circuit d'Hostalric
Moderador: Airald
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
circuit d'Hostalric
hola companys!!!
sembla ser que el circuit d'Hostalric torna a obrir aquest cap de setmana. Segons em van explicar ahir, el problema estava en que només havien demanat permís per fer cursets. Suposo que volien fer el circuit rendible i van començar a fer tandes. Llavors l'ajuntament els va tancar la barraca fins que no tinguessin el permis per fer ambdues coses.
Doncs això, en principi i si no hi ha res més de nou, dissabte 12 torna a obrir.
Salut!!!!!!!!!!!!!!!!
sembla ser que el circuit d'Hostalric torna a obrir aquest cap de setmana. Segons em van explicar ahir, el problema estava en que només havien demanat permís per fer cursets. Suposo que volien fer el circuit rendible i van començar a fer tandes. Llavors l'ajuntament els va tancar la barraca fins que no tinguessin el permis per fer ambdues coses.
Doncs això, en principi i si no hi ha res més de nou, dissabte 12 torna a obrir.
Salut!!!!!!!!!!!!!!!!
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Xurrumeka
- Presentats
news!!!!!
ei companys!!!!!
ahir es van fer unes tandes gratuites a Hostalric per tal de mesurar el nivell de soroll. Sento no haver informat abans, jo ho vaig saber a la tarda quan tornava del circuit de Montmeló.
Vaig fer la primera rodada en circuit!!!!!!!!!!!! oe,oe,oeeeeeeeeee
apa, salut!!!!!!!!!!!!!!!
ahir es van fer unes tandes gratuites a Hostalric per tal de mesurar el nivell de soroll. Sento no haver informat abans, jo ho vaig saber a la tarda quan tornava del circuit de Montmeló.
Vaig fer la primera rodada en circuit!!!!!!!!!!!! oe,oe,oeeeeeeeeee
apa, salut!!!!!!!!!!!!!!!
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: news!!!!!
Xurrumeka ha escrit:Vaig fer la primera rodada en circuit!!!!!!!!!!!! oe,oe,oeeeeeeeeee
I que tal ? explica, explica, quines impressions ens vares treure ?
Fes-nos 5 cèntims una mica de com va anar ....
Vssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Xurrumeka
- Presentats
bateig de circuit
ei companys!!!
doncs va ser una experiència brutal!!!!
ens vem apuntar a un curs que feia Moto ZK (Lucas Oliver Bultó). Per començar està molt bé, en el nivell Basic erem 23 persones repartides en 3 grups (nosaltres ja erem 6) i et fan una teòrica, una rodada en pista amb volta filmada (aquí t'adones que no tombes tant com pensaves....:-), una pràctica en pista amb conos (un rollo), una altre teòrica i la darrera rodada en pista.
Vaig tenir un petit ensurt quan sortint d'una recta on anava en 5a, teníes que reduïr fins a 2a, però vaig anar massa de pressa en reduïr i la moto em va començar a cuejar de darrera. Vaig mantenir però la sang freda, vaig tancar gas, em vaig aixecar una mica i quan la moto es va estabilitzar, vaig donar cop de gas i vaig negociar la curva (ui, ja se m'enganxa la jerga!!!!! jajajajaaj) tot plegat debien ser dècimes de segon, però carai!!!!!!
en fi, un petó i fins aviat!!!!!!!
doncs va ser una experiència brutal!!!!
ens vem apuntar a un curs que feia Moto ZK (Lucas Oliver Bultó). Per començar està molt bé, en el nivell Basic erem 23 persones repartides en 3 grups (nosaltres ja erem 6) i et fan una teòrica, una rodada en pista amb volta filmada (aquí t'adones que no tombes tant com pensaves....:-), una pràctica en pista amb conos (un rollo), una altre teòrica i la darrera rodada en pista.
Vaig tenir un petit ensurt quan sortint d'una recta on anava en 5a, teníes que reduïr fins a 2a, però vaig anar massa de pressa en reduïr i la moto em va començar a cuejar de darrera. Vaig mantenir però la sang freda, vaig tancar gas, em vaig aixecar una mica i quan la moto es va estabilitzar, vaig donar cop de gas i vaig negociar la curva (ui, ja se m'enganxa la jerga!!!!! jajajajaaj) tot plegat debien ser dècimes de segon, però carai!!!!!!
en fi, un petó i fins aviat!!!!!!!
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: bateig de circuit
Xurrumeka, que per reduir de 5ª a 2ª has de tallar el gas, sols acompanyar cada reducció amb un petit cop de gas i ja està!!!! :lol:Xurrumeka ha escrit:
Fora conyes; en circuit et pots permetre el luxe de fer aquestes errades. En carretera oberta millor no pensar què hagués passat...... :?

