El SCT fara una campanya especifica per els motoristes

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

El SCT fara una campanya especifica per els motoristes

Entrada Autor: Steelman » dc. març 26, 2008 3:04 pm

Per primera vegada el Servei Català de Trànsit ha adreçat una campanya publicitària específica per als conductors de moto per reduir-ne la sinistralitat i les morts. L'expilot Àlex Crivillé, que n'és el protagonista, ha demanat prudència als motoristes a l'hora de circular. I és que 83 motoristes van morir l'any passat en accidents de trànsit i des de l'inici d'any ja n'han perdut la vida dotze a les carreteres catalanes.

La campanya publicitària posa l'accent en l'experiència a l'hora de conduir una motocicleta de gran cilindrada perquè, segons diu, el perfil de les víctimes, al contrari del que es pugui pensar, és de conductors d'entre 30 i 34 anys i en la majoria d'accidents hi estan implicades motocicletes d'entre 600 i 750 centímetres cúbics. En aquest sentit, Àlex Crivillé ha demanat a aquests conductors prudència. "El gas i el cervell han d'anar connectats i, per tant vigilar", ha reclamat l'expilot de motos.

En el primer trimestre del 2008 ja han mort 12 persones que anaven amb moto o ciclomotor. Són cinc menys que en el mateix període de l'any passat però es continua considerant una dada preocupant. El 2007 van morir, en total, 83 motoristes.

Imatge

http://www.3cat24.cat/video/334549/altr ... motoristes
Ex ...moltes coses

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dc. març 26, 2008 3:31 pm

Bones!!!

Tot això ja està prou bé, però fins que no canviem la manera d'actuar, i sobretot, el respecte cap als demés usuaris de la via no avançarem gaire en aquest aspecte...

Diumenge mateix, al tornar de fer la miniruta per la pista del Foix, a la famosa carretera del Pantà, em vaig trobar de cara a una "manada" de gent a tota llet gairebé menjant-se tot el carril per on circulava... si arribo a portar les maletes potser m'hagués endut algun enganxat a la maleta esquerra... :evil: :evil: :evil: :cry: :cry: :cry:

Un altre tema important, saber quants d'aquests accidents/morts han estar produïts pels demés vehicles i no per culpa de la victima... :roll: :roll: :roll: Perquè això de respectar va per tots... inclús per als peatons!

Fins aviat!
Imatge

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dc. març 26, 2008 4:34 pm

Jo no m'ho acabo de creure, tot em sona molt extrany. Quina en portaràn de cap.

Acabo de veure les noticies i la campanya a la tv, en crivillè demanant cap, qui es compra un moto ja ho sap de sobre això, una altra cosa és que ho apliqui o no.

Una altra cosa, ha sortit un voluntari per conscienciar els motoristes que havia patit un accident mandibula, i no se quantes coses mes..PERO... l'accident NO era de moto, era un accident d'autocar on van morir cuatre persones i ell va sobreviure. :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: No entenc res de res, diu, si , podia haver estat un accident de moto.

El 43% son colisions en solitari, val, i dins d'aquest 43% quants es podient haver evitat!!?? ja sigui per sones lliscants que han provocat la caiguda.., males señalitzacions.., o guardarrails.. o altres..No hi ha cap normativa que protegeixi o respecti a les motos, l l'altra, per molt bè que estiguin tots els condicionants.. la moto tè dos rodes nomès, i al minim descuit o dia tonto, per molt conscienciat que estiguis llepes.

mr.hornet
Presentats
Entrades: 170
Membre des de: dg. jul. 08, 2007 8:55 pm
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: mr.hornet » dg. març 30, 2008 8:52 am

Jo estic molt emprenyat. :evil: :evil: El SCT ens va dir que la campanya tindria en compte la nostre opinió (la dels motoristes) Ens van presentar aquest spot ja fa un temps, i tant el president de la AMM com la vice presi de Moteros en acción, la van rebutjar. Els van deixar clar que no era aquest la mena d´ anunci, per que es tornava a culpar al motorista de la seva experiència com causa dels accidents, i que volíem una campanya dirigida als conductors del cotxes per que respectessin mes les motos. NI PUTO CASO. :oops: :oops:

Per moltes propostes que fem, per molt que diguem, sempre fan el que volen. El proper dia 10 hi ha una reunió amb el SCT, i al menys per part meva quedarà molt clar que no em veuran mes el pel fins que no ens prenguin amb mes serietat.

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dg. març 30, 2008 10:08 am

mr.hornet ha escrit:Jo estic molt emprenyat. :evil: :evil: El SCT ens va dir que la campanya tindria en compte la nostre opinió (la dels motoristes) Ens van presentar aquest spot ja fa un temps, i tant el president de la AMM com la vice presi de Moteros en acción, la van rebutjar. Els van deixar clar que no era aquest la mena d´ anunci, per que es tornava a culpar al motorista de la seva experiència com causa dels accidents, i que volíem una campanya dirigida als conductors del cotxes per que respectessin mes les motos. NI PUTO CASO. :oops: :oops:

Per moltes propostes que fem, per molt que diguem, sempre fan el que volen. El proper dia 10 hi ha una reunió amb el SCT, i al menys per part meva quedarà molt clar que no em veuran mes el pel fins que no ens prenguin amb mes serietat.
Les administracions quan convoquen a la societat civil, és per justificar-se, normalment no fan ni punyetero cas, només pretenen cobrir l'imatge i res més. Manipulen sempre i això serveix per fer callar les boques, a més de fer veure que estan oberts als plantejament de dita societat civil (és a dir de tots els ciutadans). Amb tot el respecte, només servim per sortir a la foto. Fan sempre, no només en aquest cas, el que volen.

No desistiu amb la vostra feina, us manipularan i ignoraran però cal ser-hi i demostrar que som més seriosos que ells.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

mr.hornet
Presentats
Entrades: 170
Membre des de: dg. jul. 08, 2007 8:55 pm
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: mr.hornet » dg. març 30, 2008 5:24 pm

stromkel ha escrit: Les administracions quan convoquen a la societat civil, és per justificar-se, normalment no fan ni punyetero cas, només pretenen cobrir l'imatge i res més. Manipulen sempre i això serveix per fer callar les boques, a més de fer veure que estan oberts als plantejament de dita societat civil (és a dir de tots els ciutadans). Amb tot el respecte, només servim per sortir a la foto. Fan sempre, no només en aquest cas, el que volen.

No desistiu amb la vostra feina, us manipularan i ignoraran però cal ser-hi i demostrar que som més seriosos que ells.
Tota la raó del mon.
Ja va sen hora d´ aixecar-se de la taula i ensenyar les dents. Ja va sent hora de tallar una carretera. L´ administració creu que no serem capaços, i que el col•lectiu motard es un grup que borda molt però mossega poc, però millor que ho pensin, per que la que els hi be a sobre no s´ ho pensen pas.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: El SCT fara una campanya especifica per els motoristes

Entrada Autor: Randy-650 » dg. març 30, 2008 8:36 pm

Steelman ha escrit:..... el perfil de les víctimes, al contrari del que es pugui pensar, és de conductors d'entre 30 i 34 anys ......

No fa gaire deien que el perfil dels accidentats és de conductors majors de 40 anys amb molts anys anant en moto (com jo, no?).

Cada vegada sento una versió diferent. No sé què pensar ja. :enfadat
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Pribas
Presentats
Entrades: 107
Membre des de: dc. maig 30, 2007 11:33 pm

Entrada Autor: Pribas » dg. març 30, 2008 10:35 pm

Per quan hi ha una manifestació? S'hauria de parlar per convocar-ne una i ensenyar com tot el que van pactar de fer, encara no han mogut ni un sol dit i la gent va caient en aquests paranys.

V's!

Respon

Torna a “General”