Bones,
Venim d’aquest post, el qual va tenir un èxit mai vist... de fet després de realitzar una sèrie d’entrevistes personals als candidats per acompanyar-me... vaig decidir anar-hi sol. :roll: :roll: :roll: :roll:
Així que, una vegada decidit a anar-hi sol ve quan l'home del temps no deixa de dir que plourà per tota la peninsula, de fet si alguna vegada voleu creuar España sota la pluja no heu de fer res més que no sigui agafar un mapa meteorològic i unir amb una linia els nuvols... :twisted: :twisted: :twisted:

D'aquesta manera segur que us cau a sobre uns bons xàfecs, que després del que m'esperava tot va ser "flors i violes"!!!
Divendres 16.05.2008
Surto de casa amb el mono d'aigua posat... el cel està amenaçador, de fet va estar aixi gairebé fins a Talavera de la Reina. Com que portava gasolina fins a dalt i amb el dia "tonto" vaig fer la tirada més llarga sense parar que havia fet en moto (340kms) fins a Calatayud on vaig haver de parar d'urgència perquè la moto ja volia esmorçar... i jo també.
Una vegada he donat d'esmorçar a la nena, en comptes de seguir per l'aborrida autovia em desvio per l'antiga nacional que unia Madrid amb Barcelona, i és allà on m'adono que l'autovia proporciona rapidessa i comoditat en les comunicacions terrestres, però alhora serveix per deixar abandonats a pobles, restaurants, carreteres, gasolineres, etc.

Carreteres ben solitaries... com a mi m'agraden!! 8) 8) 8)

Durant uns quants quilòmetres més vaig per l'antiga nacional, fins que em torno a trobar l'autovia i llavors ja no et deixen seguir... a més, la pluja tornava a amenaçar, així que decideixo "fotre-li" canya durant una bona tirada més... amb el que em planto a Talavera de la Reina sense parar (330kms)...
Durant aquestes dues tirades, he pogut comprovar: als 100kms em feia mal l'esquena, als 200kms em feia mal el cul, als 300kms no em feia mal res i/o em feia mal tot, i als 340kms havia de buscar gasolinera...
Són les 15h, i porto gairebé 700kms... així que després de posar gasolina per segona vegada faig els ultims quilòmetres fins a Navalcán (Toledo) ja amb la climatologia de la meva part, on tinc reservada una habitación individual a Hostal Barakate (23€ / nit)

Són les 16h de la tarda (750kms) i estic al poble... ara només queda una bona dutxa i descansar una estona fins que comenci a arribar la gent, per fer unes birres, petar la xerrada i anar a sopar, el dia ha estat dur i demà no serà menys...
Dissabte 17.05.2008
El dia surt esplèndid, amb un sol radiant i gairebé sense núvols... quina millor manera de gaudir de la part sud de la Serra de Gredos, les Dehesas Extremeñas i el Parc Natural de Monfragüe.
Després d'un bon esmorçar ens reunim a la Plaça de l'Ajuntament de Navalcán, on comencen a arribar "personatges" de tota la Peninsula i illes (Balears i Canàries)... allà hi ha la "creme de la creme" en això dels viatges...

Arribada dels Tàrtars (Rumbo a Tartaria), que venien directament des de València, una bona tirada...

Una vegada tots reunits, enfilem ràpidament per la comarca de La Vera fins a Candeleda, i dic ràpidament perquè el ritme va ser en alguna ocasió digne d'Alcatraz. :roll: :roll: :roll:

En aquests pobles sembla que no passin els anys... aquí no hi ha preses, no hi ha estrés, no hi ha res...

Una vegada tots reunits, anem cap a dinar... ràpidament! On ens fem la foto de grup... 8)

Amb les ultimes plujes, i que per aquestes zones no tenen problemes d'aigua, això sembla suïssa sense muntanyes... és una zona realment interessant de cara a Setmana Santa de l'any que ve.

Per fi, després de dinar ens comencem a endinsar cap a l'interior del Parc Natural de Monfragüe, una zona destinada a la observació d'aus, com vam poder veure a cadascun dels miradors que hi ha.

A mig camí de tornada parem perquè alguns han de posar gasolina de nou, de fet jo vaig arribar ben apurat al poble perquè la "petita" ruta que vam fer va ser de 300kms... i a ritmes lleugers la nena te sed aviat...
Justament a sobre del riu Tajo...

De nou per l'antiga nacional, aquesta vegada en millor condicions que divendres, ideals per enroscar el puny perquè el trànsit era inexistent i normalment hi havia dos carrils de pujada a tot arreu... amb el que va arribar un moment que aprofitava TOTA la calçada!! Quin plaer poder rodar així amb la moto... :lol: :lol: :lol: :lol:
Just abans d'entrar al poble... ens reagrupem per a fer l'entrada triomfal a la Plaça de l'Ajuntament escoltats per la Guardia Civí, al més pur estil "Bienvenido Mr. Marschall"...
Si al matí l'expetació era gran... per la tarda va ser la repera la quantitat de gent que hi havia allà per aplaudir l'entrada... em vaig arribar a sentir una mica important... :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
La nena va poder fer una mica d'amistat, si més no, li va plorar a l'altra moto les penuries que li faig passar portant les neveres al costat...

Inclòs hi havia Castilla-la-Mancha TV per transmetre la noticia gairebé en directe, ja que va sortir diumenge...

Fixeu-vos en el segon 30... :!: :!: :!: :!:
[youtube][/youtube]
A partir d'aquí anem tots plegats a la Sala d'Actes de l'Ajuntament, on vam poder veure un video de recull de fotografies, així com l'exposició d'alguns grans viatgers:
Diumenge 18.05.2008Antonio Veciana, romántico aventurero que a principios de los años 60 dio la vuelta al mundo en Vespa en 79 días .
José García, dakariano y experto motoaventurero
Vicente Malpica quijote entre quijotes entre los que nos gusta esto de viajar en moto
Jaime Leonú albense cosmopolita, garantía de éxito en cualquier viaje por los confines del mundo
Conchi Cosme primera española en atravesar en moto el continente australiano
Enrique Vidania canario y auténtico colono del norte, sur, este y oeste de EEUU
El dia surt una mica "xungo"... així que surto d'hora després de posar gasolina de nou, no sense abans perdre'm una estona pels voltants de l'Embassament de Navalcan a peus de la Serra de Gredos.

Bé, després de gairebé una hora per aquestes carreteres i 30kms recorreguts entre foto i foto... agafo l'autovia direcció Catalunya, tot i que encara em vaig aventurar a entrar per tot el centre de Madrid.

Ara si, fins aquí arriba la crònica... la tornada us la podeu imaginar. Em va tornar a ploure una bona estona fins a Saragossa. La ultima parada després d'una bona tirada (340kms de nou) va ser Alcarràs, i des d'aquí fins a casa.
EL CAP DE SETMANA EN NÚMEROS:
- 3 dies
- 1 moto i jo
- 1870kms
- 146'47€ de gasolina
- 30'4€ d'autopistes
- 51€ en dinars
- 46€ per a poder dormir tou
- alguna cosa més en birres... però millor no dir-ho!
Vssssss per a TOTS!

Fins aviat!