Trucades amb numero privat

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Terracota
Presentats
Entrades: 799
Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
Ubicació: Castellar del Valles

Trucades amb numero privat

Entrada Autor: Terracota » dt. maig 20, 2008 3:58 pm

Des de fa dies que rebem a casa a diferents hores del dia trucades des de un numero ocult. Hem despenjat algun cop i es talla de seguida, pràcticament al moment. Havia sentit que ho feien per agafar la línia i coses així. Algú n'ha sentit a parlar? o senzillament es algú que s'avorreix i no sap que fer...
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. maig 20, 2008 4:04 pm

Jo de fet m'aburreixo, si em dones el ten nºet trucaré; això si, sense nº ocult.

Bromes a part, no sé pas el motiu per el que ho poden fer, potser es mainada per fer alguna broma :twisted: :twisted:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dt. maig 20, 2008 4:44 pm

Doncs a mi també em va pasar fa un parell de dies.
:evil: :evil:

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dt. maig 20, 2008 5:19 pm

a mi em pasa des de fa bastant de temps,..... sincerament fa venir ganes de cancelar el contracte del telefon, i si no pos per internet (no tenim cable a Valls encara) ja ho haguiessim fet pq amb els mobils ja fem.

A mi el que passa no es que es pengi si no que no diuen res. JO crec que son maquinotes d'aquestes que truquen soles sollo l'episodi dels Simpsons en que se'n troba una a la brossa y comença a demanar calers per telefon,...

Terracota
Presentats

Entrada Autor: Terracota » dt. maig 20, 2008 7:08 pm

kel ha escrit:Jo de fet m'aburreixo, si em dones el ten nºet trucaré; això si, sense nº ocult.

Bromes a part, no sé pas el motiu per el que ho poden fer, potser es mainada per fer alguna broma :twisted: :twisted:
Si ja el tens el meu número. Bé es veritat el del mòbil.. :lol:

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. maig 20, 2008 7:20 pm

terracota ha escrit:
kel ha escrit:Jo de fet m'aburreixo, si em dones el ten nºet trucaré; això si, sense nº ocult.

Si ja el tens el meu número. Bé es veritat el del mòbil.. :lol:
Necessito l'altre .....
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Josep973
Presentats
Entrades: 2131
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
Ubicació: Preixens-Lleida

Re: Trucades amb numero privat

Entrada Autor: Josep973 » dt. maig 20, 2008 8:46 pm

terracota ha escrit:Des de fa dies que rebem a casa a diferents hores del dia trucades des de un numero ocult. Hem despenjat algun cop i es talla de seguida, pràcticament al moment. Havia sentit que ho feien per agafar la línia i coses així. Algú n'ha sentit a parlar? o senzillament es algú que s'avorreix i no sap que fer...
a mi tambe m´ha pasat :shock: :shock: :shock:
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.

Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

Entrada Autor: Gandalfgs » dt. maig 20, 2008 9:09 pm

pots fer que les trucades amb numero ocult no et facin sonar el tel. si tens el contestador de telefonica activat, hi aniran a parar, si el tens desactivat ni tansols t'enteraras que t'han trucat. (ara no m'en recordo quina combinació s'havia de fer pero a telefonica t'ho diran), crec que era *067 o algu aixi

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. maig 20, 2008 10:16 pm

Jo he trucat a telèfons fixes amb numero ocult per motius de feina(no vull que segons qui sapigue el meu mòbil particular) i surt un contestador que diu que no s'ha acceptat la trucada perquè estava feta amb numero amagat.

Generalment qui sol fer trucades i penja es canalla o algun beneit. Ja s'en cansaran. Jo no hi donaria més importància.

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. maig 20, 2008 11:35 pm

James_Bond ha escrit:
Generalment qui sol fer trucades i penja es canalla o algun beneit. Ja s'en cansaran. Jo no hi donaria més importància.
Doncs no, no van per aqui els tiros. És com una mena de spam telefònic, i penso que és més seriós el tema del que ens pensem. :roll:

Per cert, a mi també em truquen...... :evil:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Terracota
Presentats

Entrada Autor: Terracota » dc. maig 21, 2008 8:25 am

Randy-650 ha escrit:
James_Bond ha escrit:
Doncs no, no van per aqui els tiros. És com una mena de spam telefònic, i penso que és més seriós el tema del que ens pensem. :roll:

Un spam telefònic però amb quina finalitat?

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dc. maig 21, 2008 9:18 am

terracota ha escrit:
Randy-650 ha escrit:
James_Bond ha escrit:

Un spam telefònic però amb quina finalitat?

Si,si jo també tinc trucades d´aquestes ( de dues a tres ) cada dia, despenjes i es talla.( nº ocult )... :evil: :evil: :evil:
a part d´aixó gent que ofereix els seus serveis telefònics, tabac , dispensadors d´aigüa, etc.etc.

a vegades tinc ganes de seguir-los la corrent i com la majoria son sudamericans o truquen de fora, doncs jo els parlo sempre en català.....sempre penjen , no falla mai. :twisted: :twisted:
Imatge

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dc. maig 21, 2008 11:23 am

a mí em va passar ja fa un temps que a les 12.30 de la nit va sonar el telèfon de casa, que fa que s'et surti el cor de llo, amb el cague de que ha passat alguna cosa, i la por que et despertin la canalla....
i era un catxondo amb ganes de broma... amb el petit detall que va oblidar que avui dia els telèfons de casa ensenyen el número del que truca si no es prenen les degudes precaucions.
Em vaig posar el despertador a les 5, em vaig llevar i li vaig tornar la trucada.

el vostres cas pot ser desde xorissos que volen controlar a quines hores hi ha algú, que crec improbable, a un error en el nº d'algun sistema telemàtic, d'enviament de faxos, o dades, o sistema d'alarma.

Una solució és no despenjar ocults, jo sovint ho faig amb el mòbil, i ho dic obertament, si truques ocult hauràs de deixar missatge, perquè no despenjo. Si no tens la consideració d'identificarte, tampoc jo tinc perquè despenjar si no sé qui és qui em truca.

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dg. maig 25, 2008 1:57 am

Ben fet! No núm. = No contesta!

Hi han números ocults, números desconeguts i uns que em fan molta gràcia que et surt: "sense número"!! Ja, ja, si no té número com és que truca?? No se n'ha de contestar cap!!!! :x
ImatgeUnforgiven

Respon

Torna a “Cerveseta”