sortida de buidatge del mes maig: Alp d'Alta Provença

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
L u L u
Presentats
Entrades: 40
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 12:18 am
Ubicació: Barna i Lleida

Entrada Autor: L u L u » dv. abr. 11, 2008 9:27 pm

hijpanitat ha escrit: Apreciada senyoreta Lulu,

En el post de la cervesseta aparta MOTOLOTO i pot llegir això :

Aprofitem l'avinentesa per informar-los que la propera reunió tindrà lloc un cap de setmana proper.

El lloc proposat per el Consell de' Administració es : Platja d'Aro.

Com sempre hi haurà sessió de buidatge abans de la reunió. Posteriorment els assemblearis cooperativistes gaudiran d'una nit de discoteca a càrrec de cadascú.

Ja m'agrada ja la idea, però i el lloc exacte :?: i l'hora :?: i el punt de trobada :?: m'he d'emportar el temari :?:

Ja es nota que os fa falta una secretaria, sou com la majoria, dieu les coses a mitges i crec que les coses s'han de dir "clar icatalà" :b9 :b9
M'agrada controlar la meva llibertat.

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. abr. 13, 2008 9:47 pm

L u L u ha escrit:Ja m'agrada ja la idea, però i el lloc exacte :?: i l'hora :?: i el punt de trobada :?: m'he d'emportar el temari :?:

Ja es nota que os fa falta una secretaria, sou com la majoria, dieu les coses a mitges i crec que les coses s'han de dir "clar icatalà" :b9 :b9

L u L u, veus com cal una secretària ?

Estem preparant una ruteta per l'Empordà petit i La Selva amb acabament a sopar a Platja d'Aro, com veus hi haurà temps per prendre decisions de tots tipus.

A veure si us deixeu veure i ens organitzes una mica !!

Vssssssss
007

PD. El dissabte després de sopar volem anar a la discoteca a lligar. A veure si trobem co-pilotes.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

L u L u
Presentats
Entrades: 40
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 12:18 am
Ubicació: Barna i Lleida

Entrada Autor: L u L u » dt. abr. 15, 2008 7:58 pm

Doncs ja m'agrada aquesta ruta, té paisatges molt bonics i el sopar apropet de casa i desprès a la disco a veure si lligo. :lol:

Espero ansiosa veure les dates previstes per mirar la meva agenda i esperà que hi pugui fer un foradet.

Ja en tinc ganes de poder conèixer-vos, sobre tot a sa excel·lència Hijpanitat, SCI, ja fa dies que assajo la reverència :bow

:D :jump :D :jump :D :jump :D
M'agrada controlar la meva llibertat.

Stelvio
Presentats
Entrades: 167
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 6:21 pm
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: Stelvio » dc. abr. 16, 2008 12:10 am

Benvolguts amics, a vegades hem de triar unes rutes en funció del lloc més assequible en tots els sentits, que en el vostre cas sembla ser Gap. Ja se que no esteu per escoltar futeses però deixeu-me’n dir una.

Mentre feu les rutes que més us convingui fer, amunt i avall i gaudint-les a plaret, dediqueu al menys un minut a reflexionar que estareu dins del triangle de les tres Barcelones franceses de la Provença (la quarta Barcelona que existeix a França, Barcelonne-du Gers, és a prop de Pau al bell mig dels Pirineus i per tant lluny d’aquest triangle) quasi equidistants de Gap: Barcelonnette, a l’Est, al peu de la Bonette la carretera asfaltada més alta d’Europa, quasi fent frontera amb Itàlia, Barcillonnette al Sud-Est (Sisteron) i entrada del encantador Luberon i Barcelonne, al Nord-Oest, al costat de Valence i Chabeil i anomenada “Porta de Barcelona” del Vercors.

Si hi reflexioneu, de ben segur un altre día aquest serà l’objectiu principal d’un proper viatge, passejar per la historia de la Casa de Barcelona que es va establir a Forcalquier, “la ciutat de les quatre reines” anomenada així per que en Ramon Berenguer hi acollí les seves quatre filles, que varen acabar casades amb quatre reis: el de França, el d’Anglaterra, el de Nàpols i el de Dues-Sicilies.

Bé, ja he dit la meva futesa, us desitjo uns díes de plenitud motera. De fet, el que m'agradaria d'alló més seria de poder acompanyar-vos...
Imatge V'sss!
Des del 1968:

Imatge Si el coneixes sabràs quines rutes m'agraden

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dc. abr. 16, 2008 10:21 am

Merci Stelvio per les teves paraules.

Mirant els mapes per possibles rutes, ja havia descobert dues "Barcelona", les dos primeres esmentades per tu. El que desconeixia és aquest retall de la història que has comentat.

Això ens obliga a fer un petit esforç i aumentar un xic els nostres mimbats coneixements.

Cada cop veig que la zona és més bonica, amb molts recursos moteros i pocs dies per gaudir-ne. Ens agradaria fer la Provença, els Alps i visitar la Costa Blava, potser farem alguna de les tres coses.

Estarem instal·lats a Le Noyer, cliqueu el mapa, a uns 20 Km al Nord de Gap, i si tinguéssim el doble de dies, encara ens mancarien moltes rutes per fer.

Stelvio, si tens alguna ruta "especial", posa-la al Google Maps i la penges, merci; així tindrem més feina encara :wink:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Stelvio
Presentats

Entrada Autor: Stelvio » dl. abr. 28, 2008 12:31 am

Imatge http://phoenix94350.free.fr/Files/Album ... parrow.mp3

Benvolgut Kel, decidir-se per Le Noyer com a camp base a primers de maig vol dir preveure que els colls que queden “a tiro” i que sobrevolen els 2000m poden estar tancats per la neu, per tant caldrà fer-ne tria. Per altre banda abordar la Provença des de tant al Nord vol dir que hauríem de fer jornades quilométriques d’anar i tornar. Així les coses, em plantaria a Le Noyer per la directa amb dues cartes a la màniga, el Mont Ventoux i el Coll de Festre. El cas es que fareu nit a Le Noyer i com que teniu esperit pirata, allà on aneu beveu vi i si no aigua clara.

D’entrada està clar que heu d’arrivar a Le Noyer en una jornada. Si el Col des Tempetes del Mont Ventoux i el propi cim del Ventoux (2000m) es poden passar jo faria:

La Jonquera, Avignon, Carpentras, Benoit. Atureu-vos en aquest poblet, al peu del Mont Ventoux i pregunteu si la carretera que passa per el cim i baixa a Malaucene està oberta. Si us diuen que no, de Benoit surt una carretera que arriva a Malaucene (fàcil de trobar) evitant de pujar al cim. Si es pot passar seguiu els indicadors al Mont Ventoux (recordo que no gaire lluny de Benoit n’hi ha un d’aquells que indiquen si cal posar cadenes i si el Col està Ouvert/Fermè. Si tot va bé passareu el Col des Tempetes, Cim del Mont Ventoux, Mont Serein (estació d’esqui), Malaucene, Vaisson la Romaine, Nyons, Rosans i Serres. A Serres seguir indicadors a Gap i al cap de no massa estona d’haver passat Veynes, en plena recta i terreny obert, feu atenció a un trencall a mà esquerra que indica “Col du Festre-Saint Etienne En Dévoluy-D937”.

La carretera transcorre per el llit ple de còdols de no sé quin riu que baixa del Col de Festre. L’asfalt es bo i convida a un vals tot enllaçant corbes obertes i un cop superats un parell de túnels una mica cabronets, comença l’espectacle de remuntar el Col de Festre pròpiament dit que ens semblarà massa curt.

Quan arribem a dalt l’horitzó s’aixample inesperadament i no podreu menys que fer una parada per contemplar tan magne paisatge. Foto a la imatge de Notre Dame de Festre i comenceu a baixar suaument fins que trobeu un trencall en Y. Aneu a la dreta seguint indicadors a Saint Etienne En Dévoluy per la carretera més ampla i millor asfaltada. Si tiréssiu a l’esquerra al cap de poc la carretera s’estreny i a partir de Saint Disdier no fa més de quatre metres d’ampla, bo i que es una disfrutada, corba va corba ve entre boscos de faigs fins a Corps.

De la cruïlla en Y prosseguiu fins a Saint Etienne En Dévoluy (pistes d’esqui), passeu el Col de Noyer on es troba un dels sis Refuge Napoleon (restaurat) erigits en memòria dels llocs on va pernoctar Napoleon en la seva famosa marxa sobre Grenoble, provinent de l’Illa d’Elba. Per un ràpid descens arribareu a Le Noyer.