- Xurrumeka
- Presentats
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
No se si el bandit TEAM donaria molta canya en circuit,la veritat es que a mi tampoc m´entusiasma.Però segur que per fer unes rises estaria bé.Ara de velocitat res,potser és una mica de por.Segur que a la meva cenmil.lenaria no li faria molta gràcia. :P :P
Que gran aquest de Bilbao

- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
- Xurrumeka
- Presentats
- Randy-650
- Presentats
COMENCEM A RUMIAR QUIN DIA HI ANEM, EH? :mestre
Penseu que com més siguem de la colla, més posibilitats tenim de tenir el circuit tancat per nosaltres solets. A mi m'aniria millor un diumenge al matí.
Això sí, proposo que el que corri més pagui la Coca-Cola i el que corri menys pagui les patatetes xips. 8)
Penseu que com més siguem de la colla, més posibilitats tenim de tenir el circuit tancat per nosaltres solets. A mi m'aniria millor un diumenge al matí.
Això sí, proposo que el que corri més pagui la Coca-Cola i el que corri menys pagui les patatetes xips. 8)

- ARBE
- Presentats
aaaahhhh, llavors em quedo més tranquil,
Home, és força interessant, tot i que no es fes curset, una mica de classe a mí m'agradaria ( millor curset bàisc).
Jo he 'après' (considero que no en sé) a anar en moto sol, ningú mai no m'ha ensenyat res, per intuició, i ostres, segur que hi ha cosetes a saber força interessants.
Sigui com sigui la convocatoria, compteu amb mi (si les meves circumstàncies :roll: ho permeten)
Home, és força interessant, tot i que no es fes curset, una mica de classe a mí m'agradaria ( millor curset bàisc).
Jo he 'après' (considero que no en sé) a anar en moto sol, ningú mai no m'ha ensenyat res, per intuició, i ostres, segur que hi ha cosetes a saber força interessants.
Sigui com sigui la convocatoria, compteu amb mi (si les meves circumstàncies :roll: ho permeten)
- Xurrumeka
- Presentats
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- ARBE
- Presentats
- jordi__99
- Presentats
- Entrades: 283
- Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm
Pel que comentes aixo debia ser frenant i reduint per agafar el revolt de "La caixa"Xurrumeka ha escrit:ei companys!!!
Encara que mes car, prefereixo el curs Standard de motoZK. Estas tot el dia, 3 tandes en monitor i 3 lliures. Al final quan mes disfrutes es en les tandes lliures. Una cosa que esta be es que et posen un transponder a la moto i pots consultar el teu temps per volta
Una tanda en Montmelo son 40 motos i com la venda es fa per Servicaixa es una mica complicat que un grup entri a la mateixa tanda. Mes facil potser al circuit d'Hostalric ja que en cada tanda son 25 motos i es podria comentar a la direcció del circuit per que una tanda sigui gent de mototurisme (si arribem a ser 25 motos es clar).
Jo ja m'hi apunto a pagar les patates xips :D :D
Salutacions
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
-
- Presentats
- Entrades: 168
- Membre des de: dl. juny 11, 2007 7:07 pm
Vsssssss
Adi Kaifern l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 25, 2009 4:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- jordi__99
- Presentats
- Entrades: 283
- Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm
Pel que jo se,
Hi han queixes d'una treintena de cases d'una urbanizació. El dissabte passat es van fer medicions que havien d'estar per sota la normativa (60dBA). Pel mati van rodar els cotxes (45dBA) i pel la tarde van rodar les motos (50 i pocs dBA). El dissabte que be es tornen a fer medicions pero sense vehicles a la pista.
Per tant, cal suposar que a partir de la semana seguent s'iniciaran les activitats al circuit. I potser, la semana que ve, ja tindre día per passar un dia al circuit (7 tandes de 20 minuts)
Salutacions
Hi han queixes d'una treintena de cases d'una urbanizació. El dissabte passat es van fer medicions que havien d'estar per sota la normativa (60dBA). Pel mati van rodar els cotxes (45dBA) i pel la tarde van rodar les motos (50 i pocs dBA). El dissabte que be es tornen a fer medicions pero sense vehicles a la pista.
Per tant, cal suposar que a partir de la semana seguent s'iniciaran les activitats al circuit. I potser, la semana que ve, ja tindre día per passar un dia al circuit (7 tandes de 20 minuts)
Salutacions