Ara em toca a mi? Cordes sur Ciel Setmana Santa

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Hijpanitat
Presentats
Entrades: 348
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 1:39 pm

Ara em toca a mi? Cordes sur Ciel Setmana Santa

Entrada Autor: Hijpanitat » dl. març 24, 2008 5:47 pm

Sembla que ja som tots a Casa, en Bond, en Vendetta, na Lluneta, l'stronkel i en Pacs47.

Dies de força fred, molta pluja i un parell de dies de neu; sort que em pogut fer una mica de moto i la reunió corresponent (buidatge)

NOSALTRES NOMÉS VENEM AIRE .....
Hijpanitat l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 25, 2008 11:01 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Hijpanitat, SCI
Nosaltres només venem aire

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dl. març 24, 2008 5:49 pm

Bones!!!

M'alegro que hagueu tingut una bona Setmana Santa... ara a ficar-nos una bona crònica amb les corresponents fotos...

PD: Com a persona física si pot ser... :twisted: :twisted: :twisted:

Fins aviat!
Imatge

Hijpanitat
Presentats

Entrada Autor: Hijpanitat » dl. març 24, 2008 6:01 pm

Apreciat Sr. Carles, la crònica oficial la tenia de fer el Sr. James Bond, però va marxar un dia abans per temes domèstics (Oficialment del Regne Unit), la realitatat és que tenia fred i li feia molta por la neu; estem buscant alguna persona que sàpiga escriure i que tingui les idees clares.

Atentament;
Hijpanitat, SCI

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. març 24, 2008 6:03 pm

El dia de la mona.......

Ara, de quina mona? :roll:

Va, vinga, fiqueu un parell de fotos, bonshomes!!!! :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dl. març 24, 2008 6:11 pm

En Bond, en Vendetta i sobre tot la Lluneta tenen un piló de fotos; espero que les posin.

Jo ara vaig a la dutxa i potser després inicio una petita crònica (o no)
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Hijpanitat
Presentats

Entrada Autor: Hijpanitat » dl. març 24, 2008 7:28 pm

epssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

al benvolgut Stromkel, se li oblida dir, que per primera vegada aquesta setamana, va a la dutxa tot sol :roll: :roll:

vinga Lluneta, les fotos :wink: :wink: :wink:

fins ara, vaig a buscar-hi la pila de la camara
Hijpanitat, SCI

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dl. març 24, 2008 7:36 pm

hijpanitat ha escrit:
al benvolgut Stromkel, se li oblida dir, que per primera vegada aquesta setamana, va a la dutxa tot sol :roll: :roll:

vinga Lluneta, les fotos :wink: :wink: :wink:
La lluneta va fer fotos al stromkel anant solet a la dutxa????

:flor :flor :flor :flor :flor :flor Aquest fil promet! :flor :flor :flor :flor :flor :flor

Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dl. març 24, 2008 10:40 pm

bones!!!!!!!!!!!

el ultim de Hijpanitat, ja esta a casa, aixo si, despres de una parada tecnica :oops: :oops: :oops:

un cap de setmana molt bo, em tingut de tot, aigua "molta" fred, neu, vent i sobre tot vuidatge intensiu. ay :wink: :wink: :wink:

per cert jo tambe vull beure las fotos d'en Stromkel, per encara que estaban a la mateixa habitacio no he vist res de estrany :roll: :roll: :roll: descontant a ell mateix

salut
SOCI A.M.M. 16284

Kel
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. març 25, 2008 11:46 am

Company explica la parada tècnica .... potser no tenies pneumàtic ?

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dt. març 25, 2008 12:00 pm

Fiqueu fotos, co**!!! :enfadat

NO FOTOS= NO CORDES SUR CIEL

Kel
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. març 25, 2008 12:12 pm

LA CRÒNICA PART 1ª

Pàgina de la Regió de Le Tarn

Totes aquestes fotos son gentilesa d'en James Bond

DIJOUS

El Dijous a les 9 en punt en Bond i l’stromkel som al punt de trobada amb puntualitat britànica, sortim cap per l’autopista fins a Perpinyà Nord a on anem per una bona carretera fins a Narbona, i d’allà fins a St. Chinian a on dinem molt be, i amb la Monique, que ens serveix amb simpatia i somriures (cada cop m’agrada més dinar a aquest lloc: bo, be de preu i amb “vistes”). Poc abans de dinar em fet un port fantàstic, i una carretera vora un riu que han estat un aperitiu del que ens espera.

A les dues del migdia sortim cap a Cordes fent tot de bones carreteres amb revolts; el dia ha estat perfecte, sobrava el fort vent del Nord-Est, tot i que a les zones divertides, l’orografia ens permet gaudir millor de la ruta.

Anem fins a Cordes a veure el poble i tornem de seguida a deixar les coses a la casa i fer algunes compres “necessàries”. La casa està gelada, encenem les estufes, el foc i marxem a comprar un xic preocupats per la fred que fa a la casa. Mirem amb el portàtil d’en Bond les previsions per el dia següent –una mica preocupants- (Cal dir que la casa té Wifi i el gran encert d’en James, ens permet “estar a la page”.Anem a dormir d’hora i posem els despertadors per anar posant llenya al foc, ens proposem que funcioni tota l’estona d’aquest dies (té un sistema de tubs que escalfa una mica les habitacions). Afortunadament la casa es va escalfant poc a poc i quan sortim en moto els amos posen més llenya, merci de tot cor.

DIVENDRES

Al matí ens porten l’esmorzar a la casa i tot hi que ens hem llevat a 2/4 de vuit, no sortim fins dues hores més tard, fa força fred i plou una mica. Equipats per la pluja sortim amb el GPS a fer la ruta prevista (la quantitat de carreteres i trencants de la zona obliga a portar-ho o aprendre de memòria més de 30 desviacions en tot el dia.

La pluja continua, encara que es fina (com la “Marxa de Cordes sur Ciel”), és continua i no ens abandona en tot el matí. Cal dir que a les carreteres no hi han bassals d’aigua i que el drenatge és perfecte. Poc abans de l’una del migdia la pluja és més forta , i aprofitant que ens trobem a poblet, ens aturem i dinar en un bon restaurant per 12 Euros (si dotze), entrem i l’amo en veure que venim mullats i en moto, ens posa just al cantó del foc (merci als francesos un altre cop); el menjar és abundant: un consomé calent de carbassa (repetim i ens acabem el bol), després una mena de buffet lliure amb forces coses i prou bones (gracies al nostre francés no ens havíem enterat del tema del buffet), més endavant uns talls de conill (mengem força, però resta encara un tros a la plata), formatges (som a França) i postres i cafè. Fem una mica de sobretaula esperant que escampi la pluja; no ho fa i decidim continuar la ruta prevista. Després d’uns 20 km decidim fer marxa en rera (cada cop plou més). Desfem el camí i tornem directe cap a la nostra casa. Els 180 km que ens esperen son tots de pluja intensa, sort del bon drenatge de les carreteres …

Al vespre arriben en Vendetta i la Lluneta, han fet ruta passant per Cadaqués fins a Cotlliure.

Sopem i preparem la ruta del divendres, pensem anar a veure el Pont de MILLAU, si el temps ho permet, la casa ja és calenta i confortable.

Per un problema tècnic la tarja de la màquina d’en Bond, es va col·lapsar i les fotos del dijous, van desaparèixer al formatjar la tarja

La llar de foc del restarant de 12 €
Imatge

El plat de conill
Imatge

Un petit accident .... els guants que destenyien
Imatge

Aturada a un cobert per descansar i equipar-nos un xic més encara
Imatge

Les heures maten els arbres, o és un monunent?
Imatge

En Bond preparant-se per tot
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Siono, com et trobo a faltar per fer la crònica .... :wink:
Kel l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 25, 2008 1:05 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Kel
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. març 25, 2008 12:42 pm

SEGONA PART

DISSABTE

El dissabte (al vespre vindrà en Pacs47) el dia comença radiant i sembla que podrem gaudir d’una bona ruta.

