SENYERA

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

SENYERA

Entrada Autor: Bravo » ds. maig 31, 2008 5:16 pm

He vist que alguns de vosaltres porteu bé al casc, bé a la moto una petita enganxina amb la senyera, plastificada i com en relleu. Fa temps que voldría aconseguir un parell d'aquestes, però no sé on trobar-les. Algú sap on es poden aconseguir?. Es tracta d'unes enganxines d'uns 2 x 4 cms. més o menys.

Gràcies per endavant.
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. maig 31, 2008 5:27 pm

La que tinc jo la vaig comprar a una tenda de motos de Reus, i crec que em va costar 1€ per pegatina.

Et refereixes a aquesta no?

Imatge
Ex ...moltes coses

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » ds. maig 31, 2008 6:15 pm

Jo, també en tinc una que és la meitat que la del Jordi, i la vaig comprar a una trobada de Mollerussa.
En aquets llocs que fan trobades de diumenge de vegades hi ha tenderetes que en venent.

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » ds. maig 31, 2008 6:53 pm

Jo la ultima vegeda que ho he vist a estat al Norauto de Manresa, al apartat dels adhesius, si al costat del toro... :?

Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » ds. maig 31, 2008 6:55 pm

jo, al corte ingles de sabadell.....seccio automovil............:oops:
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Bravo
Presentats

Entrada Autor: Bravo » ds. maig 31, 2008 7:02 pm

Steelman ha escrit:La que tinc jo la vaig comprar a una tenda de motos de Reus, i crec que em va costar 1€ per pegatina.

Et refereixes a aquesta no?

Imatge
Sí Jordi, és aquesta, i m'agradaría trobar-la per posar-la al casc. :shock: Doncs hauré de tornar a mirar a les botigues d'automoció... :shock: :shock: :wink: Moltes mercès, Jordi. Ets el millor¡¡¡
JoanF ha escrit:Jo, també en tinc una que és la meitat que la del Jordi, i la vaig comprar a una trobada de Mollerussa.
En aquets llocs que fan trobades de diumenge de vegades hi ha tenderetes que en venent.
A les trobades, malhauradament, no hi sovintejo gaire :( :( :( . Malgrat tot, miraré al Corte Inglés :) :) :) . Gràcies, companys. Sou els meus ídols tots¡¡¡¡ :wink:
NI DIOS NI AMO

Lluneta
Presentats
Entrades: 289
Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)

Entrada Autor: Lluneta » ds. maig 31, 2008 10:52 pm

:D Jo en tinc dues petites esperant una per els casc i l'altre per la moto, pero les vaig comprar a la fira de motos de Barcelona, encara que a la maquinista hi ha un racing que es coses per la moto i el cotxe que tambe hi venen, i crec que a qualsevol lloc de motos o cotxes hi trobaras. Si entrobes per Barcelona et compro una i ja em dius que fem per donartela.
:!:
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

Bravo
Presentats

Entrada Autor: Bravo » ds. maig 31, 2008 11:33 pm

Lluneta ha escrit: encara que a la maquinista hi ha un racing que es coses per la moto i el cotxe que tambe hi venen, i crec que a qualsevol lloc de motos o cotxes hi trobaras. Si entrobes per Barcelona et compro una i ja em dius que fem per donartela.
:!:
Suposo que el Racing que et refereixes és el "Ráfagas", oi?. Doncs potser faig una ullada i m0hi atanso un dia d'aquests. De totes formes, si et quadra i pots aconseguir un parell d'aquestes, m'ho dius i ja mirarem de veure'ns. Gràcies :wink:
NI DIOS NI AMO

Lluneta
Presentats
Entrades: 289
Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)

Entrada Autor: Lluneta » dg. juny 01, 2008 6:58 pm

:D jaja si aixo volia dir el rafagas, jajaja si es que li canvio el nom a tot jeje. Molt be
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

Bravo
Presentats

Entrada Autor: Bravo » dl. juny 02, 2008 1:37 pm

Companys, aquest matí he anat a fer una volteta amb la moto, aprofitant que la meva empresa em donava un día de festa pel seu 75é aniversari i m'he passat pel Norauto on he comprat un parell d'enganxines. M'han semblat cares però ja les tinc "instal.lades". Gràcies a tots. Sou collonuts. :wink: :wink:
NI DIOS NI AMO

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dl. juny 02, 2008 2:01 pm

Bravo ha escrit:Companys, aquest matí he anat a fer una volteta amb la moto, aprofitant que la meva empresa em donava un día de festa pel seu 75é aniversari i m'he passat pel Norauto on he comprat un parell d'enganxines. M'han semblat cares però ja les tinc "instal.lades". Gràcies a tots. Sou collonuts. :wink: :wink:
ja es prou que al Norauto en tinguin,... l'ultim cop que ho vaig mirar per curiositat nomes hi havien toros, banderes d'espanya i bajanades d'aquestes que porten la canalla avui en dia :?

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dt. juny 03, 2008 12:09 am

Vaja, feia dies que no hi entraba i he llegit aixó avui. Jo en porto una igual, però es una estelada, però sigui amb estel o no la vaig comprar a un estanc que hi ha just davant de la Catedral de Barcelona. Ja fa temps d'aixó però....

Respon

Torna a “Cerveseta”