Actualitzacio del TomTom Rider I i II

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Actualitzacio del TomTom Rider I i II

Entrada Autor: Steelman » dg. abr. 27, 2008 8:03 pm

Tal i com posa en Deubcn al foro de la AND ha sortit la nova actualitzacio del TTRIder.

US enganxo el seu post
DeuBCN ha escrit:Bueno pues ayer estuve trasteando el Rider ante las noticias de nuevo soft. Los nuevos mapas, versión 7, ya corrian hacia tiempo pero no habia Sistema operativo (Navcore) para Rider que permitiera utilizar estos nuevos mapas.

Y esta mañana lo hemos probado .... y funciona. Sobre todo los radares, que me parece que en CAtalunya hay más radares que km de carretera. :cry:

Por si os sirve de ayuda, os comento mis experiencias:

Navcore: 7.54, se baja con el Tomtom Home, lo detecta nada más conectar el Rider. Se instala, parece ir todo bien pero al final da un error de instalación. Me parece que es algo superfluo porque al poner en marcha de nuevo el Rider, todo funciona y con la nueva versión.

Tomtom Home: Nueva versión 2.3

Nuevos map@s: Mapas

Para superar la protección: Botiquin

Mas dudas: Javiermb.com

Comentarios:

- La nueva instalación invalida el Tripmaster, al menos de momento
- Para instalar el nuevo mapa, tuve que quitar el anterior y hacer limpieza de la memoria flash
- Importante hacer copia de seguridad antes de trastear nada, que las cosas piratas ya sabeis .....

Y por ultimo, los radares: Radares
Bajaros los 2 ficheros ;-)
Ex ...moltes coses

SetCincTres
Presentats
Entrades: 457
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 3:30 pm
Ubicació: BAIX MARESME--VILASSAR DE DALT

Entrada Autor: SetCincTres » dl. abr. 28, 2008 9:50 am

Hola a tothom.

A mi es va actualizar automaticament l'altre dia al conecta el tomtom a l'ordinador, i es cert que dona un error pero el tom tom amb funciona be.

Ara be, ahir vaig anar a donar una volteta, res uns 90 km. i sorpresa, unes de les coses que amb instal-lar noves, es una "sireneta" que quan et passes de la vel-locitat que marca la carretera per on vas t'avisa es una collonada, perque aqui a molts llocs la N-II esta marcada a 50 Km. i l'autopista els famosos 80 Km. i el tomtorom no para d'avisarte amb la "SIRENETA" dels nassos.

Espero que algu entes amb la materia, averigui com es pot treura la sireneta. perque sino acabarem amb el cap com un timbal.
PER SOBRE DE TOT L'AMISTAT

JAUME I Mª ANGELS

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. abr. 28, 2008 10:31 pm

Ja tinc el tomtom actualitzat !!!

Ara només caldrà provar-lo i que tot funcioni bé

Vssssssss
007 :D
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dl. abr. 28, 2008 11:56 pm

Doncs jo l'he conectat a l'ordenata i no s'actualitza res.
Com con* ho feu?
:evil: :evil: :evil: :evil:

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. maig 15, 2008 9:24 pm

Ja m´he actualitzat el tomtom i els mapes
Els mapes estan molt be , em surten carreteres que estan fent al voltant de reus i que encara no estan inagurades!!

Del Navcore (el porgrama del tomtom) hi ha coses interessants com les estadistiques de viatge, lo que t´avisa de les velocitats,....

Esta prou be ;)

JoanF el tomtom s´actualitzara sol quant el conectis al pc si tens instalat el tomtomhome (t´el pots baixar gratis del www.tomtom.com)

Vs
Ex ...moltes coses

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm

Entrada Autor: JoanF » dv. maig 16, 2008 11:46 pm

Moltes gràcies Jordi. Jo, com que soc un patata, quant tinc problemes truco ha l'informatic de Juneda, i en un plis plas tot arreglat.
:oops: :oops: :oops:

Ramon_vfr
Presentats
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. maig 20, 2008 10:37 pm

Gracies Jordi !!! Estic actualitzant els mapes Imatge

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

roger
Presentats
Entrades: 345
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
Ubicació: Andorra la Vella

Entrada Autor: roger » dj. maig 22, 2008 5:41 pm

Coneixeu que te de nou aquesta versió ???

La estic posant, pero m'ha dit que no tenia espai i m'ha dit que esborres, li he marcat els codis postals ?? Pero no se quant o com es fan servir ???

Per als mapes nous, com s'ha de fer ?? I quin de tots els que surten es el que s'ha de posar ??

Gràcies
Roger
VStrom dl650 k7

Imatge

roger
Presentats
Entrades: 345
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
Ubicació: Andorra la Vella

Entrada Autor: roger » dj. maig 22, 2008 5:47 pm

No se que te de mes, pero la aparença la han canviat una mica, no ??
Roger
VStrom dl650 k7

Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. maig 22, 2008 11:17 pm

roger ha escrit:No se que te de mes, pero la aparença la han canviat una mica, no ??
roger, que és de la teva vida, noi, que estàs desaparescut!!!!! :D :D :D :D :D :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. maig 22, 2008 11:50 pm

roger ha escrit:Coneixeu que te de nou aquesta versió ???

