Suggeriment
Moderador: Airald
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Suggeriment
Es podria crear un sub-fòrum d'ajuda a problemes de l'ordinador.
M'explico:
L'ordinador, (mitjà que estem utilitzant per comunicar-nos entre sortida i sortida) te moltes possibilitats que algunes les coneixem i altres en som totalment negats.
En altres fòrums he vist que tenen un apartat de preguntes, respostes, idees, etz, sobre el software el hardware i qualsevol problema.
Podriem possar-hi, per exemple, quins son els programes que fem servir, ajudar-nos en els problemes, donar-nos consells, idees.
Jo prefereixo consultar qualsevol dubte amb vosaltres que sé que em contestareu sincerament.
No sé si m'he explicat bé.............
V'sssssssss
007
M'explico:
L'ordinador, (mitjà que estem utilitzant per comunicar-nos entre sortida i sortida) te moltes possibilitats que algunes les coneixem i altres en som totalment negats.
En altres fòrums he vist que tenen un apartat de preguntes, respostes, idees, etz, sobre el software el hardware i qualsevol problema.
Podriem possar-hi, per exemple, quins son els programes que fem servir, ajudar-nos en els problemes, donar-nos consells, idees.
Jo prefereixo consultar qualsevol dubte amb vosaltres que sé que em contestareu sincerament.
V'sssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Re: Suggeriment
Perfecte 007,ja ens veurem a Tamarite,ah,i ja m`enrecordo de les samarretes,ehJames_Bond ha escrit:Es podria crear un sub-fòrum d'ajuda a problemes de l'ordinador.
V'sssssssss
007
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Albert ha escrit:Holaaaa,
Jo no crec que calgi fer un nou apartat, amb el que ens va costar reduir-los!!!! En tot cas podriem posar: Millores, suggeriments, proves i ajuda. D'aqueta manera aquest apartat tambe podria tenir una mica mes de vida pròpia.
Es una opinió nomes.
8) 8) 8)
Ajuda és el que necessitem molts amb tot això.
La idea és bona, tots sabem alguna cosa .........
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
- Burruktala
- Presentats
- Entrades: 629
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
- Ubicació: Parets del Valles
- Contacta:
Hola compis....
Jo trobo bé obrir un nou apartat amb ajuda, però sigui dit de pas, jo personalment obriria multitud de subforos.
Jo crec que el foro, creix molt ràpidament, l’altre va morir amb 18.800 missatges. Personalment crec que era una mica caòtic. Ja se que te buscador, però, hi havia 6 fils diferents d’intercomunicadors, dos o tres de rodes amb nitrogen, no se quants de cascs...... com a exemple. Amb les rutes igual. Moltes queien a l’oblit. D’altres es repeteixen. Moltes, interessants, amb descripcions acurades del recorregut que es perden en el mar de lletres del foro.
Ara hi som a temps.
Jo fragmentaria sobre tot els apartats de mecànica, i de sortides. Deixaria molt clar perquè son els posts.
Jo trobo bé obrir un nou apartat amb ajuda, però sigui dit de pas, jo personalment obriria multitud de subforos.
Jo crec que el foro, creix molt ràpidament, l’altre va morir amb 18.800 missatges. Personalment crec que era una mica caòtic. Ja se que te buscador, però, hi havia 6 fils diferents d’intercomunicadors, dos o tres de rodes amb nitrogen, no se quants de cascs...... com a exemple. Amb les rutes igual. Moltes queien a l’oblit. D’altres es repeteixen. Moltes, interessants, amb descripcions acurades del recorregut que es perden en el mar de lletres del foro.
Ara hi som a temps.
Jo fragmentaria sobre tot els apartats de mecànica, i de sortides. Deixaria molt clar perquè son els posts.
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Estic repassant les vostres sugerencies i ara he vist aquesta que no la recordava :)
Lo de crear molts subaparats per una banda se interessant per que esta tot molt més ben classificat i tal pero te els problemes de :
A) administració
B) alhora de posar un nou missatge en quin dels 15 subapartats li escau millor?
he pensat que potser seria interessant crear un post a principi del subforo de sortides i rutes a mode de index.
En aquest a mida que algu penji la seva ruta o sortida l´afegirem en aquest index. Aixi tot i que hi ha el buscador amb una mirada rapida en aquest post sabries ja si existeix aquesta sortida i on anar.
Que us sembla?
VS
Lo de crear molts subaparats per una banda se interessant per que esta tot molt més ben classificat i tal pero te els problemes de :
A) administració
B) alhora de posar un nou missatge en quin dels 15 subapartats li escau millor?
Per altra banda amb aixo et dono tota la raó.burruktala ha escrit:..Moltes, interessants, amb descripcions acurades del recorregut que es perden en el mar de lletres del foro.
Ara hi som a temps.
he pensat que potser seria interessant crear un post a principi del subforo de sortides i rutes a mode de index.
En aquest a mida que algu penji la seva ruta o sortida l´afegirem en aquest index. Aixi tot i que hi ha el buscador amb una mirada rapida en aquest post sabries ja si existeix aquesta sortida i on anar.
Que us sembla?
VS
Ex ...moltes coses
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Hola :D
Crec que pot ser molt útil, una idea magnífica.
:!: i Vvvssss
Crec que pot ser molt útil, una idea magnífica.
:!: i Vvvssss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
- Albert
- Presentats
Holaaaa,

