canviarme el cul, o el seient...
Moderador: Airald
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
Que ho notes, per que ja no esteu tan apretats?????miquelpericas ha escrit:El Jordi està sortint de l'armari????Steelman ha escrit:Ah n´hi ha amb gel que encara son millors!![]()
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
ja ja... mira que dona de si el tema dels culs.
Pots concertar cita i baixes amb moto i t'ho fan, però clar, estar 2 o 3 hores donant voltes per allà, si no és que et ve de pas, és una miqueta tonto.
Jo vaig aprofitar un dia que anava a comprar material aprop i vaig baixar el seient sol, Una altra possibilitat seria enviar el seient amb un recader, o transportista.
Pots concertar cita i baixes amb moto i t'ho fan, però clar, estar 2 o 3 hores donant voltes per allà, si no és que et ve de pas, és una miqueta tonto.
Jo vaig aprofitar un dia que anava a comprar material aprop i vaig baixar el seient sol, Una altra possibilitat seria enviar el seient amb un recader, o transportista.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Mireu, a vegades canviar la posició de les estriberes uns "centimetres" fa miracles a la posició de les cames i també del cul. :P
Quan erem joves i anàvem amb aquelles motos amb posició " amorrat al piló " ho feiem i oli amb un llum., però es clar ara amb tanta técnica i disseny ergonomic......
:roll:
Quan erem joves i anàvem amb aquelles motos amb posició " amorrat al piló " ho feiem i oli amb un llum., però es clar ara amb tanta técnica i disseny ergonomic......
:roll: