Algú li fa patxoca fer una volteta per Grècia al Setembre?
Moderador: Airald
- ZAXMOTORRADER
- Presentats
- Entrades: 121
- Membre des de: ds. oct. 13, 2007 8:42 am
- Ubicació: BCN/Castillonroy (Polònia i la Llitera)
- Contacta:
Algú li fa patxoca fer una volteta per Grècia al Setembre?
Woles!!!
Aquest mes de setembre, m’agradaria fer una volteta per Grècia amb la moto. En principi vaig sol, i si hagués algú amb ganes d’aventura, fer quilòmetres i ganes de conèixer mon i que es volgués afegir, doncs millor que millor.
Si us fa patxoca, en parlem...........
W.sssssss!!!!
Aquest mes de setembre, m’agradaria fer una volteta per Grècia amb la moto. En principi vaig sol, i si hagués algú amb ganes d’aventura, fer quilòmetres i ganes de conèixer mon i que es volgués afegir, doncs millor que millor.
Si us fa patxoca, en parlem...........
W.sssssss!!!!
- Xavi-Gs
- Presentats
- Entrades: 662
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
- Ubicació: Almenar
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
¿que voldir aixó,Xavi? :shock: :shock:xavistrom ha escrit:Bones!!!
....A lo millor em podria anar be...ara que estic sol.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Xavi-Gs
- Presentats
- Entrades: 662
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
- Ubicació: Almenar
- Stelvio
- Presentats
- Entrades: 167
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 6:21 pm
- Ubicació: Mataró

ZAXMOTORRADER ha escrit:Aquest mes de setembre, m’agradaria fer una volteta per Grècia amb la moto...

Meteora

Meteora estiu

Meteora hivern
Benvolgut amic, desitjo que aviat puguis dir que a Grècia ja no hi vas sol, de fet ja no hi anaves de sol, per que quan algú com tu, que te un peu a Castillonroy i un altre a Barcelona proclama aquesta afirmació, evoca els noms de la Corona d’Aragó, Roger de Flor i els Almogàvers, Ramón Muntaner, Berenguer de Entença, Bernat de Rocafort, Atenes i Neopàtria, Nàpols, Calàbria i Sicília, Corsega i Sardenya, noms de carrers de Barcelona és ben veritat, però indicadors de la història catalana per terres gregues quan allà vàrem establir els Ducats Catalans d’Atenes i Neopàtria i poc va faltar de que Roger de Flor s’embranqués a conquerir l’Àsia seguint els passos de Carlemany (de fet se’l coneix com el Carlemany Català). De totes aquestes elucubracions només et demanaria que no portessis a Grècia la tristament famosa per els grecs “venjança catalana” duta a terme per els Almogàvers arrel del assassinat amb traïdoria de Roger de Flor, es clar que potser s’ho mereixien, però això ja serien figues d’un altre paner. En tot cas, si passes per un dels monestirs grecs (els monjos solen tenir una memòria caligrafica) no diguis que ets català o faràs reviure les expressions, encara vives, de “Tant de bo et vegi sota l’espasa d’un català" o " Fes via, gos català!".
En un altre ordre de coses, procura de visitar Meteora. En a tu i en a mi que ens agrada la muntanya, sembla que estiguem a Montserrat. I tampoc oblidis que a Grècia també s’hi fa esqui de muntanya!

