AQUESTA TARDA LA RUTA DELS MOLINS

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

AQUESTA TARDA LA RUTA DELS MOLINS

Entrada Autor: Sagal » ds. maig 03, 2008 7:17 pm

Avui tenia ganes d'anar amb moto, però al final han guanyat la dona i el gos, i com jo tampoc estic gaire fi, hem anat a passejar un tros de ruta dels Molins (Calldetenes) i us poso quatre fotos i el link.
És una ruta que es fa a peu, si algun dia algu ve per aquesta zona i li fa gracia que m'ho digui i li acompanyo, a part hi ha un moli que el posen en marxa i aixi veus com molinen el blat i es fa el pa, la riera te trams molt macos.

http://www.calldetenes.org/visia.htm

Imatge

Aquest orrio, un xicot de Calldetenes un dia em va dir si ets capaç de portar-me prou fusta per construir un orrio jo el faig. Doncs ja el veieu jo li vaig portar molta fusta i ell el va fer, l'orrio de dins te 50 mts quadrats, hi ha una taula molt guapa amb un banc a cada banda també fet per ell.

Imatge

Un del ponts que hi ha a la ruta

Imatge

Imatge

Aqui, el gos banyan-se una miqueta

Imatge
ImatgeImatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. maig 03, 2008 9:20 pm

Bona volteta, si senyor. :D I de ben segur que el gos s'estima més que el portis a passejar que no pas que surtiu a donar un tomb amb el moto. :lol:

Una pregunta dins la meva ignorància; un orrio què con* és? :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » ds. maig 03, 2008 9:29 pm

l'orrio, es molt conegut a galicia, era una caseta que es fa de moltes maneres de fusta de pedre, etcc. per guardar llavors o menjars, si et fixes els pilars hi ha una pedra i sobre aquesta pedra es contruiexs la casa aixi les rates si pujen per el pilar,no poden travessar la pedra cauen. També l'escala de pujar esta separada de l'entrada per un mitg metre aixi les rates tampoc poden entrar.
Si un dia el vols veure m'avises pujes amb la sra. i anirem a fer la ruta, i farem engejar el moli i podras gaudir de com es molina el blat per fer el pa. Això si abans avisem.

Arreveure
ImatgeImatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. maig 03, 2008 9:41 pm

Interesant, si senyor.

La meva Montse no camina gaire, sols per anar de compres. :lol: Però de totes maneres ja l'hi comentaré. :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”