sortida de buidatge del mes maig: Alp d'Alta Provença

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Hijpanitat
Presentats
Entrades: 348
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 1:39 pm

sortida de buidatge del mes maig: Alp d'Alta Provença

Entrada Autor: Hijpanitat » dg. abr. 06, 2008 11:21 pm

Del 4 al 10 de maig

Estem en tràmits de reserva d'habitacions amb aigües termals i Wi-FI incloses; a 25 € per persona i dia

Imatge

Bona nit o no??? :( :(

proposta de sortida per el mes de maig, una setmana del 5, fins que tornem o ens fagin fore del pais vei :lol: :lol:
com Entitat de buidatge que som, comprenem que per a molta gent sigui una mica complicat deixar las comoditats que proporciona una llar, pero a cambi proposem rutes, buidatge, Hamers -sr. Stromkel- aixo va per voste o no i poca cosa mes
com podeu veure estarem a la vore de Monaco, -per cert tinc que paga la matriculacio de la moto nova, aprofitare-, Nice, Grenoble.....
tenim un munt de carreteres d'alta muntanya, com li diuen :?: :?: els Alps :?: :?: potser si, o no????
va vinga animeu-vos, podeu vindra tots els que volgeu, si els de las Honda, tambe :wink: :wink:

petonets

i recordeu

nosaltes només vem aire

nota aclararidora: Hijpanitat, SCI, no és cap persona física, a nivell de fòrum, és un nick que s'utilitza per fer petites sortides, o no tan petites i que representa el més pur estil mototurista. El nick l'utilitzen de manera aleatòria diverses persones del fòrum i els seus comentaris s'han d'entendre així.
Hijpanitat, SCI; no es fa responsable del seus propis comentaris i molt menys dels comentaris dels seus membres.
Si voleu més aclaracions sobre el tema, podeu enviar un missatge privat a Hijpanitat, o també a James Bond, membre destacat de dita empresa

Inscrits:
pacs47
stromkel
.......
....
Hijpanitat l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 08, 2008 6:29 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
Hijpanitat, SCI
Nosaltres només venem aire

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. abr. 06, 2008 11:37 pm

Presentaré una queixa formalment i amb molta mala llet a Hijpanitat.

Sabeu molt bé que si mai em perdo, m'heu de buscar a la Provença ja que en soc una enamorat, us ho he dit milions de vegades.

I com que sabeu que jo el pont de maig treballo, au, munteu una ruteta cap allà a tocar la Provença

Ja podrieu anar a Cassis, Saint Rèmy de Provence, o Grasse que son ells llocs on solo hospedar-me quan vaig per aquella zona, així encara em tocarieu els nassos molt més del que feu.

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dg. abr. 06, 2008 11:40 pm

Ostres!!!!

L'empresa ha entrat en una dinàmica de sortides sense aturador.
Es veu ven bé que vol ampliar la plantilla, no para de buscar nous i desconeguts destins cada cop més llunyans.

Jo de moment entro en meditació. :roll:

salut.
Salut i kilómetres

Hijpanitat
Presentats

Entrada Autor: Hijpanitat » dl. abr. 07, 2008 8:21 am

benvolgut sr. Bond

tot i que la seva feina, el tingui ocupat molt temps, ja se sap que un agent, 8) 8) 8) al servei de Sa Majestat no descansi cap dia, seria convenient que comprobi las dates de la sortida :shock: :shock: dilluns 5 de maig fins al termini del buidatge.
i recordi

nosaltes només venem aire

Siono fes el que vulgis, pero vellugat
Hijpanitat, SCI

Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dl. abr. 07, 2008 1:33 pm

bones!!!!!!!!!!!!

A falta de concretar-hi, un parell de coses, em podeu apuntar.

Senyors de :bow :bow :bow Hijpanitat :bow :bow :bow , pregaria que algu tingue-si el detall, de posar mes dades.

salut
SOCI A.M.M. 16284

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dl. abr. 07, 2008 1:36 pm

pacs47 ha escrit:bones!!!!!!!!!!!!

A falta de concretar-hi, un parell de coses, em podeu apuntar.

Senyors de :bow :bow :bow Hijpanitat :bow :bow :bow , pregaria que algu tingue-si el detall, de posar mes dades.

salut
Penso que sí, ja que ets un dels "muntadors", juntament amb mi; és a dir, per ara som tu i jo :wink:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Ramon_vfr
Presentats
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. abr. 07, 2008 5:01 pm

Seria bó de cara als altres usuaris del fòrum i que no conèixen gaire la conya de Hijpanitat, que les sortides les poses una persona fisica per tal de que no hi hagin confusions.

