra. La seva parella de ball era més alta que ell. Em va presentar la seva parella: no pensen casar-se per ara. No trobo la parella d’aquesta arracada.
2 f. [MT] En mat., conjunt que consta només de dos elements.
3 f. [JE] En determinats jocs, conjunt de dues cartes o dos daus del mateix valor. Tinc una parella d’asos. Va guanyar la partida i només tenia una doble parella de sets i de nous.
BMW R 1200 C Montauk
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
Des de que vam fer la cargolada i la meva dona va venir amb les meves filles, que ara la Arantxa es mira tot això del món de la moto amb ulls diferents. Com molt bé em va dir el Randy una vegada, va veure que som gent seriosa (alguns, si més no
) i que tenim un concepte de la moto diferent del que tenen d'altres i que a ella li fa tanta por.
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Ben dit!!!James_Bond ha escrit:Ara em ficaré a on no em demanen..........
I mira que a mi els trios m'agraden DHDi dic parella quan faig un trio. Bé, això de fer un trio DHD està en la meva ment només. :D
Vssssssss
007
- Lujoisla
- Presentats
- Entrades: 1018
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
- Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen