TENS GANES DE PROBAR UNA BMW AL CIRCUIT
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Es que tu has fet poca carretera. En 3 o 4 sortidetes més estaràs al meu nivell, o sigui, mitjà-baix. :lol:Bravo ha escrit:Ja m'agradaría, ja... però si gairebé no sé portar la meva, com per conduïr un "pepino" d'aquests en circuit... :shock: :shock: :shock:
Sagal, tu t'hi apuntaràs o què? :roll:

- Bravo
- Presentats
Poca carretera que he fet i l'altre dia vas i em portes a fer trail... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9Randy-650 ha escrit:Es que tu has fet poca carretera. En 3 o 4 sortidetes més estaràs al meu nivell, o sigui, mitjà-baix. :lol:Bravo ha escrit:Ja m'agradaría, ja... però si gairebé no sé portar la meva, com per conduïr un "pepino" d'aquests en circuit... :shock: :shock: :shock:
Em penso que el teu nivell el tindrè pel 2058, any amunt any avall. Si sòc un patata amb la moto¡¡¡¡¡
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Jo si que sóc un patata-patateru! Tothom em diu que jo no en sé d'anar en moto. :lol:Bravo ha escrit:
Poca carretera que he fet i l'altre dia vas i em portes a fer trail... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Em penso que el teu nivell el tindrè pel 2058, any amunt any avall. Si sòc un patata amb la moto¡¡¡¡¡

- Bravo
- Presentats
A mí no em cal que m'ho diguin. Ja ho veig jo prou bé amb aquests ullets que s'han de menjar els cucs. :D :D :DRandy-650 ha escrit:Jo si que sóc un patata-patateru! Tothom em diu que jo no en sé d'anar en moto. :lol:Bravo ha escrit:
Poca carretera que he fet i l'altre dia vas i em portes a fer trail... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Bravo
- Presentats
No hi ha millor manera d'aprendre que confessant-se un mateix com a ignorant. Hi estic totalment d'acord amb tú, company.Sagal ha escrit:Ojala, lo que pasa que fins que estigui recuperat del tot no puc apuntar-me gaire bé en lloc. Però qua estigui en forma un cureset de conducció el penso fer, tot i que fa 34 anys que vaig amb moto, però en vull apendreRandy-650 ha escrit:
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Jo, tio. I jo que en tenia com a punt de referència ara resulta que de retruc jo, també seré un mal conductor.Randy-650 ha escrit:Jo si que sóc un patata-patateru! Tothom em diu que jo no en sé d'anar en moto. :lol:Bravo ha escrit:
:twisted: :twisted: