Ruta pel nord de Catalunya, sud de França i Costa Brava...
Moderador: Airald
- Xtreme
- Presentats
- Entrades: 82
- Membre des de: dl. març 10, 2008 7:33 am
- Ubicació: Barcelona capital
Ruta pel nord de Catalunya, sud de França i Costa Brava...
Hola!!!
Veient que el temps acompanya, i que per sort tinc pont, he decidit fer una altra ruta de Barcelona a Camprodón, passant per Sant Celoni i Girona, fer nit a Camprodón, i demà pujar a Prats-de-Molló, anar fins a Collioure i baixar per Cadaqués i tota la costa fins a Roses.
La intenció és fer nit per Roses i dimarts tornar a Barcelona.
Si algú, bé perque és de la zona, bé perque estigui per allà, vol que fem una cerveseta, em podeu fer un truc al 615.39.63.66.
Ja pujaré les fotos a la tornada.
V'ssssss
Veient que el temps acompanya, i que per sort tinc pont, he decidit fer una altra ruta de Barcelona a Camprodón, passant per Sant Celoni i Girona, fer nit a Camprodón, i demà pujar a Prats-de-Molló, anar fins a Collioure i baixar per Cadaqués i tota la costa fins a Roses.
La intenció és fer nit per Roses i dimarts tornar a Barcelona.
Si algú, bé perque és de la zona, bé perque estigui per allà, vol que fem una cerveseta, em podeu fer un truc al 615.39.63.66.
Ja pujaré les fotos a la tornada.
V'ssssss

- Xtreme
- Presentats
Bona nit! Finalment, com he sortit tant tard i a més m'he embolicat x arribar a agafar la carretera q volia, he arribat a Girona al voltant de les 22h (aixo si, amb una ensalada de revolts a l'esquena de la llet!). Com ja era hora de sopar, m'he aturat a un argentí força maco i he aprofitat per veure com Espanya es classificava a semi-finals gràcies a en Casillas. Havent sopat he buscat hotel, i n'he trobat un d tiradet des d'on escric aquestes línies. Demà faré un tou de kms: haig d'arribar a Prats-de-Molló, Colliuore i Cadaqués (com a mínim). Si disposo de connexió wi-fi per al telèfon ja us aniré posant al dia... Vaig a dormir que ja és hora! V'sssss

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Company esperem la teca crònica amb imatges 
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Xtreme
- Presentats