Salutacions des de VIC...
Moderador: Airald
- Carlesvic
- Presentats
- Entrades: 47
- Membre des de: dl. abr. 21, 2008 9:31 pm
- Ubicació: Vic - Osona - Catalunya
Salutacions des de VIC...
Ei, en Randy ja m'ha renyat, per no fer la presentació,... jajaja, doncs va, ja la faig... Hola a tots, em dic Carles, soc de Vic, tinc 51 anys, i soc el germà d'en Sagal, ell es qui m'ha posa't en contacte amb tots vosaltres i m'ha fet venir a la sortida de les Fonts del Llobregat, tot i q passada per aigua, m'ho vaig passar molt be,..Tornarè,..segur!!.
Les motos han sigut una constant en la meva vida, des de petit que hi vaig i sempre n'he tingut, i fins q em mori,..jajaja, a casa tots hi anem, la dona i els meus fills, i sempre els he fomentat l'us d'aquest vehicle des de ben petits, (cosa q alguns pares no comparteixen)... però fent-los veure lo bo i lo dolent de la moto, i fins ara ens ha anat bé...
He tingut la sort de poder gaudir de la moto en totes les etapes de la meva vida, gracies a la meva dona que tambè li agrada molt anar-hi i alguns amics i familiars que han compartit amb mi tota classe de sortides... desde les matinals del dissabte, fins a viatges més o menys llargs, durant uns anys vaig participar en diferents Rallyes de regularitat cosa habitual fa uns anys enrera i que ara han gairebè desaparegut, i la veritat, eren divertits.
Ara ja tot el que pretenc es seguir gaudint de la moto, "hasta q el cuerpo aguante" i de totes les sensacions q et dona... per tant companys, segur q ens veurem en algunes sortides més,... i ja sabeu, a Vic, teniu un amic pel que us convingui... Una abraçada a tots!!! Ens veiem!!
Les motos han sigut una constant en la meva vida, des de petit que hi vaig i sempre n'he tingut, i fins q em mori,..jajaja, a casa tots hi anem, la dona i els meus fills, i sempre els he fomentat l'us d'aquest vehicle des de ben petits, (cosa q alguns pares no comparteixen)... però fent-los veure lo bo i lo dolent de la moto, i fins ara ens ha anat bé...
He tingut la sort de poder gaudir de la moto en totes les etapes de la meva vida, gracies a la meva dona que tambè li agrada molt anar-hi i alguns amics i familiars que han compartit amb mi tota classe de sortides... desde les matinals del dissabte, fins a viatges més o menys llargs, durant uns anys vaig participar en diferents Rallyes de regularitat cosa habitual fa uns anys enrera i que ara han gairebè desaparegut, i la veritat, eren divertits.
Ara ja tot el que pretenc es seguir gaudint de la moto, "hasta q el cuerpo aguante" i de totes les sensacions q et dona... per tant companys, segur q ens veurem en algunes sortides més,... i ja sabeu, a Vic, teniu un amic pel que us convingui... Una abraçada a tots!!! Ens veiem!!
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Benvingut al fòrum Carles
Salutacions des de Girona i rodalies
Em sembla que comença a ser perillós, això de tante gent d'Osona ...
Salutacions des de Girona i rodalies
Em sembla que comença a ser perillós, això de tante gent d'Osona ...
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Hola, Carles! :D
Aixi m'agrada, que et presentis una miqueta. Ja veus que hi ha bon rotllo per aqui, i alguns som gent seriosa. :lol:
Ens veiem en alguna propera sortideta, val? :jump
Ah!!! Vas finet en pluja, mare mevaaaaaaaaaa..... :shock: Entre els jardins Artigas i el restaurant anava al darrera teu. Jo sols tenia que fer el que feies tu, jejejeje. :mrgreen:
I ens agradaria molt a tots que si podessis ens fessis cinc cèntims de la teva-vostre època (tu i l'Ignasi) de Rallys de Regularitat. Jo era un gran seguidor en aquella època. Vas fer mai la Ronda500? Jo si. 500 km non-stop donant la volta a Catalunya, amb controls horaris per segellar. La sortida la feien des de Mas Badó (Castellterçol). A casa els meus pares tinc els trofeijos.
Aixi m'agrada, que et presentis una miqueta. Ja veus que hi ha bon rotllo per aqui, i alguns som gent seriosa. :lol:
Ens veiem en alguna propera sortideta, val? :jump
Ah!!! Vas finet en pluja, mare mevaaaaaaaaaa..... :shock: Entre els jardins Artigas i el restaurant anava al darrera teu. Jo sols tenia que fer el que feies tu, jejejeje. :mrgreen:
I ens agradaria molt a tots que si podessis ens fessis cinc cèntims de la teva-vostre època (tu i l'Ignasi) de Rallys de Regularitat. Jo era un gran seguidor en aquella època. Vas fer mai la Ronda500? Jo si. 500 km non-stop donant la volta a Catalunya, amb controls horaris per segellar. La sortida la feien des de Mas Badó (Castellterçol). A casa els meus pares tinc els trofeijos.

- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
- Terracota
- Presentats
- Entrades: 799
- Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Lobo Estepario
- Presentats
- Entrades: 41
- Membre des de: dt. abr. 15, 2008 2:41 pm
- Ubicació: Viladecans (Barcelona)
Benvingut desd'el Baix LLogregat ...
Gran sort la teva la d'haver pogut gaudir del plaer de les motos durant tota la teva vida. De fet jo començo ara a descubrir aquest mon.
Gran sort la teva la d'haver pogut gaudir del plaer de les motos durant tota la teva vida. De fet jo començo ara a descubrir aquest mon.
(...) en el fondo de su corazon sabia (o creia saber) en todo momento que no era realmente un ser humano, sino un lobo estepario.
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- JoanF
- Presentats