Volteta per les montanyes de prades per veure la "Seque

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Volteta per les montanyes de prades per veure la "Seque

Entrada Autor: Steelman » dt. maig 27, 2008 6:24 pm

COm que fa gairebe un mes que no para de ploure (des de la sortida de les fonts del llobregat -20 Abril) doncs he anat a veure que tal estava la Sequera per les terres de tarragona.

La ruta ha estat aquesta. Ja us l´he ensenyat altres cops pero aquest cop es des d´un punt de vista diferent
Imatge

Ni que les comarques de tarragona es conegui molt per les platjes hi ha muntanya i com podeu veure en el "perfil" de la ruta molta estona per sobre els 500m i vorejant els 1000m força estona
Imatge

Fa uns mesos vaig anar al panta de Riudecanyes i li vaig fer una foto panoramica en el que es veia que era nomes un toll d´aigua (estava al 10% aprox)
Imatge

Dos mesos despres ja esta gairebé al 50% (no es pot apreciar molt la diferncia pq no esta fet al mateix lloc la panoramica pero...es molt apreciable)
Imatge

Al sortir del panta ha plogut bastant, aixi que no he parat a fer cap mes fotos fins un km's mes endavant al cap de munt del coll d'Alforja.
Imatge

Al baixar he anat fins a Cornudella, a veure l´altre panta del dia, el de Siurana. ON he fet un altre panoramica del embassament.
Imatge

Encara que aquest a simple vista es veu bastant ple..al veure la presa es veu que encara li falta la meitat. Pero fa uns mesos estava a menys del 10%
Imatge

Del panta de Siurana he anat cap al Coll d´Albarca i cap a Ulldemolins on es veien salts d´aigua al mig del Montsant , pero no he pogut parar a fer fotos pq tornava apretar la pluja i s'hauria mullat l´objectiu (i ja l´he mullat prou :( )

De Ulldemolins per un cami asfaltat he anat cap a Prades parant a veure com l´aigua ha fet entrar la Primavera de cop i de manera espectacular a la zona.
Imatge

Imatge

Imatge

I d´aqui cap a Prades. Aquesta zona estava preciosa. Mosta es la carretera que baixa cap al Monestir de poblet.
Imatge

Imatge

Imatge

Per cert aquesta carretera es preciosa, i en dies que esta seca...es molt divertida ;)
Imatge

De Poblet he anat cap a l'Espluga de Francoli, on al Bar del Senglar (us zona de les calçotades??) he esmorzat i he entrat una mica en calor.
A L´espluga neix el riu Francoli, i he anat a veure com estava el seu naixament (i es el que menys m´ha sorpres avui :( )
Imatge

Aqui he "començat" a tornar, aixi que he anat direccio Montblanc i la Riba, on he pujat cap a Farena seguint el curs del riu Brugent.
Normalment la major part de l´any esta sec,avui...
Imatge

Imatge

Imatge

Els paissatges aqui tambe eren de nou molt "primavarencs"
Imatge

Imatge

Imatge

A mes , com que ha caigut tanta aigua fins i tot els tolls es transformen en petites bases
Imatge

La carretera que va de Farena a Alcover es molt divertida.COm a mostra aquest revolt
Imatge

A Alcover he anat a veure com estaven les fonts del Riu Glorieta. Per arribar-hi el cami estava en bastant mal estat . Molt enfangat :(
Imatge

Pero no es estrany veient com baixava el rierol.
Imatge

Imatge

I cap al Reus on m´ha tornat agafar un bon xafec de nou. Dema em toca rentar la moto ;)
Ex ...moltes coses

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. maig 27, 2008 6:32 pm

Una GT? .... vius com un rei i després et queixes :wink:

Un dia hem d'agermanar els dos rius Brugents el d'aquesta zona i el de la Garrotxa, o muntar una ruta dels dos Riubrugents
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. maig 27, 2008 6:33 pm

kel ha escrit:Una GT? .... vius com un rei i després et queixes :wink:
Una GT no!!! ( GT= GETIONS DE TREBALL)
Jo avui tenia festa setmanal., vaja un dissabte o diumenge per la gent normal a mi em cau en dies entre setmana :(
Ex ...moltes coses

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. maig 27, 2008 6:55 pm

Una G.T. en dia de festa molt guapa...
Fa goig veure com brolla l'aigua de tot arreu.

