La parella i la moto.

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Terracota
Presentats
Entrades: 799
Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
Ubicació: Castellar del Valles

Entrada Autor: Terracota » dt. març 25, 2008 3:06 am

James_Bond ha escrit:Ara em ficaré a on no em demanen..........

Perquè dieu "parella", "la meva parella" ?

Una parella esta composta de dues unitats (sabates, arracades, guàrdia civil, etz ).

Si som jo i la parella som tres.

Si jo estic amb una parella (per exemple de guàrdia civil) en total som tres , o no ?

I mira que a mi els trios m'agraden DHD :wink: i dic parella quan faig un trio. Bé, això de fer un trio DHD està en la meva ment només. :D

Jo dic sempre, al menys ho diem al meu poble, i de tota la vida hem dit, la xicota, la dona, el meu marit, el meu home..etz. sense cap mena de complexa, son expresions més nostrades.

Vssssssss
007

Mira tens tota la rao, de fet jo li dic la mestressa, com que es la que mana!!!
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dt. març 25, 2008 2:37 pm

El meu cas es el de molts.
Quant vaig començar a sortir amb la meva dona (expressió "nostrada" segons en Bond, James Bond :wink: ) ja sabia que jo era motard fins el moll de l'os, osigui que no es va trobar cap sorpressa. Fins hi tot la vaig obligar a treure's-he el carnet de moto. Amb els anys les nostres possivilitats de sortir en moto s'han anat fent més fàcils i conbinant la moto amb el romanticisme he pogut aconseguir que sigui una fan del viatge en moto. Moto si, però també Hotelets amb encant i rés d'anar "amb una ma a cada ou". Ah...!!! el millor equipament o igual, per ella. Aquest es el meu secret que de moment funciona. 8)
Quant vaig jo sol, faig d'homa al 100% ( menjo qualsevol cosa, dormo on calgui, no paro ni a pixar i no en rento mai) :roll: :roll: i amb ella tinc cura dels llocs per menjar, dormir, parar sempre que vulgui i portar un ritme tranquil.

Salut.
Salut i kilómetres

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. març 25, 2008 5:13 pm

La "meva parella", és la meva moto, ... no parla mai, no diu res, però després de fer uns cents de km, va més fina i no fa cap soroll, segueixo també l'estil sionno, la cuido tot sovint i ara que ho recordo, tinc que comprar-li unes sabates noves :wink: , l'asfalt d'Albí diuen que és molt abrasiu, tot i que portem un ritme tranquil :twisted: :twisted:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » dc. març 26, 2008 8:43 am

doncs jo fa dos anys que no havia pujat mai en moto.......vaig començar a anar de paquet amb el meu marit (que des dels 16 que té moto) però aviat em va quedar curt. Llavors, la meva parella, o sigui el meu marit :-) em va animar a treure'm el carnet, cosa que vaig fer a la primera!!!!!

Total, que des del juliol passat sóc motera i vaig a cavall d'una preciosa Monster i el dia 12 entro a circuit, a veure què aprenc..........

molts ànims doncs pels que us costa de convèncer a la senyora, nòvia o amiga!!!!!!!!!

apa, salut i VSSSSSSSSSSSSS
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dj. març 27, 2008 12:22 am

Joé, doncs espero que tinguis sort i paciència, que em sembla que a la llarga t'acompanyarà.

En el meu cas, ella va a gust, però quan passa fred es "cag.." en tot. Ella porta una Beverly 200 i va molt a gust i al seu "rotllo"...i quan anem amb l'V-strom la veritat es que de conya.

Ja em va conèixer que anaba en moto i suposo que aixó fa molt, però com diu Steelman, si no fos així jo també tindria un dilema molt gran. Vaig vendre'm una XT 600 fa molts anys quan vaig juntar-me amb la meva ex-companya i em vaig arrepentir durant 8 anys. Quan vaig anar a viure sol el primer que vaig fer va ser comprar-me una moto, que es el que em mola.

Ui, que m'enrrotllo...que tingueu sort, tu i l'Adi.