Enfilem cap a Millau i el seu pont, tot fent carreteres secundàries en bon estat, a Raquistà dubtem per un tema tècnic, els dos GPS que portem (sort que en Vendetta no ha engegat el seu) marquen camins diferents tot i tenir les mateixes coordenades, potser és el fet de treballar amb coordenadas decimals o de graus minuts i segons. El cas és que en ple dubte, un xicot amb una furgoneta s’atura i ens diu si som perduts, l’expliquem que anem cap a Millau i ens diu que fem una ruta molt maca vorenjant el riu Tarn, i axií ho fem (un altre merci per el francesos).

Les carreteres son espectaculars, estones mullades, estones més seques, a Brousse le Chateaux, ens aturem a fer unes fotos i la cigarreta corresponent, potser caldria fer menys km i anar entrant als pobles. França és un país prou bonic, ordenat i amb història.

Després enfilem una bona carretera nacional, ens aturem a dinar i enfilem vers el pont de Millau, prodigi de ingenieria

Informació del Viaducte de Millau

Fa bon dia i esmorzem amb il·lussió d'agafar la moto
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Aturada a Requistà i modificació (millora de la ruta)

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Brousse le Chateaux (vull tornar-hi)

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Un bon dinar i pedregant a fora, aquest cop hem tingut sort ....

Imatge

EXCLUSIVA MUNDIAL, "FOTOS ÚNIQUES", AQUÍ ES COMPREN PER QUE EL GRAN jEFE NO ES DEIXA MAI FOTOGRAFIAR

Tres imatges d'Hijapnitat, quan menja està tranquil i perd els sentits, per aquest motiu hem pogut fer aquestes fotos
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Kel
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. març 25, 2008 12:53 pm

TERCERA PART

DIVENDRES TARDE EL PONT DE MILLAU I LA PRIMERA NEVADA

Totes les fotos son de la màquina d'en Bond, tenim més però Hijpanitat, SCI, és així, pur descontrol

Diverses fotos del Pont, volíem baixar per veure'l des de el riu Tarn, però amb seny vàrem decidir tornar cap a casa. Als pocs km va comenzar a neva una mica, despres d'una estona al aturar-nos a una benzinera, la nevada era forta i intensa, sortim volant i per sort, aquesta va durar poca estona. La tornada va ser per carreteres maques i sense més incidents. Lògicament no tenim fotos de la nevada, teníem altra feina ....

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Hijpanitat
Presentats

Entrada Autor: Hijpanitat » dt. març 25, 2008 1:56 pm

Mapa de la ruta del Dijous

Mapa de la ruta del Divendres

Aquesta ruta la varem modificar per culpa de la intensa pluja de la tarda, el dinar el férem a Latronquiere i després de fer uns 25 km més retornarem, tot i que ja érem quasi al nord de tot de la ruta :oops: :oops:

Mapa de la ruta del Dissabte

Mapa de la ruta del Diumenge

Una forta nevada i la por de quedar entrampats va fer que a Villafranca d'Albigeois, ens féssim enrera i a visitar Albí, sort que un bar maco ens esperava .... Per la tarda i ja amb Sol, una petita ruta dedicada a el bon jan d'en Pacs47, per ensenyar-li les bondats de la terra. Nota ja sense benzina no va poder fer la carretera de Cordes sur Ciel a Carmeaux, una experiència inoblidable (eh que si Jordi i Marta !!!! :wink: :twisted: :twisted: )
Hijpanitat l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 25, 2008 6:52 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Hijpanitat, SCI

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dt. març 25, 2008 2:46 pm

QUE C***ONS!!!!!!!

Fins hi tot amb el mal temps m'heu fet enveja d'aquella.
Ara mateix hi aniria a fer una volta per tota aquesta zona.

Només un comentari sense inportància: En pacs67 es invisible????

O es que li vareu fer el vuit???

Molt bones rutes la veritat, TOC...TOC...TOC...(estic dona'n-me cops de cap al teclat).

