Venc Deauville 650 any 2001. VENUDA.
Moderador: Airald
- Oixu
- Presentats
- Entrades: 12
- Membre des de: dv. set. 14, 2007 9:00 pm
- Ubicació: Les Franqueses del Vallés
Venc Deauville 650 any 2001. VENUDA.
Ja está fet, avui se l'han emportat. M'ha fet il.lusió i tot de veure'ls nervis del nou propietari, com un noi amb sabates noves.
Donç bé, que em venc la meva Deauville 650 any 2001.
Es del any 2001 y está limitada en papers, pero no mecánicamente (també en tinc les peçes per a limitarla).
Ara mateix fa 33.000 km, pero la faig servir a diari per anar a la feina, des de que la vaig comprar.
Extras: Pantalla alta Honda, top case Givi Maxia 52L, quilla sota carenat, aixecadors de manillar, cadenat de pitón y de disc.
Cap problema des del principi, crec que ja tots coneixeu com es la Deauville, no demana res més que gasolina y manteniment bàsic quan toca.
Está pintada de gris cóndor, perque quan la vaig comprar era color cava y no m'agradaba gaire, pèro la vaig comprar perque está perfecta de mecánica (ara fa dos anys que la tinc). Després la vaig pintar quan vaig tenir temps.
Posso el enllaç de l'anunci:
http://motos.coches.net/ocasion/modelo.cfm?id=3553551
Salutacions a tots.
Donç bé, que em venc la meva Deauville 650 any 2001.
Es del any 2001 y está limitada en papers, pero no mecánicamente (també en tinc les peçes per a limitarla).
Ara mateix fa 33.000 km, pero la faig servir a diari per anar a la feina, des de que la vaig comprar.
Extras: Pantalla alta Honda, top case Givi Maxia 52L, quilla sota carenat, aixecadors de manillar, cadenat de pitón y de disc.
Cap problema des del principi, crec que ja tots coneixeu com es la Deauville, no demana res més que gasolina y manteniment bàsic quan toca.
Está pintada de gris cóndor, perque quan la vaig comprar era color cava y no m'agradaba gaire, pèro la vaig comprar perque está perfecta de mecánica (ara fa dos anys que la tinc). Després la vaig pintar quan vaig tenir temps.
Posso el enllaç de l'anunci:
http://motos.coches.net/ocasion/modelo.cfm?id=3553551
Salutacions a tots.
Oixu l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 08, 2008 12:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Oixu
- Presentats
A més a més:
- Pneumàtic del darrere nou (Bridgestone BT021)
- Revisió dels 36.000 passada (vull tenirla preparada per a tot l'estiu, per si no plou).
Ah, ara ja té gairebé 34.000... es que jo segueixo a utilitzar-la a diari. Y seguiré fins que la vengui (després de venuda no crec que el propiestari m'ho deixi fer... :roll:
).
Gràcies a tots una altre vegada.
- Pneumàtic del darrere nou (Bridgestone BT021)
- Revisió dels 36.000 passada (vull tenirla preparada per a tot l'estiu, per si no plou).
Ah, ara ja té gairebé 34.000... es que jo segueixo a utilitzar-la a diari. Y seguiré fins que la vengui (després de venuda no crec que el propiestari m'ho deixi fer... :roll:
Gràcies a tots una altre vegada.
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
I quina és la substituta? ;) (Que xafarders que sóm, eh? jejeje)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Oixu
- Presentats
Donç encara no ho se.
Ara mateix, tinc varias candidatas:
- Deauville 700
- K200GT
- R1150RT/RS
- FJR
La que més s'adapta a las meves necessitats es la Deauville nova amb ABS. Pèro per un poquet més, n'hi ha opcións d'una BMW. Serán totes de segona má, es clar. Puc equivocarme, pero crec que dins d'aquest tipus de moto, la gent las cuida molt, així que... (suposso que n'hi a de tot, pero...)
No ho tinc decidit, quan vengui la Deauville veré que faig.
Gràcies pel interés, miquelpericas, jo també soc prou xafarder...
Ara mateix, tinc varias candidatas:
- Deauville 700
- K200GT
- R1150RT/RS
- FJR
La que més s'adapta a las meves necessitats es la Deauville nova amb ABS. Pèro per un poquet més, n'hi ha opcións d'una BMW. Serán totes de segona má, es clar. Puc equivocarme, pero crec que dins d'aquest tipus de moto, la gent las cuida molt, així que... (suposso que n'hi a de tot, pero...)
No ho tinc decidit, quan vengui la Deauville veré que faig.
Gràcies pel interés, miquelpericas, jo també soc prou xafarder...
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Veig que coincidim en gustos, jejeje. Molt bones motos tens en la teva llista. :) Molta sort en la teva eleccio! :D
PD: I una Pan? ;)
PD: I una Pan? ;)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Album de fotos
Album de fotos
- Oixu
- Presentats
Podría ser, pero si fos una máquina de 300 kilos com la Pan, prefereixo las BMW.
Y es una mica més cara.
La veritat es que vaig probar una K1200RS, que porta la mateixa base que la GT de fins al 2005 y... es como un avió, sobre tot frenant.
No es que no tingui potència per aburrirse, pèro lo més impactant segueix a ser lo dels frens.
Vaig tenir una sensació similar amb aquesta moto, com quan vaig agafar la Deauville per primera vegada després de protar 2 anys una Piaggio X8.
La veritat es que he tingut molta sort amb les motos que he escollit y conduït. Aixó també té una façana negativa, y es que cadascuna ha anat possant el llistó més y més amunt... suposso que arrivará un día en que hauré de comprarme un CONCORDE per continuar puxant les prestacións... :lol:
Salutacións.
Y es una mica més cara.
La veritat es que vaig probar una K1200RS, que porta la mateixa base que la GT de fins al 2005 y... es como un avió, sobre tot frenant.
No es que no tingui potència per aburrirse, pèro lo més impactant segueix a ser lo dels frens.
Vaig tenir una sensació similar amb aquesta moto, com quan vaig agafar la Deauville per primera vegada després de protar 2 anys una Piaggio X8.
La veritat es que he tingut molta sort amb les motos que he escollit y conduït. Aixó també té una façana negativa, y es que cadascuna ha anat possant el llistó més y més amunt... suposso que arrivará un día en que hauré de comprarme un CONCORDE per continuar puxant les prestacións... :lol:
Salutacións.