La estic posant, pero m'ha dit que no tenia espai i m'ha dit que esborres, li he marcat els codis postals ?? Pero no se quant o com es fan servir ???

Per als mapes nous, com s'ha de fer ?? I quin de tots els que surten es el que s'ha de posar ??

Gràcies
Hi ha coses interessants.
T´avisa quant pases de velocitat de la via
Tens mes opcions de configuracions al menu
Canvia la pantalla de nit/dia segons hora i latitud...

Els mapes...jo de tu que estas a Andorra m´agafaria el de França, España i western europe.

AL de Wester Europe hi surt tb la peninsula i frança pero al mateix nivell de detall
Ex ...moltes coses

McGuines
Presentats
Entrades: 55
Membre des de: dg. maig 25, 2008 11:04 pm
Ubicació: Moià Bcn

Entrada Autor: McGuines » dg. juny 01, 2008 10:27 pm

Ahir vaig estar actualitzant el tomtom raider 1, per fi, despres de tres intents i amb la vostre ajuda (i sobretot la de la meva dona) HO HEM ACONSEGUIT!!! :jump

Gracies per portarme pel bon camí, sou uns craks!!! :bow

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dl. juny 30, 2008 10:58 am

Jo me l'he actualitzat ara fa poc, i hi ha una funcionalitat nova que m'hi va molt bè. I és la opció de apagar-se entre ordre i ordre, o sigui s'encencen abans de 2 km de la propera cruilla, o per avisar-te de radars.

Va de nassos, ja que no el tinc conectat a la bateria, encenia i apagava quan m'interessava, a mès que els avisos de radars els veus mès clars, ja que se t'encen de cop la pantalla.

Ara queda pendent actualitzar els mapes.

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. jul. 03, 2008 5:10 pm

Vendetta ha escrit:Jo me l'he actualitzat ara fa poc, i hi ha una funcionalitat nova que m'hi va molt bè. I és la opció de apagar-se entre ordre i ordre, o sigui s'encencen abans de 2 km de la propera cruilla, o per avisar-te de radars.

Va de nassos, ja que no el tinc conectat a la bateria, encenia i apagava quan m'interessava, a mès que els avisos de radars els veus mès clars, ja que se t'encen de cop la pantalla.

Tens tota la raó!! No la sabia aquesta opcio i avui cami de Manresa per canviar les rodes , tot i que ja em sabia la ruta de sobres l´he portat aixi i va molt be.
Qualsevol cruilla ,radar,...s'activa de nou la pantalla.
He fet la prova i d´anada aixi no ha gastat ni una ratlla , de tornada tota la estona ences...tres (contem-ne dos, ja q una potser era de l´anada)

Gracies Vendetta per comentar-hOO!!!!!!!!!!!!
Ex ...moltes coses

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dv. jul. 04, 2008 1:38 am

Steelman ha escrit:
Vendetta ha escrit:Jo me l'he actualitzat ara fa poc, i hi ha una funcionalitat nova que m'hi va molt bè. I és la opció de apagar-se entre ordre i ordre, o sigui s'encencen abans de 2 km de la propera cruilla, o per avisar-te de radars.

Tens tota la raó!! No la sabia aquesta opcio i avui cami de Manresa per canviar les rodes , tot i que ja em sabia la ruta de sobres l´he portat aixi i va molt be.
Qualsevol cruilla ,radar,...s'activa de nou la pantalla.
He fet la prova i d´anada aixi no ha gastat ni una ratlla , de tornada tota la estona ences...tres (contem-ne dos, ja q una potser era de l´anada)

Gracies Vendetta per comentar-hOO!!!!!!!!!!!!
Si és que trobo que és un detall força important, amb aquesta opció és absurd conectar-lo a toma de corrent de la moto, i ningù havia fet el comentari.

De res Steelman, a disposa en el que es pugui. 8)

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. jul. 24, 2008 9:39 pm

Cap amunt !!! Ho pujo perqué això és interessant :D
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. ago. 27, 2008 7:14 pm

James_Bond ha escrit:Cap amunt !!! Ho pujo perqué això és interessant :D
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

NouSetTres
Presentats
Entrades: 496
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
Contacta:

Entrada Autor: NouSetTres » dg. set. 21, 2008 11:59 am

Doncs sí que és interessant... Tenim un esmorçar pendent, no jordi? :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Ningú desapareix mentre hagi algú per recordar-lo!

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dl. set. 22, 2008 1:26 pm

Ho sento molt Ramon, però tindràs feina, he volgut actualitzar al TOM TOM i tot m'ha dit que si correcte al reves que tothom, però al cap d'una hora d'estar actualitzant, ara quan l'obro em diu que no hi ha mapes, tocam els c.....piiiiiiiii
ImatgeImatge

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. set. 22, 2008 2:42 pm

Sagal ha escrit:Ho sento molt Ramon, però tindràs feina, he volgut actualitzar al TOM TOM i tot m'ha dit que si correcte al reves que tothom, però al cap d'una hora d'estar actualitzant, ara quan l'obro em diu que no hi ha mapes, tocam els c.....piiiiiiiii

Això mateix li va passar a en Kel el dissabte, en poca estona ho varen sol·lucionar :wink:

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Respon

Torna a “El racó del GPS”