Caiguda important de Lorenzo a Xangai

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Caiguda important de Lorenzo a Xangai

Entrada Autor: Steelman » dv. maig 02, 2008 8:42 am

Imatge

Lorenzo és a l'hospital després d'una greu caiguda als primers lliures del Gran Premi de la Xina

Més info aaqui
Ex ...moltes coses

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. maig 02, 2008 7:28 pm

El video de la caiguda.IMPRESSIONANT
[youtube][/youtube]
Ex ...moltes coses

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. maig 02, 2008 7:33 pm

3 curses i 3 poles.

Des del primer dia que vaig veure que anava massa al limit. Per guanyar curses s'ha d'anar al limit, obviament, però Dani va guanya a Xeres i no anava al limit. :roll:

Esperem que es recuperi aviat i tornem a veure al Lorenzo de sempre. Sense ell el MotoGP no tindrà tanta emoció. És dubte per la cursa de Xina, però suposo que correra infiltrat.

....La caída de Lorenzo se produjo al propinarle un fuerte latigazo su moto que le hizo salir despedido y caer mal, sobre sus piernas....

Va fallar el control de tracció?
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Adi Kaifern
Presentats
Entrades: 168
Membre des de: dl. juny 11, 2007 7:07 pm

Entrada Autor: Adi Kaifern » dv. maig 02, 2008 9:19 pm

Vssssss
Adi Kaifern l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 25, 2009 4:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » ds. maig 03, 2008 7:43 pm

I quart per a la sortida de cursa de demà....quin parell de pebrots té aquest nano.

jordi__99
Presentats
Entrades: 283
Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm

Entrada Autor: jordi__99 » dl. maig 05, 2008 10:39 pm

Randy-650 ha escrit:....La caída de Lorenzo se produjo al propinarle un fuerte latigazo su moto que le hizo salir despedido y caer mal, sobre sus piernas....[/i][/color]

Va fallar el control de tracció?
Pel que he vist, es va aixecar la roda del davant i al tornar al terra es va desequilibra la moto.

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dl. maig 05, 2008 11:36 pm

Doncs be, tenia els dos tormells trencats i va fer cuart, aquest nen es increible, ja hos ho vaig dir, es el proxim Rossi!!!!!!

I Rossi, va estar genial,

ah, el Pedrosa, va tenir que reservar motor :shock:

Es pensaria que estaba a la F1 , que has de correr dos carreres amb el mateix motor??????

I es que ja n`hes de reservat el Pedrosa, ja!!!!

Força ROSSI, i, X fuera!!!!!!!!!

P.D: Que hagues fet el Lorenzo, si no hagues estat tocat?????? :shock:

:wink:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dt. maig 06, 2008 9:23 pm

J@N LINCE ha escrit:Doncs be, tenia els dos tormells trencats i va fer cuart, aquest nen es increible, ja hos ho vaig dir, es el proxim Rossi!!!!!!

I Rossi, va estar genial,

ah, el Pedrosa, va tenir que reservar motor :shock:

Es pensaria que estaba a la F1 , que has de correr dos carreres amb el mateix motor??????

I es que ja n`hes de reservat el Pedrosa, ja!!!!

Força ROSSI, i, X fuera!!!!!!!!!

P.D: Que hagues fet el Lorenzo, si no hagues estat tocat?????? :shock:

:wink:
Home, en primer lloc, el que ha demostrat, es que no té seny, ja que si estàs lesionat no pots seguir fent com si res, i el pitjor de tot, es que ningú li obligués a quedar-se al box. Tal i com demostren les proves mediques, el tema s'ha agreujat.

Peró está tant picat amb en Pedrosa, que es cega totalment, i al final es paguen les consequencies....

En segon lloc, en Pedrosa guarda motor, pero perque cal anar a més si va primer del mundial, d'aixó s'en diu seny, cosa que altres nois de la seva edad no tenen...

I per acabar felicitar en Rossi, que sembla que les bronques al equip Yamaha, estan fent efecte...

Endevant DANI!!!!!!!!!!!!

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dc. maig 07, 2008 12:03 pm

en Lorenzo ha demostrat que es un crio,... cegat pel pique que te amb el Dani no ha posat coneixement en aquesta cursa i deu no vulgui que la lesi´ño porti mes conseqüéncies que les que ja sabem. Que es un fora de serie? no ho dubta ningu, pero li falta posar seny...

En Pedrosa esta demostrant que es un pilot madur i amb seny. Arrisca lo necesari pq ja n'ha vist de tots colors amb les lesions.

Força Dani!!! :D

Avalanche
Presentats
Entrades: 36
Membre des de: dl. maig 05, 2008 3:44 pm
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: Avalanche » dc. maig 07, 2008 12:39 pm

El Lorenzo ha fet el que molts altres pilots han fet abans, pujar a la moto amb lesions importants, ni més ni menys!

No crec que tingui a veure amb l'edat, simplement és caràcter i un parell de dallonses que s'ha de tenir per pujar-se a la moto en aquelles condicions.
Imatge

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dc. maig 07, 2008 4:57 pm

Molt be això del Lorenzo jo ja deia que era un tontet.Ja voldria veure jo el mal real que es va fer.Com pot ser que estitjes la moto a la recta per sortir.Jo em vaig trencar el turmell a l´estiu i no podia posar ni la punta del peu a terra.Pel que he llegit la lesió no era tan com deien.Ara si,la seva "heroicitat",l´ha portat a empitjorar la lesió i tindre que estar unes tres setmanes de baixa.
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. maig 07, 2008 10:49 pm

oscar ha escrit:....Ara si,la seva "heroicitat",l´ha portat a empitjorar la lesió i tindre que estar unes tres setmanes de baixa.
Em penso que ja no tindrem al Lorenzo que tots coneixem, a partir d'ara....

En Dani era molt nerviós també, fins que es va fotre aquella patacada forta, i arrel d'això va perdre una mica l'agresivitat que el feia diferent als altres.

Ojalà m'equivoqui.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dj. maig 08, 2008 10:53 pm

avalanche ha escrit:El Lorenzo ha fet el que molts altres pilots han fet abans, pujar a la moto amb lesions importants, ni més ni menys!

No crec que tingui a veure amb l'edat, simplement és caràcter i un parell de dallonses que s'ha de tenir per pujar-se a la moto en aquelles condicions.

:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow

El Lorenzo es un CRACK, i en aquest mundial quedara pel davant del tant conservador Pedrosa. :wink:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Respon

Torna a “General”