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dt. maig 27, 2008 8:32 pm

De Riudecanyes hasta la cima del Coll de Alforja no he parado a hacer ninguna foto pq ha llovido con intensidad y no volia mojar el objetivo de mi camara. Pero en la cima he echo una foto de la carretera..

Retall de la crònica extreta de H.T.C. (espero que no et sàpiga greu Jordi) però és que al llegir-la m'ha fet gràcia.
La crònica no cal ni dir que com sempre ha estat magnífica.

:!: :!: :!: :!:

Stelvio
Presentats
Entrades: 167
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 6:21 pm
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: Stelvio » dt. maig 27, 2008 11:24 pm

Imatge http://www.asilentflute.com/mp3/ronnie% ... 0there.mp3

JoanF ha escrit:De Riudecanyes hasta la cima del Coll de Alforja no he parado a hacer ninguna foto pq ha llovido con intensidad y no volia mojar el objetivo de mi camara. Pero en la cima he echo una foto de la carretera..
Molt bona la teva cita Joan :wink: encara com no va escriure "...pasado el rio de las cañas, colgué del cuello las alforjas i no paré ni para hacer una foto, no volia que se me mojara el objetivo por que plovia mucho..." :roll:

Imatge V'sss!
Des del 1968:

Imatge Si el coneixes sabràs quines rutes m'agraden

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dc. maig 28, 2008 12:09 am

Fantàstica crònica com sempre.... :D :D :D

Jo vull una càmera com la teva, a mi les fotos no em queden així !!!!! :cry: :cry: :cry: :wink:

:!: :!: :!: i Vvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dc. maig 28, 2008 8:26 am

Bones!!!

Una crònica diferent... que deixa ben clar els beneficis de la pluja! Molt guapa la zona!! :wink: :wink:

Fins aviat!
Imatge

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. maig 28, 2008 8:37 am

Stelvio ha escrit:Imatge http://www.asilentflute.com/mp3/ronnie% ... 0there.mp3

JoanF ha escrit:De Riudecanyes hasta la cima del Coll de Alforja no he parado a hacer ninguna foto pq ha llovido con intensidad y no volia mojar el objetivo de mi camara. Pero en la cima he echo una foto de la carretera..
Molt bona la teva cita Joan :wink: encara com no va escriure "...pasado el rio de las cañas, colgué del cuello las alforjas i no paré ni para hacer una foto, no volia que se me mojara el objetivo por que plovia mucho..." :roll:

Imatge V'sss!
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Jo tinc problemes d'idiomes, que hi farem :oops: :oops: :oops:
Ex ...moltes coses

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. maig 28, 2008 10:56 am

Molt bo aquest jazz simfònic-tecno 70's-acoustic-disco-dance
Em recorda molt a alguns remastereds de Quincy Jones.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. maig 28, 2008 11:36 am

Bona volteta, si senyor, sobretot per poder comparar la sequera amb l'època de pluja. :D

P.D: Encara pujen vaixells de Tgna a Bcn carregats d'aigua! :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dc. maig 28, 2008 9:59 pm

Es molt maco veure baixar l'aigua, es una de les coses que més m'agraden.

Un dia ben remullat.
En quant a les "catalanades" de l'Seteelman...jo diria que més d'una la fa volguent. 8)

Salut.
Salut i kilómetres

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. maig 28, 2008 10:04 pm

Una volteta del mes profitosa. Paisatges mullats, cabals d'aigua importants i una ruta meravellosa.

I que dir de les fotos..... :D

Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Stelvio
Presentats
Entrades: 167
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 6:21 pm
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: Stelvio » dc. maig 28, 2008 10:39 pm

Steelman ha escrit:
Stelvio ha escrit:Imatge http://www.asilentflute.com/mp3/ronnie% ... 0there.mp3

Imatge V'sss!
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Jo tinc problemes d'idiomes, que hi farem :oops: :oops: :oops:
Imatge http://www.online-schutzengel.de/musik/india.mp3

Imatge

Ets home d’una gran producció Steelman i jo se que no volies escriure “volia” on tocava “queria”... debades les paraules guarden en secret la resolució (resposta) final, per això et demano que pronunciïs “volia” llegida al revés... sense mariconades, eh!
Imatge V'sss!

Nota: potser per a una millor comprensió caldria afegir-hi "you" al final :roll:
Des del 1968:

Imatge Si el coneixes sabràs quines rutes m'agraden

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”