Heu vist les ofertes del LIDL, algú sap si pot anar bé?
http://www.lidl.es/es/home.nsf/pages/c. ... a_moto.ar1
Per netejar visera casco
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Si, schubert insisteix molt en no fer servir cap producte, especialment per dins,
El tema del anti-vaho és com un misteri, no pots netejar tampoc amb la pantalla humida, has de netejar quan està seca i sense apretar gaire, tota una paranoia, el cas és que és realment anti-baf i funciona sorprenentment bé.
Ja us vaig posar en el seu dia que a mí m'havia funcionat de conya deixar un paper de cuina humit sobre la visera, com 15 minuts, i la quisca s'en va amb una facilitat pasmosa, i només amb aigua (suposo que es rehidratan les restes d'insecte i per això surt fàcil). Com a molt un punt de res de fairy, però mai per dins !
El tema del anti-vaho és com un misteri, no pots netejar tampoc amb la pantalla humida, has de netejar quan està seca i sense apretar gaire, tota una paranoia, el cas és que és realment anti-baf i funciona sorprenentment bé.
Ja us vaig posar en el seu dia que a mí m'havia funcionat de conya deixar un paper de cuina humit sobre la visera, com 15 minuts, i la quisca s'en va amb una facilitat pasmosa, i només amb aigua (suposo que es rehidratan les restes d'insecte i per això surt fàcil). Com a molt un punt de res de fairy, però mai per dins !