29-30 de març "LleidaMoto"

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. març 25, 2008 11:30 pm

alucinamaripili ha escrit:Així què....de les rodalies de Barcelona no pujarà ningú?
Jo haig d'estar a casa per dinar, i ja fa dies que vull anar aquest diumenge al circuït d'Osona a veure el campionat català de supermotard. :oops:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

motoristes Terraferma
Presentats
Entrades: 35
Membre des de: dt. abr. 24, 2007 2:27 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

Entrada Autor: motoristes Terraferma » dc. març 26, 2008 12:08 am

Lo del circuit d'Alcarràs funciona de la següent manera.
Es sortira del recinte de la fira al voltant de les 17.30 hores i es té previst rodar per allí a les 18.00 hores.
El tema es visitar el circuit, fer un parell de voltes (controlades eh...) i veure les instal.lacions.
A la web www.lleidamoto.com us podeu baixar un arxiu pdf amb el programa de la fira.

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dc. març 26, 2008 4:35 pm

Pels que aneu diumenge que vagi be l´esmorzar.Jo crec que aniré el dissabte a la tarda a donar una volteta a la fira i despres m´acostaré al circuit d´alcarras.Si algu vingués quedem en un parell de dies o que faci un privat.
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. març 27, 2008 3:50 pm

En vista de l'èxit, hem decidit la meva santa esposa i un servidor, que anirem dissabte cap a Cadaqués xixo xano, que fa temps que no hi anem.

Menjarem una paelleta per allà i baixarem xixo xano. :form

Si a algú li ve de gust....sortirem cap a les 9.

Salut

Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Entrada Autor: Cristina » ds. març 29, 2008 10:46 am

Hola!! Doncs demà al mati cap a Lleida que hi falta gent. Jo sortiré cap a les 9:00 h de Tarragona amb un colega.

See you in Lleida!

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » ds. març 29, 2008 11:10 am

cristina_tgn ha escrit:Hola!! Doncs demà al mati cap a Lleida que hi falta gent. Jo sortiré cap a les 9:00 h de Tarragona amb un colega.

See you in Lleida!
Alla a LLeida ens trobem!!!!! :wink:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » ds. març 29, 2008 10:54 pm

Bones!!!

Potser m'hi deixo veure per allà, no ho dic del tot segur, però en cas d'anar-hi ja trucaré a alguns dels que veig que hi sereu...

Fins demà?? :roll: :roll: :roll:
Imatge

Oscar
Presentats

Entrada Autor: Oscar » dl. març 31, 2008 11:47 am

Be la fira de Lleida no va estar malament, una mica pobre però bueno algo es algo.Jo vaig ser-hi el dissabte a la tarda amb la meva filla.Vam donar una volteta i despres ens van portar al circuit d´ Alcarras tots en caravana.Ens van dir que erem unes 250 motos.Van fer tres grups i vem fer un parell de voltetes al circuit.Be vam passar la tarda i la meva filla va disfrutar molt.

Imatge

motoristes Terraferma
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: motoristes Terraferma » dc. abr. 02, 2008 7:39 am

Bé Oscar, la Fira és la primera edició que es cel.lebra i, comparada amb altres fire potser encara es petita. Però bé, amb l'exit d'aquest any et puc dir que, ens ho han fet saber de Fira de Lleida, l'any que ve tornaràn a apostar per la moto. Esperem que l'any que ve no coincideixi amb la de Rosselló.
M'alegro que per lo menos la teva filla ho passes bé.
Nosaltres moltes hores al stand, ens ho varem passar molt bé.

ToniHD
Presentats
Entrades: 105
Membre des de: dj. abr. 26, 2007 4:44 pm

Entrada Autor: ToniHD » dc. abr. 02, 2008 12:59 pm

A mi em va agradar força la fira i m'ho vaig passar com un enano al circuit,enhorabona als responsables.No se m'acud amb quina altra fira de motos comparar-la però tambè s'ha de tindre en conte que hi havia la de Rosselló que acollia al concessionari més gran de Lleida.

Oscar
Presentats

Entrada Autor: Oscar » dc. abr. 02, 2008 5:07 pm

Em sembla que no ho heu entés be.No estic criticant la fira,només que veient la gentada que hi havia hauria de ser més gran.Vaig parlar amb tu al stand de amdt i amb gent de l´organització.Em van explicar que l´ajuntament no els havia posat gaires ajuts en el tema de publicitat,dates,etc.encara així es va fer i això és l´important i segur que cada any serà millor,si hi ha cap crítica sería cap a les administracions res mes.

Imatge

ToniHD
Presentats

Entrada Autor: ToniHD » dc. abr. 02, 2008 6:05 pm

No era jo,jo estava intentant amanyar el sorteig de tandes al circuit i al final li va tocar al Xavistrom .... grrrr !!!!
Jo era un que sortia al video de l'Hayabusa que posaven a l'estand del circuit.No,és broma,era el Randy Mamola,em van dir que va probar la B-king pel camí aquell ple de clots que ens van portar,increíble !!!

motoristes Terraferma
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: motoristes Terraferma » dc. abr. 02, 2008 6:25 pm

Totalment d'acord amb tu Oscar. I escolta, si fos critica no passa res, al contrari, d'això s'apren eh... Esperem que l'any que ve s'adonin de que no es pot compartir la fira de la moto amb tunings i coses semblants, amb tots els respectes per aquesta gent. El nostre mon es prou important per ser protagonista d'un cap de setmana senser.
I si, l'ajuntament no es va enrollar amb alguna cosa com montar un concert de rock nocturn, espectacle de motos i zona d'acampada; en la resta xapó.
Potser l'any que ve millora la cosa, esperem que ho pogueu venir a veure. I disculpa però no em vens al cap, he intentat recordar-te i va ser tanta gent que vam parlar que no em ve... mil disculpes.
I felicitats XaviStrom, que gaudeixis de les tandes. A un noi de la nostra associació també li ha tocat, anirà el divendres 11 d'abril, si coincidiu fes-ho saber i ens coneixem, ok?

ToniHD
Presentats

Entrada Autor: ToniHD » dc. abr. 02, 2008 6:42 pm

Xavi,nosaltres probablement hi anirem el 12 de maig,crec que t'ho vaig comentar,si et deixen elegir el dia ja ho saps.

Xavi-Gs
Presentats
Entrades: 662
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
Ubicació: Almenar

Entrada Autor: Xavi-Gs » dg. abr. 06, 2008 6:04 pm

Bones!!!

Bueno, primer de tot, perdoneu pel retard en contestar, aixo de no tenir internet a casa es una me... , aixo ja casi es pot comparar amb el mbl, si no el tens, sembla que et falti algo....

Bueno, lo de les tandes, a mi em van dir, que puc escollir qualsevol divendres d'aqui a final d'any, sempre que no sigui festiu i es facin tandes, clar. Segurament, esperare a l'estiu, no fos cas que em quedes sense moto....

Si puc vindre a veure com rodeu, el 12 ok?

Ens veiem
Hi ha tres classes d'homes, els que saben comptar i els que no. Homer Simpson

Imatge

motoristes Terraferma
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: motoristes Terraferma » dl. abr. 07, 2008 4:41 pm

Molt bé Xavi, passa que amb el temps que està previst a Lleida per aquesta setmana, el company d'ADMT que va guanyar la tanda, no se pas que farà. Si de cas et dic alguna cosa per aquí.

ToniHD
Presentats

Entrada Autor: ToniHD » dl. abr. 07, 2008 6:03 pm

Jo em refereixo al 12 de maig que és festa local però encara ho estic mirant.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”