Salut per tornar-hi.
Salut i kilómetres

Hijpanitat
Presentats

Entrada Autor: Hijpanitat » dt. març 25, 2008 4:08 pm

Agraïr de forma oficial, l'esforç realitzat per el senyor Stromkel, membre honorific i polifacetic i polihedric i polimorfic en la publicació de la cronica.

Simplement
Hijpanitat, SCI

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dt. març 25, 2008 4:28 pm

siono1000 ha escrit:QUE C***ONS!!!!!!!

Fins hi tot amb el mal temps m'heu fet enveja d'aquella.
Ara mateix hi aniria a fer una volta per tota aquesta zona.

Només un comentari sense inportància: En pacs67 es invisible????

O es que li vareu fer el vuit???

Molt bones rutes la veritat, TOC...TOC...TOC...(estic dona'n-me cops de cap al teclat).

Salut per tornar-hi.
Fer saber que si que hi han fotos de la nevada, no se pas per on estan però si que hi son.

De les ventades, no hem aconseguit fer fotos, no sè perquè el vent no ha sortit a les fotos.

Ostres en PACS no aparaix a les fotos, no ens hi haviem fixat!!! això que si que hi era, ara no recordo si es reflexava als miralls. En fi, s'ha d'estudiar, es mirarà si amb l'altra camara es va aconseguir capturar la seva presencia.

Ja has anat a comprar teclat nou? faràs servir pantalla tactil? tenies que haver-hi estat, temps mès variat i amb tantes opcions no recordo haver-me'l trobat.

Kel
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. març 25, 2008 5:00 pm

He rebut un comunicat oficial d'hijpanitat, SCI,; per el qual s'obre un expedient sancionador per la publicació de les fotos prohibides del "Jefe".

Acataré la resolució d'obligatori compliment i si cal anar a fer un altre buidatge aniré. tot i que el Bar de Cordes sur Ciel, es tancat per ordre governativa (potser definitiva), i en aquest cas caldrà buscar una tercera sue a més de les actuals de Cordes i Le Peras.

Sionno (italianitzant el teu nom per el proper viatge ...) En teoria en Pacs47 si que es posava a les fotos, les he repasades totes i no surt en cap; ara que recordo, vaig entrar al lavabo quan ell es rentava les mans, i no es reflexava al mirall (potser per això va tancar la porta violentament).

Nota de l'editor: en Pacs va arribar el dissabte a l vespre, i una estona després ja era al llit dormint la mona (o potser es que era cansat del viatge amb fort vent, ara no recordo), en Bond va marxar el diumenge al matí per assumptes domèstics de Sa Graciosa Magestat. Per aquest motiu no tenim fotos d'en Pacs fins ara.

Kel
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. març 25, 2008 6:05 pm

MES FOTOS, 4ª ENTREGA

DIJOUS SANT :wink:

Aquestes son fetes amb el meu mòbil, que cada cop és més la meva màquina oficial (o es diu real?)

Sabíem, que el dijous seria el millor i potser l'únic dia bo (i així va ser), les nostres motos festejant sota l'atenta mirada del Canigó

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Un dia excelent rutejant en direcció a Cordes i la casa, pena de que la foto a la Monique no ha sortit, potser es un fantasma com en Pacs47? La posta de Sol era clara com tot el dia i la casa era a la mateixa temperatura que l'exterior, fotos presas des de la meva habitació i la seva decoració

Imatge

Imatge

Imatge

En Bond estudiant el temps i seguint l'informació de tot el mon (la feina obliga)

Imatge

Les autèntiques hijpanitat preparades per la reunió (que al final seria el diumenge al vespre amb l'absència del nostre estimat James (t'ho vas perdre, Ramon). En aquesta foto manca encara una bona ampolla de Whisky portat expressament d'Escòcia per l'ocasió. Tot hi ser la Gite del costat la taula per la reunió era la mateixa (per sol·licitud d'Hijpanitat, SCI)

Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dt. març 25, 2008 11:06 pm

:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow

Feia temps que no veia unes cròniques tan currades!!!!!!

Jo de gran vull ser com vosaltres!!!!!
:D

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”