Ramon
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Kel
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dl. abr. 07, 2008 6:21 pm

James_Bond ha escrit:Seria bó de cara als altres usuaris del fòrum i que no conèixen gaire la conya de Hijpanitat, que les sortides les poses una persona fisica per tal de que no hi hagin confusions.
Ramon
Jo no he sigut. :oops: :oops: :oops:

Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Re: sortida de buidatge del mes maig

Entrada Autor: Pacs47 » dl. abr. 07, 2008 6:49 pm

[nota aclararidora: Hijpanitat, SCI, no és cap persona física, a nivell de fòrum, és un nick que s'utilitza per fer petites sortides, o no tan petites i que representa el més pur estil mototurista. El nick l'utilitzen de manera aleatòria diverses persones del fòrum i els seus comentaris s'han d'entendre així.
Hijpanitat, SCI; no es fa responsable del seus propis comentaris i molt menys dels comentaris dels seus membres.
Si voleu més aclaracions sobre el tema, podeu enviar un missatge privat a Hijpanitat, o també a James Bond, membre destacat de dita empresa
[/quote]

bones!!!!!!!!!!!

he sigut jo :oops: :oops: :oops:

pero de totes maneras, es una sortida maca a la que convidem a qualsevol integrant de Mototurisme
com podeu veure les persones que estan apuntadas, excepte jo, son persones serioses o no????

salut
SOCI A.M.M. 16284

Kel
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dl. abr. 07, 2008 8:25 pm

pacs47 ha escrit:com podeu veure les persones que estan apuntadas, excepte jo, son persones serioses o no????salut
Jo penso el mateix: les persones que estan apuntades, excepte jo, son persones serioses o no????salut

Que hi ha algú de seriós ......
:roll: :roll:

Pacs, ja tinc el mapa a escala 1/150.000 de la zona dels Alps-Alta Provença. És farcir de carreteres verdes ..... si el temps ens acompanya, em sembla que mancaran dies per recorre la zona.

Nota aclaridora: no facis gaire cas de les notes i els post d'Hijpanitat, sembla que hi ha molta enveja (sana, o no) per part d'alguns membres que no poden assistir ....

Nota dos: Avui el meu mecànic (ja he vista la moto :wink: ), m'ha dit que em deixarà una mini càmara de filmar per fer probes; és pot portar al casc, a les aixelles o a on vulguis. Farem un fil X, o millor XYZ, millor encara FJR :twisted:

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. abr. 07, 2008 11:27 pm

stromkel ha escrit:
Nota dos: Avui el meu mecànic (ja he vista la moto :wink: ), m'ha dit que em deixarà una mini càmara de filmar per fer probes; és pot portar al casc, a les aixelles o a on vulguis. Farem un film X, o millor XYZ, millor encara FJR :twisted:
I nosaltres quan la veurem per aqui? :hot

I filma molt quan et deixin la càmara, aviam si pots guanyar un Oscar a Bollywood. :lol:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Hijpanitat
Presentats

Entrada Autor: Hijpanitat » dt. abr. 08, 2008 6:33 pm

Randy-650 ha escrit:
stromkel ha escrit: Nota dos: Avui el meu mecànic (ja he vista la moto :wink: ), m'ha dit que em deixarà una mini càmara de filmar per fer probes; és pot portar al casc, a les aixelles o a on vulguis. Farem un film X, o millor XYZ, millor encara FJR :twisted:
I nosaltres quan la veurem per aqui? :hot
I filma molt quan et deixin la càmara, aviam si pots guanyar un Oscar a Bollywood. :lol:
Si fillma l'stromkel, cal que passi una o vàries prèvies censures; que no està el horno para bollos y puden cerrarnos el xiringuito

Atentament;

Hijpanitat, SCI
Hijpanitat, SCI

sisK1o
Presentats
Entrades: 118
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:03 pm
Ubicació: barcelona y lleida

Entrada Autor: sisK1o » dc. abr. 09, 2008 6:20 pm

James_Bond ha escrit:Presentaré una queixa formalment i amb molta mala llet a Hijpanitat.
I jo m'hi apunto, fins a tal punt que caldria obrir un nou post en senyal de protesta i per "prohibí" les sortides més "wuapes" durant la setmana laboral per la majoria. :x

