Consells per compra equipament en pell "EQUIP COMPRAT&a
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 168
- Membre des de: dl. juny 11, 2007 7:07 pm
Consells per compra equipament en pell "EQUIP COMPRAT&a
Moltes gràcies
Adi Kaifern l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 25, 2009 4:37 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- Hijpanitat
- Presentats
- Entrades: 348
- Membre des de: dt. oct. 23, 2007 1:39 pm
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Si que es passa fred a l'hivern i calor a l'estiu, la veritat. I si plou no et dic res.... :evil:
Amb les marques d'avui en dia no hi ha problema; pensa que el que pagues és això, la marca. Per un Dainese pagaràs molt, clar.
I com diu en siono1000, millor que et quedi una miqueta ample, que si no al sentar-te al moto les passaràs canutes.
Amb les marques d'avui en dia no hi ha problema; pensa que el que pagues és això, la marca. Per un Dainese pagaràs molt, clar.
I com diu en siono1000, millor que et quedi una miqueta ample, que si no al sentar-te al moto les passaràs canutes.

- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Aquest model em sembla que us agradarà, és molt econòmic i queda força bé. A mi m'agrad moltíssim, sobretot els airbags.
http://www.masmoto.net/blog/index.php/2 ... y-curioso/
Vsssssss
007
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
-
- Presentats
Vssss
Adi Kaifern l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 25, 2009 4:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Ja ho diu la llei: L´UNICA PRENDA OBLIGATORIA PER ANAR AMB MOTO ES EL CASC :twisted:James_Bond ha escrit:Aquest model em sembla que us agradarà, és molt econòmic i queda força bé. A mi m'agrad moltíssim, sobretot els airbags.
Vsssssss
007

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Home, aixó dels monos de cuiro de dues peces es una mica com la marca de les sabates.... cadascú te les seves preferencies.Adi Kaifern ha escrit:Continuo esperant consells. Dels seriosos clar.
Vssss
Jo de tú aniria a una tenda amb un bon assortit i es questió de anar preguntant i emprovant i mirar preus.
Jo tinc un Dainese de Pell dues peces des de fa 20 anys i está com nou. no m´el posso gaire ( perqué no m´hi cap ) :twisted:
El mono de cuiro, al meu entendre , no es massa pràctic si es que no fas molt de circuit i / o tens una moto R , vaja aixó crec jo.
A l´hivern neccesites una caçadora per damunt i roba interior térmica, aixó vol dir que no t´el compris massa just de talla, al istiu amb la suor les parts sense forro et queda tot enganxat i fa molta angünia, i si plou....(hi han monos amb tractament D-Dray -hidròfug o similar, però prepara €€€€€)
Així ho veig jo, competició exclusivament o sarna(mono) con moto RRR no pica..

-
- Presentats
Vsssssss
Adi Kaifern l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 25, 2009 4:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
Després s'ha de parlar de l'estètica; si vas amb mono de pell NO queda bé portar bagul al moto. Com també dir que si portes el mono de pell a qualsevol control del Mossos et pararàn, cosa que anant amb cordura no.
Prova de fer una cosa: et compres uns pantalons negres de pell i a la part de dalt vas amb cordura. De fet alguns integrants del fòrum van així.
Jo fa temps que ho rumio si m'el compro o no.....no sé què fer. :lol:
Prova de fer una cosa: et compres uns pantalons negres de pell i a la part de dalt vas amb cordura. De fet alguns integrants del fòrum van així.
Jo fa temps que ho rumio si m'el compro o no.....no sé què fer. :lol:

-
- Presentats
Vsssssss
Adi Kaifern l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 25, 2009 4:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- jordi__99
- Presentats
- Entrades: 283
- Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm
Hola,
Jo no em compraria nomes els pantalons, potser quan vagis a comprar la caçadora ja no esta a la venda
Per anar be amb el mono el millor es el entretemps (primavera i la tardor). A l'estiu i al circuit nomes tindras calor mentres esperes la teva tanda, rodan ni t'adones (pots suar, si, pero per altres motius)
El mono t'ha d'anar ajustat, consells:
- si la caçadora et va be pero els pantalons et van grans demana uns pantalons d'una talla mes petita (una talla menor no es problema per unir les dos peces amb la cremallera)
- ajupat tal com fa en Rossi abans d'agafar la moto. Si notes masa presio als genolls tens moltes probabilitats que et facin mal els genolls quan passis una bona estona en moto
- Si fas servir espaldera, portala quan vagis a comprar el mono. No sigui el cas que tinguis que porta l'espadera per fora del mono tal com una tortuga ninja
- Portat tambe les botes, sobre tot si son de canya estreta. El pantalo del mono va per dintre de la bota i es possible que la cosa estigui masa apretada
- Normalment proteccions als colçes i als genolls. Alguns monos tambe porten proteccio tova a l'esquena
- Pel manteniment jo faig servir crema NIVEA. La meva parella no sap on es gasta tanta crema (jo si)
Apa, bona compra
Jo no em compraria nomes els pantalons, potser quan vagis a comprar la caçadora ja no esta a la venda
Per anar be amb el mono el millor es el entretemps (primavera i la tardor). A l'estiu i al circuit nomes tindras calor mentres esperes la teva tanda, rodan ni t'adones (pots suar, si, pero per altres motius)
El mono t'ha d'anar ajustat, consells:
- si la caçadora et va be pero els pantalons et van grans demana uns pantalons d'una talla mes petita (una talla menor no es problema per unir les dos peces amb la cremallera)
- ajupat tal com fa en Rossi abans d'agafar la moto. Si notes masa presio als genolls tens moltes probabilitats que et facin mal els genolls quan passis una bona estona en moto
- Si fas servir espaldera, portala quan vagis a comprar el mono. No sigui el cas que tinguis que porta l'espadera per fora del mono tal com una tortuga ninja
- Portat tambe les botes, sobre tot si son de canya estreta. El pantalo del mono va per dintre de la bota i es possible que la cosa estigui masa apretada
- Normalment proteccions als colçes i als genolls. Alguns monos tambe porten proteccio tova a l'esquena
- Pel manteniment jo faig servir crema NIVEA. La meva parella no sap on es gasta tanta crema (jo si)
Apa, bona compra