moto recuperada
Moderador: Airald
- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
moto recuperada
hola a tots!
:D :D :D per fi tinc la moto arreclada, no no me l'han declarada sinistre total.
Després d'una operació on l'hi han canviat la forquilla, el disc de fre de davant, parafancs, retrovisors, plastics laterals (per cert sabeu que valen més aquets plastic que els amortidors!!!) torna a estar en servei.
Això és d'agraïr, doncs em pensaba que el perit no la voldria arreclar, i ja n'estava fart de portar sempre cotxe, caram reconec que em poso de mal humor quan porto cotxe, son vehicles tan poc agils!, ara que per desfogar-se dient tacos a tort i a dret van prou bé :lol:
salut i pollastres per a tothom!
:D :D :D per fi tinc la moto arreclada, no no me l'han declarada sinistre total.
Després d'una operació on l'hi han canviat la forquilla, el disc de fre de davant, parafancs, retrovisors, plastics laterals (per cert sabeu que valen més aquets plastic que els amortidors!!!) torna a estar en servei.
Això és d'agraïr, doncs em pensaba que el perit no la voldria arreclar, i ja n'estava fart de portar sempre cotxe, caram reconec que em poso de mal humor quan porto cotxe, son vehicles tan poc agils!, ara que per desfogar-se dient tacos a tort i a dret van prou bé :lol:
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
Re: moto recuperada
m'alegro per tu. Quina companyia tens ? qui te la va peritar ?gandalfxt ha escrit:hola a tots!
gracies per lo dels pollastres!
Erg Chebbi - Merzouga

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)