Imatge Bona estada i millor retorn!
Des del 1968:

Hijpanitat
Presentats
Entrades: 348
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 1:39 pm

Entrada Autor: Hijpanitat » dt. abr. 29, 2008 6:53 pm

En previsió que no faran fotos aquests parell (o si), Hijpanitat, SCI, penja unes quantes.
Si fa o no fa, son les que ells farien però amb menys qualitat, o potser amb pluja i tot :twisted:
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Hijpanitat, SCI
Nosaltres només venem aire

Hijpanitat
Presentats

Entrada Autor: Hijpanitat » dt. abr. 29, 2008 7:00 pm

Més fotos que son totes les que tindreu del viatge.
Potser, d'aquesta forma, "es piquen" i omplen el fòrum de fotos

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Hijpanitat, SCI

Hijpanitat
Presentats

Entrada Autor: Hijpanitat » dt. abr. 29, 2008 7:04 pm

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Hijpanitat, SCI

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dc. abr. 30, 2008 1:29 am

Molt maques les fotos de la sortida que fareu d'aquí a pocs dies.

Possats a fer ja podriau possar la crónica també. :lol:

Que ho passeu molt bé i el temps os sigui favorable. :!:

Aquesta me la perdo també. :cry:

Salut.
Salut i kilómetres

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dc. abr. 30, 2008 9:15 am

Quina enveja, vosaltres amb moto i nosaltres aquest pont ens toca fer d'avis... :D :D :D
(la veritat és que estem encantats que vingui el net)
Espero que ho passeu de conya :flor :flor :flor , i que feu fotografies inclús millors
de les que ha penjat Hijpanitat... :wink:

:!: :!: i Vvvvssss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dv. maig 02, 2008 10:21 pm

Merci Stelvio per les teves recomanacions :wink:

He fet la ruta tal com tu dius, i esperem poder realitzar-la, com cal. Portem dos bons planos i un afany de descobridors :roll:

Siono1000; la ruta espero que ja la tinguis redactada, tal i com vàrem xerrar-ho el darrer dia a les Fonts del Llobregat, sota una pluja permanent. La crònica la passes per privat per fer-li i cop d'ull i ja la penjarem en Pacs47 o jo mateix 8)

Sembla que sortirem vora les 7 del matí des de Girona i sobre les 11 estarem a Avinyó.

Els nervis ja afloren, les maletes de l'FJR ja son a casa i avui he anat a buscar el top case; preparar-ho tot, fer les maletes i marxar amb en Pac47 (o és 48?)
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dv. maig 02, 2008 11:30 pm

Ara tens nervis eh...

Ja os agradaria estar en marxa, doncs NO !!!!!!! haureu d'esperar fins Dilluns. :D

La referència que fas a no se quina conversa sota la pluja :shock: no l'entenc. Realment hi ha quelcom del que no m'enrrecordi ???? :oops:

O tot es fruit de la primavera ???? 8) 8) 8) :lol:

Que tingueu molt bon viatge i el temps fenomenal. La moto tot i no ser una V-Strom crec que no et fallarà, ja que per això es la segona millor moto del mon mundial i part de l'estranger. Es bona...si...però la segona. :wink:

Salut i records a en Pacs 49 a punt de trucà a 65.
Salut i kilómetres

Stelvio
Presentats

Entrada Autor: Stelvio » dg. maig 04, 2008 5:16 pm

Imatge http://belasana.com/songs/DEVO/Be%20Sti ... action.mp3
kel ha escrit:He fet la ruta tal com tu dius, i esperem poder realitzar-la, com cal. Portem dos bons planos i un afany de descobridors :roll:
Imatge

Imatge Bon viatge!
Des del 1968:

Hijpanitat
Presentats

Entrada Autor: Hijpanitat » dv. maig 09, 2008 10:02 pm

El serveis d'intel·ligència (sic) d'Hijpanitat informen que en kel ja és a casa i en Pacs47 és a punt d'arribar-hi.

disposen de material fotogràfic per demostrar que no cal anar a Transilvània per trobar Vampirs

Hijpanitat, SCI; es compromet a publicar el post de la crònica, en cas de que els dos brètols no ho facin.
Hijpanitat, SCI

Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » ds. maig 10, 2008 12:05 am

hijpanitat ha escrit:El serveis d'intel·ligència (sic) d'Hijpanitat informen que en kel ja és a casa i en Pacs47 és a punt d'arribar-hi.

disposen de material fotogràfic per demostrar que no cal anar a Transilvània per trobar Vampirs

Hijpanitat, SCI; es compromet a publicar el post de la crònica, en cas de que els dos brètols no ho facin.
bones!!!!!!!!!!!!

ja soc aqui mullat i remullat

salut
SOCI A.M.M. 16284

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » ds. maig 10, 2008 8:56 am

Unes fotos molt guapes i si que sónuna mica vampiresques
ImatgeImatge