Aquesta tambe em sembla una molt bona pensada, com casi sempre.Steelman ha escrit: ...he pensat que potser seria interessant crear un post a principi del subforo de sortides i rutes a mode de index.
Que us sembla?
VS
Sort,
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!Steelman ha escrit:Per altra banda amb aixo et dono tota la raó.
Que us sembla?
VS
Em sembla molt correcte, però el que no trobo gaire útil seria crear molts subapartats, si mireu d'altres foros de motos a vegades es veuen tants subapartats que no saps pas on has d'escriure...
Fins aviat!

- Albert
- Presentats
Holaaaaa,

En això tambe hi estic d'acord. Un repte important que voliem aconseguir era precissament la reducció d'apartats, per evitar que ens podesim perdre en un menu d'inici del fòrum senzill i que es podes veure en una sola pantalla, sense haver d'anar avall i amunt per buscar l'apartat que busquem, es per això que la solucuó que comenta el Jordi podria ser una solució excel.lent.carles ha escrit: Bones!!!
Em sembla molt correcte, però el que no trobo gaire útil seria crear molts subapartats, si mireu d'altres foros de motos a vegades es veuen tants subapartats que no saps pas on has d'escriure...
Fins aviat!
Sort,
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Steelman ha escrit: Dilluns si va bé m´hi posso
Doncs ja m'hi he possat ja tenim el INDEX DE RUTES DEL 2007
L´he organitzat per messos i al costat he posat qui ha fet la ruta (si la fet en solitari) o en cas de sortides de grup, he posat el seu incitador i Mototurisme ;)
Ex ...moltes coses
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Com s'ho curra l'administrador. Felicitats! :pcSteelman ha escrit:Steelman ha escrit: Dilluns si va bé m´hi posso
Doncs ja m'hi he possat ja tenim el INDEX DE RUTES DEL 2007
L´he organitzat per messos i al costat he posat qui ha fet la ruta (si la fet en solitari) o en cas de sortides de grup, he posat el seu incitador i Mototurisme ;)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Si el disc dur no esta danyat es pot recuperar, pero si esta molt danyat...
PEr fer-ho l'hauries de conectar en un pc que ja tingui un disc dur (per tal de que pugui arrarncar amb normalitat) i tenir punjat el defectuos com a secundari
Abans d´entrar al teu PC hauries d´entrar a la BIOS i mi rar si al menys el reconeix, i despres des de windows a veure si pots veure'l
Aixo es lo facil. Si aixi no el pots veure aleshores amb linux o unix que pots treballar a mes baix nivell (si en saps) es pot intentar montar el disc dur i intentar extreure-n la informacio. Pero per aixo ja necessites saber bastant el que fas
PEr fer-ho l'hauries de conectar en un pc que ja tingui un disc dur (per tal de que pugui arrarncar amb normalitat) i tenir punjat el defectuos com a secundari
Abans d´entrar al teu PC hauries d´entrar a la BIOS i mi rar si al menys el reconeix, i despres des de windows a veure si pots veure'l
Aixo es lo facil. Si aixi no el pots veure aleshores amb linux o unix que pots treballar a mes baix nivell (si en saps) es pot intentar montar el disc dur i intentar extreure-n la informacio. Pero per aixo ja necessites saber bastant el que fas
Ex ...moltes coses
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
Steelman ha escrit:Si el disc dur no esta danyat es pot recuperar, pero si esta molt danyat...
Amb la BIOS només troba 6 gb dels 11'5 que té d'arxius i programes, i no arrenca, va fent clic, clic, clic....
de linux i unix no en tinc ni idea :x :x
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
Gràcies Jordi, ho faré.Steelman ha escrit:Si fa el tipic clack-clack es que esta bastant fotut el disc.
De totes maneres ara hauries de mirar la segona opcio.
Jo no en tinc molta idea de Linux/unix pero es pot fer.
Envia un privat a en burgmanpep i li comentes ;)
V'ssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep