Amb aquest casco el Rossi fá una menjada de coco als adversaris i si ames guanya,ja no dic res.Per mi amb aquestas "coses"el Rossi es descarrega de tensions,carregan-las als seus contrincans.Molt astut i mes ara que la Yamaha va bè.
Molt original.
Coses com aquesta fan que en Rossi sigui en Rossi.
Únic i inimitable Rossi. Un crack. Qualsevol altre que
s'hagués fet un casc així hauria fet el ridícul.
La història d'aquesta imatge: Valentinik va demanar al seu decorador de cascos, Aldo Drudi, una foto especial, i aleshores Aldo va demanar-li una foto que fiqués la mateixa cara que quan arriba a 325 km/h a final de recta de Mugello. Valentinik va anar a veure el seu fotògraf de cambra, Gigi soldano, i li va fer la foto, la quan en aldo Drudi va plasmar al casco.
Realment interesant la història. Ara mateix ho estava llegint al diari.
Aquest any el veig al 100%. O sigui que Danihaurà d'esperar altre any per coronar-se campió.
Doncs jo el trobo un dels esportistes més intel.ligents que hi ha actualment...mediàtic fins a cert punt, públic fins a cert punt, i calculador sobre la moto, com no sap fer-ho gairebé ningú.
Ara, la jugada que li va fer al Sete....
[youtube][/youtube]
no va ser de senyor; com la d'avui del seu bon amic Simoncelli a Barberà. Molt brut.
[youtube][/youtube]
Si, ja, la pena es que quant no te la culpa el mecànic la te el neumàtic Abans de veure en Dani campió del mon, veuràs al Lorenzo, recorda-ho. :D :D
Ens apostem una birreta, ok? :cerv
Ok, Randy, i que consti que serà l´ aposta que més greu em sabrà perdre :oops: , no per pagar la birra, si no per que m´ agradaria veure en Dani a dalt de tot.
mr.hornet ha escrit:Ok, Randy, i que consti que serà l´ aposta que més greu em sabrà perdre :oops: , no per pagar la birra, si no per que m´ agradaria veure en Dani a dalt de tot.
Però si la perds, vol dir que haurà guanyat en Dani, no?
LLavors no t'ha de saber greu.
Si, ja, la pena es que quant no te la culpa el mecànic la te el neumàtic Abans de veure en Dani campió del mon, veuràs al Lorenzo, recorda-ho. :D :D
Ens apostem una birreta, ok? :cerv
Ok, Randy, i que consti que serà l´ aposta que més greu em sabrà perdre :oops: , no per pagar la birra, si no per que m´ agradaria veure en Dani a dalt de tot.
Jo també m´aposto una birreta, Ara el Lorenzo está fent cursets intensius de caigudes, un cop n´aprengui.....campio del món. :roll: :roll:
gs12 red ha escrit:
Podriem preguntar quin " artista" l´hi ha fet i fer unes comandes cadascú amb la seva cara...... :roll:
Amb lo lleig que soc només faltaria que em "repliqués" en el casc. De tota manera estic pensant i tampoc no es tant mala idea................. Els Mossos s'acollonirien de veure el meu jetus i haurien d'apartar la mirada per no espantar-se. :lol: :lol: :lol:
El casc és força original i quant ho vaig veure no vaig poder evitar riure de valent, nomès en Rossi pot portar i aixó... Altres intenten fer el mateix però fan el ridicul....