Ja sé quina es....... :lol:Lluneta ha escrit:.....dire que es de color negra y gris plata. Es que no hi havia un altre color jejeje.
La Lluneta ja te moto i ja te casc
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Lluneta
- Presentats
- Entrades: 289
- Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
- Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)
:D Gracies a tots, James, Oscar, Pacs47 ( ays el meu paco) je je Miquelperi, sagal, randy, etc etc no posso mes que sino no acabaria mai. Gracies a tots.
No puc possar foto perque es que no m'ha donat temps a res, pero no us preocupeu que ja fare una bona cronica. Suposo que me la donaran la setmana que ve o l'altre, tenen que fer unes cosetes abans pero en fi igualment no la portare encara a les sortides perque vui sortir per ciutat, anar fent rutes de mica en mica i ferme a la moto i que ella em conegui a mi.
Laia guapissima :!: et volia avisar i despres he pensat ayss si marxa a fora, pero en fi el diumenge nit o dilluns xarrem i entre setmana quedem, i et posso al fil de tot. Gracies per els consells tant de moto com altres wapa.
No puc possar foto perque es que no m'ha donat temps a res, pero no us preocupeu que ja fare una bona cronica. Suposo que me la donaran la setmana que ve o l'altre, tenen que fer unes cosetes abans pero en fi igualment no la portare encara a les sortides perque vui sortir per ciutat, anar fent rutes de mica en mica i ferme a la moto i que ella em conegui a mi.
Laia guapissima :!: et volia avisar i despres he pensat ayss si marxa a fora, pero en fi el diumenge nit o dilluns xarrem i entre setmana quedem, i et posso al fil de tot. Gracies per els consells tant de moto com altres wapa.
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
- Lluneta
- Presentats
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Quina marca fabrica un model en negre i plata? o vermell i plata? o groc i plata? :lol:Lluneta ha escrit:Randy-650 ha escrit:Ja sé quina es....... :lol:Lluneta ha escrit:.....dire que es de color negra y gris plata. Es que no hi havia un altre color jejeje.
:D jejeje a tu no se t'escapa ninguna pero realment ja saps quina es??? ays quina por em fas jajaja saps massa tu :!:
Fa 10 anys vaig estar a punt de comprar-ne una. Però finalment em vaig comprar una trail radical. :lol:
A disfrutar-la, penso que és un moto perfecte per tu, tal i com et vaig dir fa moooolt de temps. :D

- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
-
- Presentats
- Entrades: 107
- Membre des de: dc. maig 30, 2007 11:33 pm
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Be jo no puc apostar perque ja se quina ès.Nomès us puc dir que ès molt bona moto perque la he tingut i he fet un munt de viatges amb ella.Molt fiable,manejable,econòmica de mantindre i podras fer-li tants kms com vulguis,no crec que et quedi curta,disfruta i xino xano al teu aire.
Que gran aquest de Bilbao

- Lluneta
- Presentats
:D Gracieds wapusss. Avui la he tornat a vore perque he tingut que anar al concessionari, ja sabeu temes de papers ejem, jaja osti ara ja coemnço a ser una motera jaja i la he vist i que bonica, pobreta alla sola esperant que la toqui i l'agafi. Fins i tot quan he entrat li he dit hola bonica jajajaja.
Un peto :!:
- Joscoma
- Presentats
- Entrades: 70
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:39 pm
- Ubicació: vic (osona)
- Contacta:
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Jejejeje. Normal! I espera't a la que li comencis a treure'n profit. T'encantarà. :DLluneta ha escrit::D Gracieds wapusss. Avui la he tornat a vore perque he tingut que anar al concessionari, ja sabeu temes de papers ejem, jaja osti ara ja coemnço a ser una motera jaja i la he vist i que bonica, pobreta alla sola esperant que la toqui i l'agafi. Fins i tot quan he entrat li he dit hola bonica jajajaja.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Album de fotos
Album de fotos
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- Randy-650
- Presentats
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Hi ha moto o no hi ha moto :?: :?: :?: :?:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
- Lujoisla
- Presentats
- Entrades: 1018
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
- Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Moltes Felicitats !!!!!!!! :flor :!: :flor :!: :flor :!: :flor :!: :flor :!: :flor :!: :flor :!: :flor :!: :flor :!: :flor :!: :flor :!: :flor :!: :flor :!: :flor :!: :flor :!: :flor :!: :flor :!: :flor :!: :flor :!: :flor :!: :flor :!:
Però ::::::::::: :twisted: :twisted: :twisted:

Però ::::::::::: :twisted: :twisted: :twisted:

Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta: