I Trobada del Mediterrani... :flor :flor :flor :flor
Aquí os deixo una petita crònica del dia...
http://territoriomotero.viajarmas.es/fo ... hp?p=59#59
Ja teníem ganes de fer una ruta una mica llargueta... :form
:jump :jump :jump
Moderador: Airald
Jo també l'agafo a vegades, des del llit. I se suposa que ho sap. :lol: De fet es pot mirar qui te l'agafa el wifi, no? :PAlbert ha escrit:Holaaaaaa,
Pregunta tonta: el teu vei ja ho sap??maktub ha escrit: .....(es que la conexió que faig servir és la del veí i tinc poca senyal, la meva me l'ha d'arreglar aquesta setmana Timofònica)
:twisted: :twisted: :twisted:
Veus...El meu veí, saber-ho saber-ho.....Se suposa que sí...el que passa és que no ens avisem...T'imagines sortir al balcó : Vecinoooo que ti via robá un poco di la ré que mi quidau sin wirelé nel comedorl.....:twisted:Randy-650 ha escrit:Jo també l'agafo a vegades, des del llit. I se suposa que ho sap. :lol: De fet es pot mirar qui te l'agafa el wifi, no? :PAlbert ha escrit:Holaaaaaa,
Pregunta tonta: el teu vei ja ho sap??maktub ha escrit: .....(es que la conexió que faig servir és la del veí i tinc poca senyal, la meva me l'ha d'arreglar aquesta setmana Timofònica)
Hola Guapo :flor :flor :flor :flor :florAlbert ha escrit:Holaaaaaa,