Primer de tot: Fa mesos que posposo el penjar algun post per aqui, i això que us llegeixo força sovint, si més no setmanalment. M'hauria de caure la cara de vergonya de no poder col·laborar més per aqui... Accepteu les meves disculpes.
A més casualitats de la vida, us he trobat pel www.moterus.net ... I m'he dit, això és una senyal de que has de passar a saludar-los.
Aviam, em re-presento: sóc la Laia i sóc de Badalona. Fará una setmaneta he canviat la meva flamant Varadero 125 per una magnífica F650GS roja i model 2008 (És la de la fotografia).

Haig de reconèixer que amb la Varadero em feia molta mandra apuntar-me a les vostres sortides, doncs em sabia greu que us haguéssiu d'anar esperant i tota l'història.... eeeiii, que ja sé que em direu que no n'hi havia per tant, però a mi a més a més em feia "vergonyeta" :oops: ....
Això si, ara espero que amb la Marienkäfer pugui apuntar-me a alguna sortideta vostra, si encara ens hi voleu, doncs em faria molta ilusió coneixe-us. :oops:
I això és tot, que espero poder compartir alguna ruta amb vosaltres ben aviat i que aneu molt amb compte per la carretera que se us aprecia molt.
V'sss
Laia
PD: si si si si, ja ho sé, a la pobre moto li he posat un nom que més que un nom sembla una venjança, pobrissona...jejeje.
[/img]