Viatge per la "Carretera de la Muerte"
Moderador: Airald
- tuareg
- Presentats
- Entrades: 18
- Membre des de: dv. gen. 26, 2007 8:20 pm
- Ubicació: Girona
Viatge per la "Carretera de la Muerte"
Hola companys ! No us espanteu ! es només un nom. Us explico: Fa temps vaig veure un reportatge per la tele sobre una ruta a Bolivia, que baixa desde els Andes fins al mar. Selva, desert, desnivells de vértig, paisatges i gents acollonants, etc. etc. Em vaig proposar de fer.la amb moto, i estic cercant els mitjans, alguns companys, les motos, i sobre tot el recolçament d' alguna empresa que ens faci de guia allà. Tinc alguna experiencia en aquest tipus de viatges i també algun contacte. Si a algú li pica el "gusanillo", que es posi en contacte amb mi. A reveure !
Fins la propera !
- Terraxaman
- Presentats
- Entrades: 544
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
- Ubicació: Montseny-Les Guilleries
- Contacta:
- Rutilo
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:02 am
- Ubicació: Alboraia (Valencia)
- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)
Hola Tuareg. Ara entenc com anaves pel Montseny amb la senyora darrere. :shock: :shock: :shock: :shock:
Al foro antic, algú va penjar un post que parlava i mostrava aquesta carretera de la muerte. Realment ho és.
Tens pensat anar hi amb la Griseta o llogar.ne una de per allà en plan Iberian Mototours? :?: :?: :?:
Que tingues molta sort amb els sponsors i ja ens contaràs.
Osti quin viatge, i jo que estic il.lusionat en anar a la calçotada.

Al foro antic, algú va penjar un post que parlava i mostrava aquesta carretera de la muerte. Realment ho és.
Tens pensat anar hi amb la Griseta o llogar.ne una de per allà en plan Iberian Mototours? :?: :?: :?:
Que tingues molta sort amb els sponsors i ja ens contaràs.
Osti quin viatge, i jo que estic il.lusionat en anar a la calçotada.
... eppur si muove.!!!
- Xavitiger
- Presentats
- Entrades: 833
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
Doncs si Tuareg, a mi si que em pica el "gusanillo", i per desgràcia la butxaca també.
Jo ja fa molt de temps que somio amb un viatge d'aquestes característiques, però de moment s'haurà d'esperar...
Això si, et desitjo que tinguis molta sort en aquesta aventura, i tal com ha dit en Terraxaman, espero que en vagis fent cinc cèntims de tant en tant!!!
Jo ja fa molt de temps que somio amb un viatge d'aquestes característiques, però de moment s'haurà d'esperar...
Això si, et desitjo que tinguis molta sort en aquesta aventura, i tal com ha dit en Terraxaman, espero que en vagis fent cinc cèntims de tant en tant!!!
- Jumperracing
- Presentats
- Entrades: 77
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:42 am
Viatge
Ja saps Tuareg que per poc que pogués hi aniria però hi ha tantes coses que hauria de deixar aquí que sincerament no sé com ho hauria de muntar.
I si fem veure que ens han raptat i demanem molts diners de rescat?, mentre la familia busca els diners (que no trobaran) tenim temps d'anar i tornar, no et sembla? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
[Ep, és conya!]
I si fem veure que ens han raptat i demanem molts diners de rescat?, mentre la familia busca els diners (que no trobaran) tenim temps d'anar i tornar, no et sembla? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
[Ep, és conya!]
Jumperracing!
- tuareg
- Presentats
Viatge a la "carretera de la muerte"
Donç, si, jumperacing, tot de cop desaparaixem, fem el viatge i despres encara ens feran una festa per haber tornat !!. (O no...)
Fins la propera !
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- Xavitiger
- Presentats
- tuareg
- Presentats
Carles: No crec que sigui tan dificil, el viatge no el pots fer per lliure, però si trobes una organització ó club ó empresa ó guies, etc. pots fer.lo minimitzant els riscos i emplean uns quince dies de viatge.
Xavitiger: La foto es del sud del Marroc, aprop de Ouarzazate, feta l' Octubre del 2006.
Xavitiger: La foto es del sud del Marroc, aprop de Ouarzazate, feta l' Octubre del 2006.
Fins la propera !
- Xavitiger
- Presentats
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Jo tbXavitiger ha escrit:Gràcies Tuareg...ja fa algunes setmanes que hi somio...!!!tuareg ha escrit:Xavitiger: La foto es del sud del Marroc, aprop de Ouarzazate, feta l' Octubre del 2006.
Fa uns dies un company de feina va anar a Jordania i em va ensenyar unes fotos de Petra i del desert de Wadi Rum i....
(a la tarda us possare un post amb 4 fotos)
Vaig obrir el mapa i vaig veure que actualment es impossible (per mi) anar-hi pero...que bonic es somiar!
Ex ...moltes coses
- Pere
- Presentats
- Entrades: 946
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
- Ubicació: Lliçà d'amunt
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- tuareg
- Presentats
Sobre el viatge al Marroc, puc dir-vos que va ser un gust molt gran fer-lo, que no vàrem tenir cap entrevanc gros, nomès un parell de caigudes a baixa velocitat, per pista de terra i que a canvi vàrem coneixer llocs molt macos, paisatges diferents, menjars amb un altre sabor i sobre tot una altre cultura molt diferent a la nostre. Tan aprop i tant diferent.
La idea del viatge era sortir en vaixell desde Barcelona i anar fins a Tanger, però la linea no operava per las dates que voliem anar-hi i vàrem decidir, sortir desde Girona a cavall de la moto. En total 5073 Km. baixant fins a Marrakeix, veien el desert i visquen unes vacances plenes.
Pot ser per tornar-hi i tot !!
Quan sàpiga com afegir fotos al missatge us en posaré algunes per que les poguem compartir.
La idea del viatge era sortir en vaixell desde Barcelona i anar fins a Tanger, però la linea no operava per las dates que voliem anar-hi i vàrem decidir, sortir desde Girona a cavall de la moto. En total 5073 Km. baixant fins a Marrakeix, veien el desert i visquen unes vacances plenes.
Pot ser per tornar-hi i tot !!
Quan sàpiga com afegir fotos al missatge us en posaré algunes per que les poguem compartir.
Fins la propera !
- chiricaua
- Presentats
- Entrades: 59
- Membre des de: dv. gen. 26, 2007 6:00 pm
- Ubicació: Cervera - lleida
carles ha escrit:Bones!!!
Doncs si que estaria bé un viatge d'aquets, no??
Deixar-ho tot i poder sortir a conèixer mòn... però com a mortals que sóm, tenims unes obligacions que no ens portaran a res, però s'han de complir!
Ja ens contaras com va l'organització del viatge i demés!
Algunes fotos:
Fins aviat!
Quins pebrots ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡, conduïr camions per aquí. :?
- Xavitiger
- Presentats
Si a tot Tuareg.tuareg ha escrit:Sobre el viatge al Marroc, puc dir-vos que va ser un gust molt gran fer-lo, ...coneixer llocs molt macos, paisatges diferents, menjars amb un altre sabor i sobre tot una altre cultura molt diferent a la nostre. Tan aprop i tant diferent.
Jo hi vaig estar fa uns onze anys de viatge de noces amb la Ceci, i la veritat és que vaig quedar-ne enamorat, del Marroc vull dir que de la Ceci ja ho estava...
Ara m'agradaria tornar-hi però amb la moto.
Potser l'any que ve...
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Re: Viatge Per La "Carretera De La Muerte"
Jo l'he feta amb cotxe i cal no tenir vèrtig i encomenarte al teus sants. No conec a ningú que ho hagi fet en moto, però no cal anar organitzat per viatjar per Bolivia. El problema és troba una moto. Portarla és molt car
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
[quote user="Pasqual" post="164662"]Jo l'he feta amb cotxe i cal no tenir vèrtig i encomanar-te al teus sants. No conec a ningú que ho hagi fet en moto, però no cal anar organitzat per viatjar per Bolivia. El problema és troba una moto. Portar-la és molt car[/quote]
Jo no tindria valor de fer-la. Fa anys vaig veure un documental al National Geographic (crec) i realment es impressionant. Ara s'ha posat de moda fer-la en bici de muntanya i l'increment de turisme d'aventura ha generat un increment de trànsit i de riscos. Passa-ho molt be.
Jordi "Prony"
Jo no tindria valor de fer-la. Fa anys vaig veure un documental al National Geographic (crec) i realment es impressionant. Ara s'ha posat de moda fer-la en bici de muntanya i l'increment de turisme d'aventura ha generat un increment de trànsit i de riscos. Passa-ho molt be.
Jordi "Prony"
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 08, 2011 12:05 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
Pasqual
aquest fil es del any 2007 :shock:
aquest fil es del any 2007 :shock:
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.
tret del de fer-ne un de nou.