Matinal pare i filla

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Matinal pare i filla

Entrada Autor: Alucinamaripili » ds. abr. 19, 2008 12:50 pm

Aquest matí hem sortit la Mariona i jo a fer una volta vallesana, no hem agafat la càmara però hem passat per casa tornant i hem fet 4 fofillos.

Hem anat a St. Miquel del Fai, entre cents de bicicletes per aquella serpentejant carretera, després hem anat fins a Centelles, St. Quirze Safaja i hem tornat per Caldes i LLiçà per fer una mica de volteta....

Però el que jo volia a part d'explicar la sortideta, és la conveniència o no de portar a la canalla (ja crescudeta) a fer rutilles en moto...a ella li agrada molt i jo vaig amb comte (mai he sigut d'anar llimant estriberes)però és clar, la moto és la moto i en qualsevol moment...

No és que tingui remordiments d'haver-la dut a voltar, però és una reflexió que deixo sobre la taula.

Imatge
Imatge

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » ds. abr. 19, 2008 1:01 pm

Una ruta moltmaca i em molt bona companyia. Jo quan puc portar la meva fill em cau la baba.

Ens veim diumenge
ImatgeImatge

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: Matinal pare i filla

Entrada Autor: PEPI600 » ds. abr. 19, 2008 1:34 pm

alucinamaripili ha escrit:
Però el que jo volia a part d'explicar la sortideta, és la conveniència o no de portar a la canalla (ja crescudeta) a fer rutilles en moto...a ella li agrada molt i jo vaig amb comte (mai he sigut d'anar llimant estriberes)però és clar, la moto és la moto i en qualsevol moment...
Jo cada cop que he portat el nano, sempre hi penso, no ha de passar res, però vist el respecte que ens tenen a vegades et fa pensar dues vegades si portar-lo o no
Imatge Imatge

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Re: Matinal pare i filla

Entrada Autor: Oscar » ds. abr. 19, 2008 2:22 pm

alucinamaripili ha escrit:Aquest matí hem sortit la Mariona i jo a fer una volta vallesana, no hem agafat la càmara però hem passat per casa tornant i hem fet 4 fofillos.

Hem anat a St. Miquel del Fai, entre cents de bicicletes per aquella serpentejant carretera, després hem anat fins a Centelles, St. Quirze Safaja i hem tornat per Caldes i LLiçà per fer una mica de volteta....

No és que tingui remordiments d'haver-la dut a voltar, però és una reflexió que deixo sobre la taula.
El que tu dius es cert,jo vaig amb la meva filla de vuit anys i li encanta.A mi també m´agrada portar-la,però sempre estas amb el neguit .Si ha de pasar algo pasarà i punt però això de ser pares és així.
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » ds. abr. 19, 2008 3:12 pm

Mes val no pensar gaire, sino no hauriem de sortir ni nosaltres.....

Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » ds. abr. 19, 2008 4:50 pm

Jo penso que no hi ha al mòn res més maco que compartir allò que t'apassiona amb les persones que més t'estimes. Jo no veig l'hora de portar la meva filla gran amb mi a donar una volteta. Clar que patim perquè la portem al darrere, ben agafades, però jo no hi penso en la possibilitat de que passès alguna cosa. De segur que avui, Jordi, has pilotat més fí que mai i amb més atenció a qualsevol contingència que d'altres dies que circules sòl. La teva filla ha disfrutat. Mira-li a la cara i veuràs si has fet ben fet o no.
Segur que si¡¡¡¡¡¡ :wink: :wink: :wink: :wink:
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. abr. 19, 2008 5:10 pm

Ja tenim una futura motera al fòrum! :jump

Es que anant per Sant Miquel del Fai i Centelles, a qui no l'hi agrada anar en moto?

P.D: Fa anys vaig fer un recte a la paella que hi ha abaix els aparcaments de Sant Miquel del Fai que tela..... :oops:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. abr. 19, 2008 6:11 pm

Bona ruta i bona companyia (llastima de la moto)

Lo de adient de anar amb canalla o no.....amb cotxe be i vas no?
El % de perillositat es menor, pero continua siguent perillos oi?
I tantes altres activatats que fem, si ella li agrada i a tu tambe t´agrada que vingui amb tu....ENDAVANT!!

Aixi de petita apendra a estimar la moto, de la millor manera i no d´altres maneRes ;)
Ex ...moltes coses

Stelvio
Presentats
Entrades: 167
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 6:21 pm
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: Stelvio » ds. abr. 19, 2008 7:55 pm

Imatge

Doncs si ara patiu per portar-la al darrere, ja veureu el posat de Joe Bar que hi feu quan la porteu al davant i conduint la seva moto...
Imatge V'sss!
Des del 1968:

Imatge Si el coneixes sabràs quines rutes m'agraden

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » ds. abr. 19, 2008 9:43 pm

Steelman ha escrit:Aixi de petita aprendra a estimar la moto, de la millor manera i no d´altres maneRes ;)
:bow si senyor :bow
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Lluneta
Presentats
Entrades: 289
Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)

Entrada Autor: Lluneta » dg. abr. 20, 2008 10:42 pm

:D Doncs em sembla d'allo mes be sempre que es tingui cura. A mi m'hagues agradat agafar una moto de ben joveneta, aixi que si l'apren a estimar molt millor, aixo si, sempre amb molt de seny que per aixo esta el papi je je. Bona ruta i bona companyia.
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dl. abr. 21, 2008 9:51 am

Doncs a mí em passa igual.

La Judit fa 7 anys el mes vinent, i l'altre dia va probar de pujar i va dir 'papa papa, ja arribo bé a les estriberes...' condició que havíem posat per poderla dur (preguntava sovint quan la duria en moto).

Vam fer una volteta per Rubí, res, bàsicament anar a fer el vermut, com a estrena i per anarnos coneixent en un nou medi per a ella.

si, no pots evitar pensar... i si passa res... i vas amb tanta cura i tant pendent que ni vas a gust a la moto, però mira, també l'he ensenyada a anar en bici, i farem sortides en bici, i també pot passar ves a saber què. No els pots tancar en una urna perquè no els passi res.

El que es tracta és de ser conscient, i controlar fins on pots controlar, que malauradament no és tot.

Aviam si fem una KDD de mototurisme amb canalla !!!

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dl. abr. 21, 2008 2:04 pm

Tal i com diu l'ARBE,una kdd de mototurisme amb mainada, això pot tindre el seu què.

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. abr. 21, 2008 2:22 pm

Doncs a mi em sembla tant bé, que ja les estem fent...el que passa és que hi anem en cotxe.

Però sí que podria estar bé....i organitzar jocs per a ells i tot.

Terracota
Presentats
Entrades: 799
Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
Ubicació: Castellar del Valles

Entrada Autor: Terracota » dl. abr. 21, 2008 2:55 pm

La meva en te 10 i li encanta pujar a la moto. A vegades hem anat fins a Castellar i alguna volta pels voltants. Però si que fa cosa, si...
Un dia (l'unic que estat a punt de caure) en parat s'em va tombar la moto, però no se com (si que ho se, ella anava al darrera) la vaig aguantar i la vaig tornar a posar dreta.
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”