Volta al mon en 180 dies sobre una GS
Moderador: Airald
- ZAXMOTORRADER
- Presentats
- Entrades: 121
- Membre des de: ds. oct. 13, 2007 8:42 am
- Ubicació: BCN/Castillonroy (Polònia i la Llitera)
- Contacta:
Volta al mon en 180 dies sobre una GS
No sé si aquest es el lloc escaient per penjar això, però es que ha arribat aquesta joieta al meu correu i jo us la volia fer arribar a vosaltres........
Va sobre la volta al món en 180 dies en una R1200GS. Val la pena que dediqueu uns minuts al vídeo que hi ha linkat. Té una fotografia preciosa , i un so impressionant. Us encantarà, us farà viatjar amb la imaginació.............................
W'ssssssssss!!!!!!!
uyssssssssssssssssss (sospir), si pogués fer-ho............ :crys
Va sobre la volta al món en 180 dies en una R1200GS. Val la pena que dediqueu uns minuts al vídeo que hi ha linkat. Té una fotografia preciosa , i un so impressionant. Us encantarà, us farà viatjar amb la imaginació.............................
W'ssssssssss!!!!!!!
uyssssssssssssssssss (sospir), si pogués fer-ho............ :crys
- Terracota
- Presentats
- Entrades: 799
- Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
- ZAXMOTORRADER
- Presentats
- Contacta:
- Stelvio
- Presentats
- Entrades: 167
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 6:21 pm
- Ubicació: Mataró

Val que el videu es xulo i et fa somniar, però es que el tiu no va descalç precissament, però fa somniar i jo me passat una bona estona dalint... més d'un d'aquest mateix foro amb aquests mitjans segur que també ho faria. Qui s'anima?

Stelvio l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. maig 31, 2008 12:16 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Des del 1968:
Si el coneixes sabràs quines rutes m'agraden

- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- ZAXMOTORRADER
- Presentats
- Contacta:
Val la pena que hi passeu............ no us decepcionará ni el país ni la gent. Que tingueu un molt bon viatge. Penseu que els millors viatges son els que es gaudeixen preparant-los, fent-los i recordant-los.siono1000 ha escrit:
Per cert Zax...he llegit i rellegit la teva crónica d'Slovenia, si tenim temps igual aprofitarem quelcom.
Vinga ,que el semàfor es verd............................ a devorar milles!!!!!!!!
- ZAXMOTORRADER
- Presentats
- Contacta: