http://www.marca.com/edicion/marca/moto ... 07512.html
Si mes no fora de lloc .Son mes propies del tomate que de Moto GP
Declaracions polemiques de Jordi LLorenç
Moderador: Airald
- boncopdegas
- Presentats
- Entrades: 85
- Membre des de: dg. feb. 25, 2007 12:07 am
- Ubicació: Castellserà (Lleida)
Declaracions polemiques de Jordi LLorenç
boncopdegas l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 04, 2008 5:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Sempre com ara i mai mes menys!!!!
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Re: Declaracions polemiques de Jordi LLorens
El tio s'ha adonat que ha fotut la gamba i ha hagut de precisar:boncopdegas ha escrit:http://www.marca.com/edicion/marca/moto ... 07512.html
Si mes no fora de lloc .Son mes propies del tomate que de Moto GP
CAT MOTOCICLISMO-LORENZO
Lorenzo matiza que sus críticas iban dirigidas al mánager de Pedrosa
Barcelona, 3 abr (EFE).- El piloto Jorge Lorenzo ha matizado que
sus declaraciones efectuadas hoy en las que aseguraba que no iba a
«polemizar con alguien que no sea deportista» de elite, iban
referidas al mánager de Daniel Pedrosa, Alberto Puig, y nunca al
piloto catalán.
Lorenzo ofreció hoy una conferencia de prensa en la que al ser
preguntado sobre si estaba cansado sobre todo lo que lo rodeaba su
relación con Daniel Pedrosa respondió: «No voy a querer hacer
polémica con alguien que no sea deportista de elite», en una
referencia a Alberto Puig.
El piloto mallorquín respondía de esta manera a unas
declaraciones realizadas por Alberto Puig, director deportivo del
equipo Repsol Honda, es las que emplazaba a Lorenzo a «hablar dentro
de la pista».
Lorenzo ha querido aclarar a EFE que Pedrosa ganó «justamente en
Jerez» y espera «tener una buena relación con él», ya que se trata
de «un gran piloto»
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Jo tampoc vull polemitzar.
Crec que hi ha gent que està molt mal assesorada tant dins com fora de la pista. Alguns es pensen que per haber guanyat alguna cosa, tenir la majoria de prensa ( tant general com especialitzada) al costat i tenir el suport de les cases de moto els hi dona alguna "aurea" de super-heroi que els hi permet mirar la resta per sobre de l'espatlla (es un dir clar :roll: ). El divisme i els seguidors s'haurant de guanyar a la pista suan la cansalada i guanyant amb igualtat, com sempre.
Per els que no en coneixeu os diré que no estic parlant del Lorenzo precisament.
Salut.
Crec que hi ha gent que està molt mal assesorada tant dins com fora de la pista. Alguns es pensen que per haber guanyat alguna cosa, tenir la majoria de prensa ( tant general com especialitzada) al costat i tenir el suport de les cases de moto els hi dona alguna "aurea" de super-heroi que els hi permet mirar la resta per sobre de l'espatlla (es un dir clar :roll: ). El divisme i els seguidors s'haurant de guanyar a la pista suan la cansalada i guanyant amb igualtat, com sempre.
Per els que no en coneixeu os diré que no estic parlant del Lorenzo precisament.
Salut.
Salut i kilómetres
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Parles de tu? Parles de mi? O parles bufat per la tramuntana?siono1000 ha escrit:Jo tampoc vull polemitzar.
Salut.
Per si ho feies de mi et diré, que val, potser sí que tinc divisme, potser sí que tinc un "áurea", ..... parlant seriosament: En LLORENÇ, és un tipus xulesc, prepotent, "que sap fer amics". No m'estranya que el defensis, potser per que sou iguals .... Vinga, camina endavant i pensa una mica.
La modèstia ben entesa, comença per un mateix, a l'igual que l'estultícia.
Sempre al teu servei ..... kel (el meu futur nick, ara que ja tinc criteri, ara que ja sóc gran, ara que sé el que vull de la vida i de les motos).
Com sempre, de bon rotllo i amb afany de respecte i servitud a la teva persona.
nota: si us plau, no facis més comentaris com l'anterior, es veu el teu plomer, i aquest porta "pantis" :twisted: :twisted:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
stromkel ha escrit: O parles bufat per la tramuntana?
parlant seriosament: En LLORENÇ, és un tipus xulesc, prepotent, "que sap fer amics". No m'estranya que el defensis, potser per que sou iguals .... Vinga, camina endavant i pensa una mica.
La modèstia ben entesa, comença per un mateix, a l'igual que l'estultícia.
Com sempre, de bon rotllo i amb afany de respecte i servitud a la teva persona.
nota: si us plau, no facis més comentaris com l'anterior, es veu el teu plomer, i aquest porta "pantis" :twisted: :twisted:
Miraré de donar resposta als teus comentaris d'una forma asenyada (es un dir...es clar).
- Si !!, aquests dies de Tramontana ajuden a treure les cavories i altres coses de la ment, fins i tot podria dir que ajuden a veuri clar. La resposta esta en el vent com ja saveu. La llum esta al final, perseguiula si podeu. 8)
- Xulesc i prepotent, "que sap fer amics" i...???? jo no l'admiro, ni miro, les seves "virtuts" com a persona o bestia, a mi aquesta part de la seva persona es la que menys m'interessa, per no dir gens ni mica. Jo l'únic que sé es que hi ha gent que en fa aixecar del seient i altres que m'aburreixen profundament, deu ser com "a la vida misma". 8)
- Modestia???? quant un es el millor a qui ha d'enganyar diguent que no ho es?? jo més que modestia diria que hi ha veritats que ofenen. Fer veure que un es modest...no sé si exactament es ser modest de veritat. Quant les coses no surten com un es pensa, no cal possar-se a plorar, s'encaixen i endavant les haches.
- M'encanta ensenyar el meu plomer i els pantys trobo que el fan més maco i seductor. :D
Salut
PD:Sempre al teu servei ..... kel (el meu futur nick, ara que ja tinc criteri, ara que ja sóc gran, ara que sé el que vull de la vida i de les motos).
Avui no en sento inspirat, no faré cap comentari sobre aquesta frase...potser demà.
Salut i kilómetres