Des del 1968:
Si el coneixes sabràs quines rutes m'agraden

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- Alex
- Presentats
- Entrades: 387
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
- Ubicació: Segrià
- Contacta:
grecia
aixo,aixo,posa dates i com ho vols fer.
al setembre faig vacances i segons el presupost et podria acompanyar.
V'ss!!
joroña ke joroña!!!
al setembre faig vacances i segons el presupost et podria acompanyar.
V'ss!!
joroña ke joroña!!!
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- ZAXMOTORRADER
- Presentats
- Contacta:
Woles!!!!!!
A veure, la cosa encara no es massa consistent, ja que tot just li hi començo a donar forma. Una mica la idea es anar de BCN a Gènova en Ferri, travessar Itàlia fins a Brindisi on vull agafar una altre Ferri i un cop a Grècia voltar i voltar. Jo per viatjar vinc de l’escola cutre, es a dir, menjar de super ,dormir de càmping, i aprofitar el temps al màxim (que si un dia em quedo sense dinar que sigui per haver anat a veure alguna cosa), i sobretot, intentar descobrir aquell raconets que no surten ni als llibres. –Tu ja saps de que parlo,-oi Joan?
Les dates aprox serien del 1 al 28 de Set, encara me les han de confirmar.
“Seguiremosinformadopermanezcanatentosasuspantallas”
W’ssssssss!!!!
A veure, la cosa encara no es massa consistent, ja que tot just li hi començo a donar forma. Una mica la idea es anar de BCN a Gènova en Ferri, travessar Itàlia fins a Brindisi on vull agafar una altre Ferri i un cop a Grècia voltar i voltar. Jo per viatjar vinc de l’escola cutre, es a dir, menjar de super ,dormir de càmping, i aprofitar el temps al màxim (que si un dia em quedo sense dinar que sigui per haver anat a veure alguna cosa), i sobretot, intentar descobrir aquell raconets que no surten ni als llibres. –Tu ja saps de que parlo,-oi Joan?
Les dates aprox serien del 1 al 28 de Set, encara me les han de confirmar.
“Seguiremosinformadopermanezcanatentosasuspantallas”
W’ssssssss!!!!
-
- Presentats
- Entrades: 552
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Contacta:
:D :D :D :D :D :D tu ets dels meus...ZAXMOTORRADER ha escrit: Jo per viatjar vinc de l’escola cutre, es a dir, menjar de super ,dormir de càmping, i aprofitar el temps al màxim (que si un dia em quedo sense dinar que sigui per haver anat a veure alguna cosa),...
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Jo si anes sol tambeJordiTrident ha escrit::D :D :D :D :D :D tu ets dels meus...ZAXMOTORRADER ha escrit: Jo per viatjar vinc de l’escola cutre, es a dir, menjar de super ,dormir de càmping, i aprofitar el temps al màxim (que si un dia em quedo sense dinar que sigui per haver anat a veure alguna cosa),...
Ex ...moltes coses
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
-
- Presentats
- Entrades: 552
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Contacta:
Tens tota la raó del món!!!! quan vaig acompanyat les coses canvien bastant...(ni millor, ni pitjor...simplement diferent)Steelman ha escrit:Jo si anes sol tambeJordiTrident ha escrit::D :D :D :D :D :D tu ets dels meus...ZAXMOTORRADER ha escrit: Jo per viatjar vinc de l’escola cutre, es a dir, menjar de super ,dormir de càmping, i aprofitar el temps al màxim (que si un dia em quedo sense dinar que sigui per haver anat a veure alguna cosa),...
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100
- ZAXMOTORRADER
- Presentats
- Contacta:
Mare meva, mare meva , mare mevaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! :wall
Aixó es pitjor que fer les maletes i no saber que deixar per que no hi cap tot. Ostres ,o em falten dies de vacances o em sobren coses per veure.........caguntot! :martell
Ja m'estic ficant nervi.................. :enfadat (es que jo soc de els que vull veure-ho TOT )
apa, permanescanatentosasuspantallaseguiremusinfurmando....................
Aixó es pitjor que fer les maletes i no saber que deixar per que no hi cap tot. Ostres ,o em falten dies de vacances o em sobren coses per veure.........caguntot! :martell
Ja m'estic ficant nervi.................. :enfadat (es que jo soc de els que vull veure-ho TOT )
apa, permanescanatentosasuspantallaseguiremusinfurmando....................
- ZAXMOTORRADER
- Presentats
- Contacta:
Jroñaquejroña Tour 2008; Semblava que mai arribava el dia però finalment ja es aquí............ Bufffff.
Doncs be companys, per fi ha arribat l’hora de la veritat i només resten unes hores per marxar a terres hel·lèniques, i quins nervis, no ho puc negar perque....... -Comença l’aventura!!!!!!! :jump
W’sssssssssss, ens veiem a la tornada!!!
Doncs be companys, per fi ha arribat l’hora de la veritat i només resten unes hores per marxar a terres hel·lèniques, i quins nervis, no ho puc negar perque....... -Comença l’aventura!!!!!!! :jump
W’sssssssssss, ens veiem a la tornada!!!
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )