Vaig enfilar capa Lleida, i després de fer unes gestions a Barbastro, vaig anar al Monasterio del Pueyo ( al costat de la carretera)

Desde d'alt hi ha unes vistes magnífiques del Somontano

( Estava tancat, tant el monestir com el bar-restaurant que hi ha anexe).
Continúo cap a Osca, peró abans d'arrivar, paso per Siétamo, petita població, però amb una plaça molt xula.

Tras haver preguntat a un "lugareño" em quedo a dinar a La Arboleda:
Menú diari tot inclós 10 euros. Menú cassolá ( es menja molt bé, l'apunto a la úís "Rafalín" ). www.la-arboleda.com
A primera hora de la tarda arribo a Saragossa, i després de visitar als clients, cap a l'hotel, sopar i s'acava el día.
Al día següent vaig poder comprovar que la Expo de Saragossa JA ESTÁ CASI A PUNT !!! :shock: :shock:
Aquí podeu veure el vechicle més comú que es veu pel recinnte de la Expo i els voltants inmediats:

Vaig llegir una enquesta al Heraldo de Aragón en el que més del 70% dels aragonesos enquestats creiem que les obres no s'acavaríen per la inauguració del día 13 de juny. Jo penso igual. Mireu:

Realment es una llástima, perque amb aquests "petits detalls" de falta de previsió podem donar l'imatge equivocada d'un país "chapuza", i no es veritat, que " SEMOS MU EUROPEOS" i organitzats, com es pot comprovar.
Per cert, al mig de Saragossa hi ha una sensació de caos bastant evident amb les múltiples obres que hi ha per acondicionar millor la ciutat.
Per si no es suficient, l'augment de cabdal de l'Ebro ha arrivat a zones de la Expo i estaven posant sacs de sorra perque no s'inundés alguna zona.
( Aixó no es falta de previsió, perque s'ha de comptar que " el rio Ebre pasa per Saragossa desde fa quatre díes", i posant la Expo a la ribera del rio, qui pot pensar que pot augmentar el cabdal? ningú, es clar.
Que La Pilarica els hi ajudi.
Bé, al "lío" rutero:
Continúo en el següent post...