Nova situació radars
Moderador: Airald
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Nova situació radars
Amb l´afany per la protecció de la nostra salut, els senyors del SCT, han trobat una nova manera d´augmentar els ingressos per paliar la baixada d´ingressos per la davallada de ventes d´habitatges.
El sistema no es nou però si l´ubicació del radar, ja que es col.loquen just abans d´arribar als peatges on hi ha un senyal de 60 Km/h ( Gairebé tothom arribem a molta més velocitat, sobretot si es porta Teletac ). Aquesta setmana ja els he trobat al peatge de Mollet direcció Girona i al peatge de Vilassar direcció Girona, amb una bona quantitat de cotxes parats al control posterior... :evil: :evil: :evil: :evil:
Ja sabeu... s´ha d´anar amb 50 ulls
Dwssss :evil: :evil:
El sistema no es nou però si l´ubicació del radar, ja que es col.loquen just abans d´arribar als peatges on hi ha un senyal de 60 Km/h ( Gairebé tothom arribem a molta més velocitat, sobretot si es porta Teletac ). Aquesta setmana ja els he trobat al peatge de Mollet direcció Girona i al peatge de Vilassar direcció Girona, amb una bona quantitat de cotxes parats al control posterior... :evil: :evil: :evil: :evil:
Ja sabeu... s´ha d´anar amb 50 ulls
Dwssss :evil: :evil:

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
alucinamaripili ha escrit:Sí jo els vaig veure ahir tarda, un Toledo avans d'arrivar al peatge de Molleti un super control ben passat....si es que son como niños. :lol: :lol:
El mateix que vaig veure jo.
Crec que fan ben fet de posar-se allà. Demostra clarament que vetllen per la nostra seguretat.
La majoria d'accidents mortals tenen lloc 100m metres abans del peatge, tothom ho sap.
No penseu que ho facin per res més.
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
A moltes autoroutes franceses fa temps que ho fan.
El que m'estranya és que aqui triguessin tant en fer-ho.
P.D: Jo ja freno a 90-70-50 quan ho diu el senyal, tot i que m'han tocat el pitu i m'han fet llums moltes vegades perquè m'aparti.
El que m'estranya és que aqui triguessin tant en fer-ho.
P.D: Jo ja freno a 90-70-50 quan ho diu el senyal, tot i que m'han tocat el pitu i m'han fet llums moltes vegades perquè m'aparti.

- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
Una patada, alla on no sone!!!!!alucinamaripili ha escrit:Sí jo els vaig veure ahir tarda, un Toledo avans d'arrivar al peatge de Molleti un super control ben passat....si es que son como niños. :lol: :lol:
Si James, l`accident hi es cada dia.(Pagar el peatje) :twisted:James_Bond ha escrit:El mateix que vaig veure jo.
Crec que fan ben fet de posar-se allà. Demostra clarament que vetllen per la nostra seguretat.
La majoria d'accidents mortals tenen lloc 100m metres abans del peatge, tothom ho sap.
No penseu que ho facin per res més.
Vssssssss
007
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
No els he vist mai. Al sortir dels peatges si fent controls pero abans d´arribar no els he vist maiRandy-650 ha escrit:A moltes autoroutes franceses fa temps que ho fan.
Tu fas aixo????? Jo no ho he fet mai, si la senyal de 90 ja te la posa a 2km's del peatge!!!Randy-650 ha escrit:Jo ja freno a 90-70-50 quan ho diu el senyal, tot i que m'han tocat el pitu i m'han fet llums moltes vegades perquè m'aparti.
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
I tampoc els has vist mai als gendarmes al arribar als peatges amb els prismàtics mirant de lluny les matricules dels que es van apropant? :shock:Steelman ha escrit:No els he vist mai. Al sortir dels peatges si fent controls pero abans d´arribar no els he vist maiRandy-650 ha escrit:A moltes autoroutes franceses fa temps que ho fan.