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. abr. 07, 2008 2:31 pm

Silvestre Tornassol ha escrit:
James_Bond ha escrit: Perquè dieu "parella", "la meva parella" ?
Una parella esta composta de dues unitats (sabates, arracades, guàrdia civil, etz ).
Si som jo i la parella som tres.
Del diccionari de l'IEC:

parella

1 1 f. [LC] [DE] Conjunt de dues persones o dos animals destinats a fer alguna cosa plegats. Una parella de bous. Una parella de ball. En Joan i la Maria fan una bona parella. Una parella de mossos d’esquadra, de policies.
1 2 f. [LC] Mascle i femella d’una mateixa espècie. He comprat una parella de coloms missatgers.
1 3 f. [LC] Persona o cosa que forma parella amb una altra. La seva parella de ball era més alta que ell. Em va presentar la seva parella: no pensen casar-se per ara. No trobo la parella d’aquesta arracada.
2 f. [MT] En mat., conjunt que consta només de dos elements.
3 f. [JE] En determinats jocs, conjunt de dues cartes o dos daus del mateix valor. Tinc una parella d’asos. Va guanyar la partida i només tenia una doble parella de sets i de nous.
:bow :bow :bow :bow :bow
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. abr. 07, 2008 2:33 pm

En el meu cas, ara per ara, al qui li agrada la moto és a mi. La meva xicota reconeix que és pràctica per anar per Barcelona o per anar a la platja pel tema de l'aparcament, però prefereix anar en cotxe. De totes maneres, per mi no és pas un problema. Crec que tot és compaginable. :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dl. abr. 07, 2008 8:27 pm

Doncs el meu cas, la meva dona després de 27 anys junts :!: :!: :!: no ha pujat mai a la moto, ni cap dels meus dos fills, han tingut moto ni crec que en tinguin mai.

Potser n´han vist tantes a casa que les tenen aburrides.

Jo no penso pas forçar-los :wink: jo crec que pensen que es l´afició del pare i punt, també s´ha de dir que jo no hi he inssistit massa.

Es nota que tenen més enteniment que jo :roll: :roll:
Imatge

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dc. abr. 09, 2008 2:39 pm

doncs jo tinc el cas, i la sort, que a la parenta li encanta anar en moto, i és soferta com ella sola, aguanta de tot (fins i tot a mí !) pobreta meva, però... tal dia farà 7 anys (casualment els que té la Judit...) que no anem enlloc plegats en moto.
De fet la sortida de Sort va ser la primera (i de moment última ) que feia jo en 7 anys, així rodant amb penya.

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dc. abr. 09, 2008 2:54 pm

ARBE ha escrit:doncs jo tinc el cas, i la sort, que a la parenta li encanta anar en moto, i és soferta com ella sola, aguanta de tot (fins i tot a mí !) pobreta meva, però... tal dia farà 7 anys (casualment els que té la Judit...) que no anem enlloc plegats en moto.
De fet la sortida de Sort va ser la primera (i de moment última ) que feia jo en 7 anys, així rodant amb penya.
Va a veure si t'animes i t'apuntes el dia 20. La Judit es pot quedar a casa els avis, home. Va vinga
ImatgeImatge

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dc. abr. 09, 2008 5:00 pm

Sagal ha escrit: Va a veure si t'animes i t'apuntes el dia 20. La Judit es pot quedar a casa els avis, home. Va vinga
Home, a més esteu al costat de 'casa' (tots els caps de setmana que puc m'estic per Bagà), la tentació és gran, però ara estic en la disjuntiva de la sortida a Carcasona, ja veurem...

a més molaria fer una tornada 'trail' per Coll de Pal, si no hi ha neu.

Aquesta per poc que pugui la faré, que em moro de ganes de tornar a rodar amb vosaltres, aviam si hi ha sort.

L u L u
Presentats
Entrades: 40
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 12:18 am
Ubicació: Barna i Lleida

Entrada Autor: L u L u » dc. abr. 09, 2008 8:59 pm

Silvestre Tornassol ha escrit:Sempre hi ha una opció a tenir en compte... buscar-se una noia motera! ;) (digueu-me tonto!)
En el cas contrari (ja que la noia sóc jo), m'he buscat un mosso que li agradin les motos i amb la sort que ens és igual anar cadascun amb la seva o un de paquet amb l'altre (indistintament).

Heu vist que ve ens ho muntem. :wink:

Tranquil Terracota, si el que té és por, serà una mica difícil, has de tenir paciència i demostrar-l'hi que tot anirà bé (Ja saps que està prohibit caure's)

:!:
M'agrada controlar la meva llibertat.

Respon

Torna a “General”