Tot i ser una bona adquisició, la Deauville sempre és la Deauville. BMW és........altre cosa :roll: :roll:
Hola des de Barna capital
Moderador: Airald
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
- Xtreme
- Presentats
- Entrades: 82
- Membre des de: dl. març 10, 2008 7:33 am
- Ubicació: Barcelona capital
Ostres Bravo,
Precisament ahir vaig estrenar la RT pel teu poble. Hi tinc un amic i vaig anar a veure'l.
Abans vivia a Begues i vaig estar treballant a Viladecans durant un parell d'anys.
A veure si fem unes costes de Begues - Garraf - ...
Fins aviat!
Precisament ahir vaig estrenar la RT pel teu poble. Hi tinc un amic i vaig anar a veure'l.
Abans vivia a Begues i vaig estar treballant a Viladecans durant un parell d'anys.
Fins aviat!

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
http://mototurisme.cat/foros/viewtopic.php?t=3684Xtreme ha escrit: Per cert, per quan està assenyalada la més propera?
Aquí està ...
- Xtreme
- Presentats
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
- Bravo
- Presentats
Això de les Costes, quan vulguis.Xtreme ha escrit:Ostres Bravo,
Fins aviat!
Aquest amic teu no s'anomenarà per casualitat Oscar?
Malgrat això, la propera vegada que vinguis per aquest poble maleït, fes-m'ho saber i fem una cervessa, home.
Bravo---->:cerv <----Xtreme
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
- Xtreme
- Presentats
Doncs no, no es diu Oscar.Bravo ha escrit:Això de les Costes, quan vulguis.Xtreme ha escrit:Ostres Bravo,
Fins aviat!
Aquest amic teu no s'anomenarà per casualitat Oscar?
Malgrat això, la propera vegada que vinguis per aquest poble maleït, fes-m'ho saber i fem una cervessa, home.
Bravo---->:cerv <----Xtreme
La veritat és que hi vaig sovint a Viladecans, a veure si trobem la forma per poder quedar i fer aquests cerveseta.
Gràcies per la benvinguda Atramuntanat i Josey Wales. I si, la BMW va de fàbula. És impressionant com va. Molta gent em deia que el motor Honda era molt més fi, però la veritat és que la BMW s'ajusta de molt més al meu gust. Estic hipercontent amb la compra.
Fins aviat!

- Terracota
- Presentats
- Entrades: 799
- Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Ui ui ui, un cop proves elmotor boxer i més amb una RT, dificil marxis de motor boxer, jo sòc un adicte al boxer, jajaja.Xtreme ha escrit:
Gràcies per la benvinguda Atramuntanat i Josey Wales. I si, la BMW va de fàbula. És impressionant com va. Molta gent em deia que el motor Honda era molt més fi, però la veritat és que la BMW s'ajusta de molt més al meu gust. Estic hipercontent amb la compra.
Fins aviat!

- Bravo
- Presentats
Tret de dimarts a la tarda, nomès m'has d'avisar el dia que vinguis i fem una cervessa, o dues. Tú sense alcohol, que a més de ser Mosso, nomès faltaría que et fessin la prova d'alcoholemia a la sortida de Viladecans, que en solen fer controls els teus companys. Així ens podem conèixer i veure la teva nova adquisició.Xtreme ha escrit: La veritat és que hi vaig sovint a Viladecans, a veure si trobem la forma per poder quedar i fer aquests cerveseta.
Fins aviat!
- Xtreme
- Presentats
Gràcies Terracota! Ja m'explicaràs on cau el teu poble i si hi ha curvetes per anar a fer-les, jeje!
Tens rao Sagal, es una pasada. I aixo que encara no puc treure'n un bon rendiment ja que li estic fent el rodatge.
Doncs fet Bravo, aquestes cervesetes tenen els dies comptats. Tot i que siguin amb alcohol, la qüestió és saber moderar-se, res més. Els etilómetres no marquen positiu per dues cerveses. Comprovat. Però si et beus "hasta el agua de los geraneos" doncs res, miracles a...
Per cert, no sóc mosso, pertanyo a un altre cos, però no dóno més info que sinó sabreu on trobar-me, jeje!!
Tens rao Sagal, es una pasada. I aixo que encara no puc treure'n un bon rendiment ja que li estic fent el rodatge.
Doncs fet Bravo, aquestes cervesetes tenen els dies comptats. Tot i que siguin amb alcohol, la qüestió és saber moderar-se, res més. Els etilómetres no marquen positiu per dues cerveses. Comprovat. Però si et beus "hasta el agua de los geraneos" doncs res, miracles a...
Per cert, no sóc mosso, pertanyo a un altre cos, però no dóno més info que sinó sabreu on trobar-me, jeje!!

- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
- Bravo
- Presentats
Vinga, avisa'm.Xtreme ha escrit: Doncs fet Bravo, aquestes cervesetes tenen els dies comptats. Tot i que siguin amb alcohol, la qüestió és saber moderar-se, res més. Els etilómetres no marquen positiu per dues cerveses. Comprovat. Però si et beus "hasta el agua de los geraneos" doncs res, miracles a...
Quan a si ets mosso o no, per mí no té cap importància. T'agraden les motos, ets motero i ets membre del foro. Amb això ja en tinc prou.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Terracota
- Presentats
- Entrades: 799
- Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
Precisament curvetes n'hi han moltes!! i cervesa no ens en falta.Xtreme ha escrit:Gràcies Terracota! Ja m'explicaràs on cau el teu poble i si hi ha curvetes per anar a fer-les, jeje!
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)
- Xtreme
- Presentats
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
- Bravo
- Presentats