Queda molt clar que un altre cop, m'he de quedar sense poder assistir a un buidatge sistemàtic a Hijpanitat SCI i poder passar les proves pertinents per accedir a nous coneixements de buidatge. :martell

Espero en breu poder assistir a algun buidatge per la zona del sud de La France en "weekend" :D

:Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant

L u L u
Presentats
Entrades: 40
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 12:18 am
Ubicació: Barna i Lleida

Entrada Autor: L u L u » dc. abr. 09, 2008 9:27 pm

Serà possible, :enfaduu jo esperant a passar les proves d'accés a Secretaria i ara resulta que em posen l'examen en una setmana que la tinc ocupada.

Es suposa que hi haurà alguna convocatòria en cap de setmana ??????

:cry: :cry: :cry:
M'agrada controlar la meva llibertat.

Kel
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dc. abr. 09, 2008 10:05 pm

L u L u ha escrit:Serà possible, :enfaduu jo esperant a passar les proves d'accés a Secretaria i ara resulta que em posen l'examen en una setmana que la tinc ocupada.
Fem un estage de mitja muntanya del dilluns 5 al dissabte 10, amb tans dies podries fer una petita escapada i passar les proves :wink:

Hijpanitat
Presentats

Entrada Autor: Hijpanitat » dc. abr. 09, 2008 10:08 pm

L u L u ha escrit:Serà possible, :enfaduu jo esperant a passar les proves d'accés a Secretaria i ara resulta que em posen l'examen en una setmana que la tinc ocupada.

Apreciada senyoreta Lulu,

En el post de la cervesseta aparta MOTOLOTO i pot llegir això :

hijpanitat ha escrit:A veure senyors :

Vostès ja saben que totes les decisions son col·legiades. Caldrà tenir una assemblea per decidir quan serà el moment de fer repartiment de beneficis ara que això ja funciona.

Em començat fort i això desgavella les nostres previsions. Un euro és una quantitat prou important i que mai havia estat contemplada com a beneficis tan immediats.

Caldrà que re capacitem i tots fem la nostre aportació per la propera assemblea d'Hijpanitat per tal de clarificar com es dura a terme aquesta tasca.

Repartir un euro a tots els participants crearia un desgavell al nostra sistema informàtic important.

Una de les propostes a presentar que si seria viable seria de fer el repartiment quan ja tinguem dos euros de benefici, mes que res per temes fiscals i comptables.

Aprofitem l'avinentesa per informar-los que la propera reunió tindrà lloc un cap de setmana proper.

El lloc proposat per el Consell de' Administració es : Platja d'Aro.

Com sempre hi haurà sessió de buidatge abans de la reunió. Posteriorment els assemblearis cooperativistes gaudiran d'una nit de discoteca a càrrec de cadascú.

Cordialment,

Hijpanitat, SCI
Hijpanitat, SCI

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. abr. 10, 2008 10:58 pm

Ara ja se perquè voler fer aquesta zona punyeters !!!!!

El Coll de Rousset !!!!!!

QUINA ENVEJA !!!!!!!!
:twisted: :twisted: :twisted:

Imatge

Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Kel
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dv. abr. 11, 2008 12:17 am

Ja he estat mirant el coll de Rosset, és realment tentador.

Tenim feta la reserva de la habitació; cada cop pren més forma aquesta "cosa".

És una pena que no us apunteu (que si feina, que si naps, que si cols ....) ja està be; una sola "butifarra" i tots cap a els Alps-Provença.

Segurament portarem pantis o tangues per resoldre qualsevol situació. 8) 8)

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dv. abr. 11, 2008 3:16 pm

Vaja, la L u L u de nou! parlo en nom de tots els menbres (Membres?) Membres d'hijpanitat, estem mès que intrigats per a la convocatoria.

L u L u
Presentats
Entrades: 40
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 12:18 am
Ubicació: Barna i Lleida

Entrada Autor: L u L u » dv. abr. 11, 2008 9:14 pm

kel ha escrit:Fem un estage de mitja muntanya del dilluns 5 al dissabte 10, amb tans dies podries fer una petita escapada i passar les proves :wink:
No estaria malament, ja és una bona idea, el problema és que del 5 al 9 he de treballar i el dissabte 10 tinc 15 persones a dinar a casa, ho tinc una mica complicat. :oops:

Moltíiiiiisimes gràcies.
M'agrada controlar la meva llibertat.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”